Délmagyar logó

2017. 11. 24. péntek - Emma 4°C | 11°C Még több cikk.

Márkafüggetlen szakszerviz Makón: két lábbal a földön

Beállt az új rendszer Bugyi Pál márkafüggetlen szakszervizében Makón, hét család továbbra is innen viszi haza a kenyeret. Új autót itt lehetett utoljára venni a városban.
Pontosan tavaly április óta nem lehet új személygépkocsit venni Makón, addig bírta Bugyi Pál, aki ez első Renaultmodellt még két évtizeddel korábban adta el.

A csúcsesztendőben több mint kétszáz kocsit értékesítő márkakereskedésben az egésznek számító 2012-es évben már csak egy tucat új autó talált gazdára. Bugyi Pál nélkül azonban nincs Makó autós élet, márkafüggetlen szakszervizként dolgoznak tovább, és persze a műszaki vizsgaállomás működése is zavartalan.

Sok nehéz helyzetbe került autószalon teljesen lehúzta a rolót, szerencsére náluk nem álltak sorba a bankok, így maradt mozgástér. Ha akkor nem is látta pontosan a jövőt, készült rá Bugyi Pál, és két lábon áll azóta is. Egyik a műszaki vizsgáztatás, ami folyamatosan megvolt, a másik a márkafüggetlen szakszerviz. Korábban sem csak Renault-modelleket javítottak, a szerviz szinten tartására, fejlesztésére még a legválságosabb időkben is szorítottak ki pénzt.

– A felszereltség a záloga, hogy igazán be tudtunk indulni, a márkák 80-90 százalékával képesek vagyunk foglalkozni – fogalmaz Bugyi Pál. Nem csupán gyorsjavításokra, olajcserékre vannak felkészülve a hat kocsiállásos szervizben, hanem hosszabb, érdemibb munkákra is. És megmaradtak a régi kapcsolatok is, a vérellátósok hosszú évek óta makói ügyfelek, a Marosker pedig 17 Renault Mastert szervizeltet náluk – ez utóbbi már két évtizedes kapcsolat.

– Nem panaszkodok, ha rosszabb nem lesz, akkor már megmaradunk. Tavaly április óta szépen beállt az új rendszer, hét család továbbra is innen viszi haza a kenyeret – mondja bizakodva Bugyi Pál, amikor arról kérdeztük, milyen az élet új autók értékesítése nélkül.

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Räikkönen nagyon meghajtotta az F12-őt

A finn világbajnok Forma 1-es pilóta a 740 lóerős, V12-es motorral ordító méregdrága gépet szinte… Tovább olvasom