Délmagyar logó

2018. 02. 18. vasárnap - Bernadett 1°C | 6°C Még több cikk.

Marketing, érzésből

Szeged – A Móra Ferenc Múzeum virtuális kiállítótermében ma sikeres marketingeknek lehetnek szemtanúi azokból az időkből, amikor még nem is nagyon létezett ez a „tudomány”. Tartson velünk: képek annó.

Egy nagy építkezés pontos dokumentálásához már a XIX. században is hozzátartozott, hogy időnként lefényképezik, hol tartanak a munkával. Első fotónk 1882 nyarán készült az Eiffel-hídról. Figyeljék meg a kép előterében kanyargó vaspályát! Az alapanyagot már akkor is „vonat", oké, valószínűleg csille vitte a munkásokhoz. Az alsóvárosi búcsúk marketingjét nem nagyon kellett magyarázni. Gyakorlatilag mindenki ott volt. S mivel a nagy hőségben nem mindenkinek jutott csíkos napernyő, így jobb híján esernyők alá bújtak, ezúttal a napsütés elől. Az üzleti marketinget a harmadik fotónk tökéletesen bemutatja. Mindenki Tóth órás kirakata előtt tolong. Fogalmunk nincs, mi keltett ekkora érdeklődést, Auer Lajos is belátta, nem éri meg kockáztatni fényképezőgépe épségét csak azért, hogy a tömegen átverekedve magát lefotózza azt, ami ennyire érdekes volt. A zenekaroknak ma is nagyon fontos, hogy minél több, minél jobb fotó készüljön róluk. Pitvaroson is tudták, nem a helyszín a lényeg, hanem ők maguk. Így simán odaálltak a fásszín elé a tagok. Ötödik képünk pedig arra bizonyíték, mindig, mindennek kell cégér: a Dömötör-toronynak is.

Képek annó, a Móra Ferenc Múzeum virtuális kiállításából. Nézzen be hozzánk!

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Lányok, asszonyok meg néhány férfiember

A Móra Ferenc Múzeum virtuális kiállítótermében ma a hölgyek a főszereplők. Van persze néhány férfi is, mellékesen. Tartson velünk: képek annó. Tovább olvasom