Délmagyar logó

2016. 12. 09. péntek - Natália -4°C | 7°C

Minden idők legerősebb Opel Corsája

Kicsi az új Opel Corsa OPC, de erős. A szentgotthárdi motor 192 lóerős, túltöltéssel 260 newtonméter a nyomatéka, 7,2 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége 225 km/óra.

Öten a klubban

A Corsa bevezetésével immár öt modellt ölel fel az Opel OPC-programja. A legnagyobb teljesítményű a 280 lóerős Vectra OPC, limuzin és kombi karosszériával. A Zafira OPC – 231 km/órával a világ leggyorsabb sorozatgyártású nagyterűje – és az Astra OPC a 240 lóerős, kétliteres turbómotoron osztozik, a Meriva OPC pedig rokonságban áll az Corsa OPC-vel: a 180 lóerő és a 220 km/órás csúcssebesség tiszteletet parancsoló.
Rálépett a gázra az Opel az új Corsával! A kis bestseller negyedik nemzedékének sikeres piaci rajtja után most a sportos csúcsmodellt küldi versenybe. A Corsa OPC a végsőkig kiaknázza az autó karakterét, az agilitás, a jármű feletti uralom és a vezetés élményét kínálva. 1,6 literes turbómotorjának 141 kW/192 LE teljesítménye 7,2 másodperc alatt katapultálja százra a kompakt háromajtóst, és 225 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé. Hatfokozatú sebességváltó használja ki maximálisan a 230 newtonméteres nyomatékot, amelyet átmenetileg 260-ra növelhet a túltöltési funkció.

Ezáltal fölényesen húz a sportos OPC-család legfiatalabb sarja: 80-ról 120-ra például mindössze 6,7 másodperc alatt gyorsul ötödikben. Fogyasztása ehhez a képest szerény 7,9 liter/100 kilométer. Első példányai nyár elejétől lesznek kaphatók a magyar márkakereskedőknél.

 
Opel Rupesky

Szeged, Fonógyári út 2-4.
Telefon: 62/558-400

opel@rupesky.hu
www.rupesky.hu
Az átfogó módosításoknak köszönhetően önálló, kifejezetten sportos karaktert kapott a Nürburgring északi körpályáján csiszolt futómű is, amely élénken reagálóvá és jól kontrollálhatóvá teszi az autót. Az alapfelszerelésbe tartozó, ám kikapcsolható menetstabilizáló beállításait az autó jellegéhez igazították. A 17 colos könnyűfém-felnire 215/45 R17-es gumit szerelnek, de kívánságra kapható 18 colos is, 225-ös abronccsal. Vehemens lassulásról a kék féknyergek satujába fogott, elöl 308 (hűtött), hátul 264 milliméteres tárcsák gondoskodnak.



Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Próbaúton az új BMW X5 háromliteres dízelével

Nyolc év után rukkolt ki új modellel a BMW X5-ös, a régiből 600 ezret értékesítettek. Az autó… Tovább olvasom