Délmagyar logó

2017. 07. 28. péntek - Szabolcs 15°C | 27°C Még több cikk.

Indiai és kínai autók importőre a Bács Indicar

A 2000-ben alakult Bács Indicar Kft. családi vállalkozás, tulajdonosa és ügyvezetője László Károly. Az indiai TATA autók importőre forgalmazza a Shuanghuan CEO terepjárót is. Ez utóbbi miatt adják egymásnak a kilincset Kecskeméten az autós újságírók.
Ami tagadhatatlan: a CEO kívülről ugyancsak hasonlít a BMW X5-re, de utána véget ér a párhuzam. A kínai modell ugyanis létraalvázas, míg a bajor önhordó, s a motorválaszték sem összemérhető. Ahogy az öreg Fordnál nem volt csak egyféle színű T-modell – „Nálunk a vevő választhat: feketét..." – úgy a CEO is csupán egyetlen motorral rendelhető. Ez a Mitsubishi 135 lóerős, Euro IV-es, 2,4 literes benzinese. Az autó 300 ezer forintos felárral kérhető célzottan ehhez a modellhez kifejlesztett gázszettel is, ott jártunkkor éppen két bukaresti szerelő tanította be a kecskeméti mestereket. A gyárilag megadott kombinált nyolcliteres fogyasztás költsége gázüzemmel így csökkenthető. A méretes, ötszemélyes terepjáró a harmadik üléssort is könnyedén befogadná, nem is elképzelhetetlen, hogy találkozunk még majd ilyen modellel. A kapcsolható négykerékhajtású autót 8,6 millió forintért adják, s a már említett gázszett mellett csupán az automataváltó a második, egyben utolsó opció. Legalábbis az árlistán. A színes prospektusban szerepel még az elektromos vezetőülés-állítás és az elektromos tetőablak is. Széria viszont a digitális klíma, az ABS, a bőrülés, az elektronikus fékerőelosztó, a négy elektromos ablak, a DVD/MP3 lejátszó, a CD rádió, az elektromos tükör, a tolatóradar, de még a metálfényezés is. Alap a két – opcióban sem szaporítható – légzsák is.

Indiai és kínai autók importőre a Bács Indicar.
Indiai és kínai autók importőre a Bács Indicar. A jelen nagy dobása a Xenon Pick Up.

A puding próbája az evés, az autóé a tesztvezetés. László Károly szívesen elvitte a szerkesztőségünk stábját egy próbakörre, felénél cseréltünk is. Mindenképpen más, mint a „testvérmodell", de más az ára is, a vevő meg majd dönt. Mindenesetre ezzel a kocsival előbb bemerészkedik a dagonyába, vagy a gallyak közé a szolidabb vásárlóerejű vadász, mint bármelyik kétszer drágább autóval.

Kecskeméten bíznak a sikerben, igényes szalont építettek a Tesco közelében, s miután megszerezték a kizárólagos képviseleti jogot, már szervezik a viszonteladói hálózatot is. Az iroda térképén egy-egy zászlócskát Makó és Vásárhely is kapott már, vagyis folynak a tárgyalások Csongrád megyei partnerrel is.

TATA-modellekből jóval nagyobb a választék, egyebek között például a hétszemélyes, 4X4-es Safari terepjáró 7,5 millió forintért, 2,2 literes 140 lóerős Common Rail dízelmotorral, klímával, metálfénnyel, ABS-szel és alufelnivel. De 3,3 millióért már dízel Indica személyautó is kapható klímával, ABS-szel, metálfénnyel.

Az Indiai TATA autók  importőre forgalmazza a Shuanghuan CEO terepjárót.
Az Indiai TATA autók importőre forgalmazza a Shuanghuan CEO terepjárót.

Itt a jelen nagy dobása a Xenon Pick Up. Szimpla kabinnal és kétkerékhajtással, alufelnivel és elektromos ablakkal már nettó 3,3 millió forintért elérhető. A 140 lóerős Common Rail dízelt, klímával és SPEER differenciálművel, három éves vagy 100 ezer kilométeres garanciával kínálják. A kapcsolható öszkerékhajtás felezővel 400 ezer forintos felárat jelent. A Xenonból mindkét meghajtáshoz van duplakabinos, ötszemélyes változat is, a csúcsár nettó 4,2 millió forint.

Ahogy a CEO-nál, úgy a TATA modelleknél is bátran építhet a forgalmazó a magyar piac ismert árérzékenységére – ár/értékarányt tekintve megkerülhetetlenek ezek a modellek.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

IX. Dél-Magyarországi Bortúra

Május utolsó hétvégéjén immár a kilencedik bortúrájukra indulnak a szegedi és megyei autós… Tovább olvasom