Délmagyar logó

2017. 07. 24. hétfő - Kinga, Kincső 21°C | 34°C Még több cikk.

Június havi autós csúcs: 80 helyett 245 km/óra

TOP 9 gyorshajtót gyűjtött össze a rendőrség június hónapban, ketten 300 ezer forinttal lettek szegényebbek.
Sebesség- és forintcsúcs . Rendőrségi fotók
Sebesség- és forintcsúcs - nagyon ment a Toyota.
Rendőrségi fotók


A rendőrségi sebességmérők június hónapban is jelentősen hozzájárultak a költségvetés bevételi oldalához. A több mint háromszoros túllépés június 11-én az M 70-es autóúton történt, lakott területen kívül, 80 km/h csökkent sebesség helyett 245-tel száguldott az autós – tette mindezt 300 ezer forintért. Ugyanennyibe kerül a másik felvétel is: Kerecsenden 50 helyett 140-nel sietett valaki nagyon – sajnos, lakott területen belül.

a 90 helyett 190-et 200 magyar forintért produkálta ez az autós.
A 90 helyett 190-et 200 ezer magyar forintért produkálta az audis.

Mi került a múlt hónapban 200 ezer forintba? Mondjuk, például a 90 km/óra helyett 190, ahogy ez a 44-es számú főúton történt. A TOP 9-be ezúttal belefért két hatvanezer forintos „bünti" is, ehhez 70 helyett 131, illetve 133 km/órát sikerült produkálnia autós társainknak – Budapesten, lakott területen belül, emelt sebességkorlátozás mellett.

Volvó - valahol a sztrádán és a középmezényben
Volvo - valahol a sztrádán és valahol a középmezőnyben.

Olvasóink írták

49 hozzászólás
  • 49. geza 2013. július 11. 14:34
    „Beismerte a rendőrség: téves a 300 ezres bírság
    http://www.vezess.hu/magazin/gyorshajto_rekorder_toyota_rav4/45170/

    A műszer jól mért, azonban a szabályszegésről készült képfelvétel a mérőműszert működtető személy hibájából téves adatokat tartalmaz,

