Délmagyar logó

2018. 11. 15. csütörtök - Albert, Lipót 4°C | 12°C Még több cikk.

BMW a Zöld Pokolban

A bajor prémiumgyártó sportlimuzinjának hetedik generációja a Nürburgring Nordschleife legendás aszfaltcsíkján végzett menetdinamikai tesztekkel és finomhangolásokkal folytatta utazását a sorozatgyártás beindítása felé vezető úton.
A BMW 3-as limuzin következő nemzedéke a tömegtermelés beindítása felé vezető út legmegterhelőbb szakaszát is teljesítette. A hetedik generációjába lépő modellsorozat menetdinamikai tesztelésére és járműbeállításaira csupán egyetlen méltó helyszín jöhetett számításba: a Nürburgring Nordschleife legendás aszfaltcsíkja.

Az új fejlesztésű BMW-modellek hajtáslánc- és futómű-technológiai tűzkeresztségének hosszú évek óta hagyományosan a „Zöld Pokol" ad otthont, az új BMW 3-as limuzin álcázott prototípusainak így egy kivételesen széles körű tesztprogramot dolgoztak ki a mérnökök. A kerékfelfüggesztés, a kormánymű, a lengéscsillapítás és a fékrendszer területén véghez vitt átfogó újítások sok lehetőséget kínáltak a fejlesztőknek. Itt körről körre még tovább optimalizálják a sportlimuzin menetkomfortját és menettulajdonságait.
A négyajtós modell fejlesztési munkálatainak középpontjában a sportos vezethetőség fokozása állt, amire már az új BMW 3-as műszaki alapja is bizonyíték. Az újdonság súlypontja az elődmodelléhez képest 10 milliméterrel lejjebb került, az első és a hátsó tengely közötti terhelés tökéletesen, 50:50 arányban oszlik el. A jármű saját tömege az elődmodellhez viszonyítva 55 kilogrammal csökkent.
A legerősebb négyhengeres

Az új BMW 3-as limuzin motorpalettájának egyik legnagyobb újítása a részletekbe menően továbbfejlesztett négyhengeres benzinmotor, amely a tömegtermelésben kínált BMW-modellek eddigi legerősebb négyhengeres erőforrásaként ünnepli világpremierjét a sorozatban. A nyolcfokozatú Steptronic automata váltó még tovább finomított változata kulcsfontosságú tényezőként van jelen. Az új erőforrás károsanyag-kibocsátását benzinüzemű részecskeszűrő hivatott optimalizálni, így tudja az Euro 6d-TEMP szabványt.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Gumikérdés: a nők vagy a férfiak vigyáznak jobban?

Gumikérdés: a nők vagy a férfiak vigyáznak jobban?
Míg az utakon óvatosabb hölgyek elsősorban az abroncsnyomással kapcsolatos problémák, valamint a… Tovább olvasom