A Nissan kedden bejelentette, hogy 2015-ig meg kívánja duplázni kínai eladásait.
A cég jelenleg évi 1,3 millió darabos járműeladást legalább 2,3 millióra tervezi növelni.
Céljának elérése érdekében 7,8 milliárd dollárt fektet be és 30 új terméket hoz forgalomba a vállalat. Carlos Ghosn vezérigazgató úgy nyilatkozott, hogy a kapacitásra, a termékekre és az innovációra fordított beruházások biztosítani fogják, hogy Kína továbbra is a Nissan legnagyobb piaca maradjon.
Az autógyár azt is szeretné elérni, hogy közép távon - 6 éven belül - 8 százalékra növelje világpiaci részesedését és profitmarzsát, a kínai befektetés pedig ebben is segíti a vállalatot.
Céljának elérése érdekében 7,8 milliárd dollárt fektet be és 30 új terméket hoz forgalomba a vállalat. Carlos Ghosn vezérigazgató úgy nyilatkozott, hogy a kapacitásra, a termékekre és az innovációra fordított beruházások biztosítani fogják, hogy Kína továbbra is a Nissan legnagyobb piaca maradjon.
Az autógyár azt is szeretné elérni, hogy közép távon - 6 éven belül - 8 százalékra növelje világpiaci részesedését és profitmarzsát, a kínai befektetés pedig ebben is segíti a vállalatot.
Témák:
autóhirdetés
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!
Lájkolom és követem a Delmagyar.hu-t
Megosztom a cikket a Facebookon
hirdetés
hirdetés
A címoldal témái

Föld alatti könyvtárt is terveztek Vásárhelynek: az Alföldi Galériában látható a pályázat eredménye
Közel háromtucatnyi terv érkezett arra a pályázatra, amelyet az új vásárhelyi könyvtárra és tudásközpontra írtak ki. Mindet a református ótemplom melletti térre, a Sarokház-épület helyére álmodták az alkotók.

Csendrendelettől hangos a város - lázadnak és petíciót írnak a szegedi vendéglátósok
Megoldást nem hoz, ellenben a magánszemélyek érdekeit is sérti az a zajrendelet-tervezet a Jobbik szerint, amit pénteken fogadhat el a közgyűlés. A KDNP-frakció módosító indítványt is benyújtott, szerintük jogellenes az előterjesztés, és akár a politikai nyomásgyakorlás eszközéül is szolgálhat.