    És hány ilyen téves mérés van???”
  • 48. kormoska 2013. július 10. 21:43
    „A Toyotánál(a Celica és a Gt86 kivételével)egyik mai és régebbi modelljük sem tud 245-öt,ami óra szerint úgy 250 lehet!
    Traffipax felülvizsgálatot kellene előírni,vagy a rendszám azonosító rendszert megvizsgálni mert itt valami hibádzik.”
  • 47. Linka11 2013. július 08. 17:39
    „Én esetleg megpróbálnám fő utakon a 110 km/h.Biztos vagyok benne nem lenne több súlyos baleset, mint így. Egyetértek
    /46. lukreciával/ ,hogy rugalmasabban kellene használni az utak adta lehetőségeket. - De akkor mi lenne sok traffipaxszal
    leselkedő rendőrrel !? - És egyből deficites lenne az állami bevételi oldal ! Még akkor is ott lenne a relatív gyorshajtás amit
    bármikor bárkire rá lehet húzni, baj esetén.Sajnos Magyarországon a kollektív megítélés jellemző,még a szabályokat és törvényeket alkotók között is. Tehát,simán korlátoznak ezreket, tíz-húsz renitens , agyatlan, gátlástalan szabályszegő miatt.Persze ez a könnyebbik és talán a gazdaságosabb megoldás .”
  • 46. lukrecia 2013. július 08. 16:21
    „35: kispacni: Nem azt szeretnem , hogy szuntessek meg a sebessegkorlatozast. Rugalmasabb szemleletet varnek minden szinten. A minden szint alatt most a rendorseget es a szabalyalkotokat ertem. Igenis azt mondom egy jo kocsival autopalyan 130 al menni kinlodas, es ertelmetlen sok esetben. A Tatabanyai kanyargokon rendicsek a korlatozas, de amikor sik es szabad az autopalya miert buntetjuk azokat az autokat akik hangsulyozom biztonsagosan is tudnak 150 el menni. Nem a nemet mintat kerem Magyarorszagon, hiszen ismerem hazank fiait. Tudom itt korlatozas kell, de a korlatozason belul igenis kellenek szakaszok ahol legalabb 150-el lehet menni. Boven van ilyen szakasz az autopalyan, Tehat nem a szemellenzos szabalyozas rajongoja vagyok. Most jelen esetben ez van, 130 es kesz. Kinlodjanak azok is (egy ket feleszu miatt,) akik egyebkent jol es biztonsagosan vezetnek, raadasul szuper biztonsagos autot. Tehat addig mig nem a balesetet tenylegesen okozot buntetjuk kellokeppen , hanem az "esetleges mindenkit" akkor alakul ki ez a megfelemlitett erzes. Amikor hazajottem nemetbol , azt latom itt felnek a kozlekedok, mig kint normalisan a kozlekedes a szempont. Itt a kozlekedes szerintem masodlagos, a hatosag tul jatssza szerepet. Ugyanakkor nem veszi eszre , miben kell valtoztatni. A fobb varosi utakra 70 es tablakat, az autopalyakra , sik es egyenes szakaszokon 150 es hatarokat kellene megengedni. Balesetek mindig is lesznek, azt nem lehet kivedeni, de egyben kozlekedni is kell. statisztikat nem a leszabalyozassal kell javitani !!! Mas modszerek is vannak erre, sajnos a hatosag nem latja a fatol az erdot.
    Egyebkent nemetben egyaltalan nem lassult a forgalom, nem ertek veled egyet. Ha lassult az egyedul az epitkezesek miatt vannak. Oriasi bovitesek vannak, deli tartomanyok autopalyai mar kevesnek bizonyulnak, 3-4 savosra bovitik az eddigi 2 savot. Ezert azokon a szakaszokon valoban korlatozasok vannak, ott lassult a forgalom. Mint mondtam egy het alatt 4000 km-t mentem Nemet szakaszokon. Mashol inkabb gyorsult a forgalom. 180 fole. sok helyen. De 250 felett is sok autost lattam.”
  • 45. ugyanmé 2013. július 08. 15:38
    „Igazából engem az útburkolat keskenysége ami zavar. Autópályán 3,50m (?) m sávszélesség mellett az ember 150 felett már kapaszkodik, mert olyan szűknek érzi a sávot. Itt a kép szerint alig van aszfalt két oldalon a kocsi mellett. Ilyen aszfaltcsíkon egy sportkocsival is nagyon tapasztalt vezető kellene, aki fel meri pörgetni mondjuk 200-ig. Nekem továbbra is kétséges a 245.”
  • 44. adamantium 2013. július 08. 14:54
    „42. Linka11 2013.07.08. 14:08
    az is csak olyan 210 re képes, nagy batár, óriási légellenállás. az egész nem a sebességre van tervezve.
    a nagy német terepjárókon kívül nem tudom ha van egyáltalán egy is ami képes lenne a 245 km/h-ra”
  • 43. adamantium 2013. július 08. 14:52
    „39. kispacni 2013.07.08. 10:50
    azt, hogy az ADAC és az autógyártók miatt nem lehet korlátozást bevezetni azt nem vitatja senki, a manipulálást kérdeztem, hogy honnan vetted? én szerintem a német autópályán még mindig a legjobb vezetni. azt, hogy a külső sávon rád villognának 140-nél erősen kétlem. villogni alapból nem szabad, nem is olyan kicsi a büntetés érte. és hidd el vezetek én annyit német autópályán mint te.”
  • 42. Linka11 2013. július 08. 14:08
    „Többektől olvasom ,hogy egy Toyota nem tud menni ennyivel. Talán mégis van olyan amelyik igen; TOYOTA Land Cruiser 4.5 D V8 Lux .”
  • 41. roxper 2013. július 08. 12:59
    „40.
    Szövegértelmezésből elégtelen, közel sem azt írtam, amit a 30-as iq-dal sikeresen kiolvastál belőle, pfffff...”
  • 40. kispacni 2013. július 08. 11:17
    „38.

    Sötét vagy, hacsak ennyit tudsz ebből kiolvasni. Az irányjelző nem gyerekjáték. Igenis életveszélyes a nem használása. Mindenütt. Városban, főuton és autópályán is. És sajnos valóban egyre növekvő tendencia, a nem használása. Ha a KÖVETKEZETES büntetése visszaszorítja a tendenciát mindenképpen ÜDVÖZLENDŐ.”
  • 39. kispacni 2013. július 08. 10:50
    „37. német autoklub tag vagyok. ADAC ujság is ezt ezt írja. Gyakorlatilag a német autoipar lobbi miatt nem vezetik be a teljesen logikus 130-as korlátozást-

