Délmagyar logó

2017. 03. 23. csütörtök - Emőke 11°C | 21°C Még több cikk.

A Ford B-Max Európa legnépszerűbb kis egyterűje

A Polk regisztrációs adatbázisa szerint 2013 első negyedévében a különleges, B-oszlop nélküli, egyszerű bejutást biztosító ajtórendszert kínáló új Ford B-MAX 15,3 százalékkal részesült a kis MAV-modellek európai piacából, s ezzel a szegmens legkelendőbb járműve lett.
Az első negyedévben az európai vásárlók több mint 18 ezer 500 darabot rendeltek a modellből. Az eladott B-MAX-ok több mint 75 százalékát egyébiránt a Ford SYNC kommunikációs rendszerrel rendelték, 42 százalékukat pedig a díjnyertes 1,0 literes EcoBoost benzinmotor hajtja.

A Polk regisztrációs adatbázisa szerint 2013 első negyedévében, megjelenése után mindössze néhány hónappal az új Ford B-MAX 15,3 százalékkal részesült a kis MAV-modellek európai piacából, s ezzel a szegmens legkelendőbb járműve lett. Az év első három hónapjában a Ford 19 legnagyobb európai piacán mintegy 18 ezer 500 darab B-MAX talált gazdára, túlszárnyalva ezzel a Citroen C3 Picasso, a Fiat 500L, a Honda Jazz és az Opel/Vauxhall Meriva értékesítési eredményeit.


Az európai vásárlók több mint fele a prémium felszereltségű Titanium változatot választotta; 75 százalékuk rendelte meg a Ford SYNC hangvezérlésű fedélzeti csatlakozási rendszert, és 42 százalékuk kérte autóját 1,0 literes EcoBoost benzinmotorral, ami 2012-ben és 2013-ban egyaránt elnyerte az “Év Motorja" címet.

A Ford B-MAX egyszerű bejutást biztosító ajtórendszerében elöl zsanérozott első ajtók és hátsó tolóajtók találhatók: a középső oszlopot is integráló ajtórendszer egyszerűvé teszi a bejutást az autóba. A B-MAX maximális, ötcsillagos értékelést kapott az autók biztonságát vizsgáló független szervezet, az Euro NCAP töréstesztjén - tavaly elnyerte a nemzetközi “AUTOBEST 2013" díjat.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Százmilliárdos bevételkiesés a válság az európai autóiparnak

A nyugat-európai autógyárak tíz év alatt több mint 300 milliárd euró bevételtől esnek el az európai… Tovább olvasom