Délmagyar logó

2017. 03. 01. szerda - Albin 4°C | 12°C Még több cikk.

Érkezik az új Grand Santa Fe

A Hyundai az idei Genfi Autószalonon mutatja be a Grand Santa Fe modellt: a vállalat első teljes méretű, nyújtott tengelytávú szabadidőjárművét.
Annak érdekében, hogy a nyújtott tengelytávú szabadidőjárművek iránt Európában mutatkozó igényeknek megfeleljen, a Grand Santa Fe-t kezdetektől fogva az alapmodellel párhuzamosan tervezték és fejlesztették. Ez a megközelítés tette lehetővé, hogy a vállalat „Storm Edge" formavilága által ihletett vonalvezetést mindkét modellnél sikeresen alkalmazzák.

A Grand Santa Fe először a 2012-es New York-i Autókiállításon mutatkozott be, ám az európai piacra külön modellváltozatot fejlesztett a Hyundai. Ennek rugózását és vezethetőségét úgy hangolták át, hogy az európai vásárlók elvárásaival összhangban erősebb csillapítást, valamint kezesebb, közvetlenebb vezethetőséget nyújtson.


Az autó kategóriája legtágasabb, 607 literes csomagtartóját kínálja. A nagyobb Santa Fe hat, vagy hétüléses kialakításban választható, az utasok a leghosszabb távolságok alkalmával is tágas, kényelmes férőhelyet élvezhetnek.

Az új változat az azonos formavilág ellenére több ponton érdemben eltér az új generációs Santa Fe modelltől. Ilyen az átrajzolt hűtőmaszk, a ködfényszóró és az első lökhárító, valamint a nagyobb méretű hátsó oldalablak. A Grand Santa Fe egyedi, 18 vagy 19 colos könnyűfém keréktárcsákat kap.

A modell egyetlen – gondosan megválasztott – motorral lesz rendelhető: a nagyteljesítményű, Euro5-ös, 2,2 literes „R" jelzésű VGT dízel 197 lóerőt teljesít. Ez a hatfokozatú automata sebességváltóval társított erőforrás európai norma szerinti CO2-kibocsátása csupán 192 g/km.


– Azzal, hogy a Hyundai kínálatában megjelenik a Grand Santa Fe, kielégítjük a jó minőségű, gazdag felszereltségű, ám hétköznapi árfekvésű nagyméretű szabadidőjárművek iránti, egyre erősödő európai igényt. A modell erőteljes, mégis takarékos motorja, európai hangolású futóműve, valamint az utasoknak és csomagjainknak egyaránt bőséges helyet kínáló belső tere jóvoltából optimális választás a nagycsaládok számára – mondta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

VW a világ legtakarékosabbja?

Genfben debütál egy konnektoros hibrid, a Volkswagen XL1 fogyasztása papíron mindössze 0,9 l/100 km. Tovább olvasom