    Amugy lassan lassan évről évre csökken a korlázozás nélküli szakaszok része. Abszurd a német autópálya, rühelltem, rühellem a rajta való vezetést, ahogy külső sávon is képesek Rád villogni, hogy ott is enged el a gyorsabban menőt. Ja és nem mellékesen 130-140 -el vezettem ott, és villog az őrült. Hova menjek, a leállósávba ?”
  • 38. roxper 2013. július 08. 10:39
    „Na már vettek is új gépeket és most már azzal is fotóznak, pl hogy időben kirakta-e az irányjelzőt az illető, ha nem, akkor jön a csekk, jön a nagyüzemi "adóbeszedés"!”
  • 37. adamantium 2013. július 08. 10:16
    „35. kispacni 2013.07.08. 09:25
    "Németország statisztikái is közismerten manipuláltak" - ezt a marhaságot honnan vetted? egyébként németországban a halálos balesetek 3/4-e közutakon történik. az autópálya igenis sokkal biztonságosabb annak ellenére, hogy nincs sebességkorlátozás a szakaszok felén”
  • 36. Mike3 2013. július 08. 09:49
    „hogy a bánatban tudott az a tuszmák xar 245-re felgyorsulni? itt valami nem stimmel!”
  • 35. kispacni 2013. július 08. 09:25
    „31.
    "gyébként meg volt a gyorshajtásokból baleset ??? Erről senki sem ír semmit..Mert ugye lehet úgy is halálos balesetet véghezvinni hogy minden sebességet betart ..."

    Utóbbi mondatod igaz, de az első nem. A balesetek, de különösen a súlyos balesetek igeni a gyorshajtáskor keletkeznek. Németország statisztikái is közismerten manipuláltak. A balesetek száma nem csökken Németországban sem, egyedül annyi van, hogy a halálos balesetek száma valóban nem emelkedik, sőt inkább csökken, de ezt csak annak tudják be, hogy biztonságosabbak az autók. Más szóval a sebesség fokozza a balesetek incidenciáját, ott is, a fizika az makacs dolog ugyanis. Évek óta szeretnék ott is bevezetni az általános maximális sebességet, de az autóipar lobbi miatt nem sikerült. Gyakorlatilag nincs politikai párt, amely magára venné ennek az ódiumát, mert fél, hogy elveszti a köv választást. Gyakorlatilag a német autópálya sebességkorlátozási bevezetése ugyanolyan akadályba ütközik mint az USA-ban a fegyvertartási korlátozás bevezetése. Hiába a nem soxor riasztó adatok, esetek, jön az elnök, hogy ihaj-csuhaj most már korlátozom, majd egy-két hónap múlva kijön a nagy semmi mert a fegyverlobbi, és mindenki visszakozik. Utoljára akkor reménykedtek Németországban i, hogy bevezetik az általános sebességhatárt, amikor 2005-ben nagy koalició alakult Németországban. AMugy Németország autópályáin nagy mértékben lealssult a forgalom, és ehhez nem kellet törvény és sebesség korlátozótábla. Elég lett az, hogy 1.5 EUR felé kúszott az üzemanyag ára. Érezhetően lassaban vezet a nagy átlag.”
  • 34. morci 2013. július 08. 09:23
    „szeretném megnézni,hogy egy toyota "terepjáró" mióta tud 245ös tempót diktálni....gondolom a tulaj is élni fog a fellebbezéssel,ennyivel ez a típus nem tud menni....”
  • 33. bertife 2013. július 08. 07:53
    „lukrecia:
    Ne mosd össze Németországot a Nyugattal!
    Mondj még 1 nyugati országot,ahol 130-nál többel mehetsz autópályán?”
  • 32. Ferrer 2013. július 08. 02:46
    „27. lukrecia
    Nem pialok, de egy sor az nem buntetendo szerintem.

    Tudod, hogy én mennyire be tudok tompulni egy sörtől? És az egy dolog, hogy én nem vezetnék így, de nagyon sok buta magyar (úgy a 95%-uk) nem tudná felmérni a saját maga állapotát, a németek többségéről pedig feltételezi az ember, szóval ezt gondold át.”
  • 31. Deadman 2013. július 07. 18:42
    „A Legnagyobb baj hogy lefotóznak aztán odatolják hogy NE ennyivel mentél fizess paraszt fellebezésnek helye nincs ..
    Mondjuk a honi rendőrség sosem arról volt híres hogy KORREKT MÓDON járjanak el..Mert mennyiből tartana az hogy LÁTHATÓAN MÉRJENEK ????

    egyébként meg volt a gyorshajtásokból baleset ??? Erről senki sem ír semmit..Mert ugye lehet úgy is halálos balesetet véghezvinni hogy minden sebességet betart ...”
  • 30. booo 2013. július 07. 18:24
    „29. man - Én is úgy látom, tudod szeretnek bújócskázni és roncs civil kocsikból forgatni! Véleményem szerint ez már rég nem arról szól hogy megfegyelmezzék a renitenseket, itt a pénzbehajtás a fő cél. Ahogy olvasom, új gépeket kapnak, nyilván kevés a bevétel....
    Ez a 245Km/h sebesség csak nem tudok rájönni hogy jött össze!?”
49 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Folyamatosan drágul a kötelező biztosítás

Drágult a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) az első félévben, az év eleji árakhoz képest 5-30 százalékkal drágábban lehet új biztosítást kötni. Tovább olvasom