Délmagyar logó

2016. 12. 08. csütörtök - Mária -5°C | 3°C

A Mercedes C-osztály kombijával érkezett a connect me

Az autó felismeri, és automatikusan „jelenti" a márkakereskedőnek, ha olaj- vagy fékbetét-csere szükséges.
Az új T-modell révén a Mercedes-Benz 2014 szeptemberétől bővítette a C-osztály családját. A kombit letisztult és érzelmesen sportos formavilág, innovatív technika és variálhatóság, valamint az elődmodellel összehasonlítva tágasabb csomagtartó jellemzi. Kulturált utastere a luxust képviseli – a T-modell egy sokoldalú lifestyle-autó. Mindezeken felül számos új asszisztens rendszerével nem csupán a biztonságot kínálja, de intelligens könnyű építésmódjának, aerodinamikájának és új, takarékos motorjainak köszönhetően a hatékonyág terén is versenyképes.


És az igazi nagy dobás, hogy a T-modellben ünnepli világpremierjét a Mercedes connect me szolgáltatáscsomagja. Ez lehetővé teszi például, hogy bármikor és bárhol kapcsolatot létesítsünk a gépjárművel, és online lekérdezzük – mondjuk – az üzemanyagszintet. Ezen túl a Mercedes connect me-vel a gépkocsiban lévő kezelőgomb segítségével azonnal felvehető a kapcsolat a Mercedes-Benz Service24h-val, ami minden továbbit intéz. Ha szükséges helyszíni segítségnyújtás, akkor a GPS-koordinátákat is továbbítja egy nyilvános európai segélyhívó központnak.


Ezen túlmenően az autós márkakereskedőjétől tájékoztatást kaphat egy-egy elvégzendő karbantartásról vagy például a szükséges alkatrészcseréről is. A gépkocsi felismeri, és automatikusan „jelenti" márkakereskedőnek, amikor például olaj- vagy fékbetét-csere szükséges. Mercedes connect me postafiókjában ezután megtalálható a megfelelő ajánlat is.


Testre szabott összkerékhajtás

A Mercedes-Benz új kompakt modellgenerációja is csatlakozott a csillagos márka összkerékhajtású személyautóinak sorához. Az új 4MATIC leginkább innovatív szerkezeti eleme a hátsó tengely teljesítmény-leágaztatása a duplakuplungos 7G-DCT robotváltótól, valamint a hátsó hídba beépített, elektrohidraulikus vezérlésű, többtárcsás tengelykapcsoló. Ezek teszik lehetővé a hajtónyomaték fokozatmentesen változó elosztását az első és a hátsó tengely között. A konstrukció további előnye a vetélytársakénál kisebb rendszersúly és a fronthajtásos modellekéhez hasonlóan jó energiahatékonyság.

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Ilyen lesz a jövő autója

Az autósokat internetes alkalmazások segítik a dugók kialakulásának korai felismerésében és elkerülésében. Tovább olvasom