Délmagyar logó

2017. 08. 22. kedd - Menyhért, Mirjam 14°C | 24°C Még több cikk.

Porsche Boxsterek a New York-i Autószalonon

A New York-i Autószalonon mutatkozott be a Porsche Boxsterek legerősebb változata, amelyet Spyder névre kereszteltek.
- A kocsi megkapta a Cayman GT4 lökhárítóit, a motorháztetejét teljesen áttervezték, a vászontetőt lekönnyítették és részben manuális mozgatásúvá tették - írja az autoszektor.hu. Az ülések mögötti, két púppal rendelkező áramvonalas tetőfedő elem a 60-as években gyártott 718 Spyderre utal.

Bernhard Maier, a Porsche ügyvezető igazgatóságának tagja bemutatja az új Porsche Boxster Spydert a New York-i autószalonon 2015. március 31-én. (MTI/AP/Craig Ruttle)
Bernhard Maier, a Porsche ügyvezető igazgatóságának tagja bemutatja az új Porsche Boxster Spydert a New York-i autószalonon március 31-én.
Fotó: MTI/AP/Craig Ruttle

Belül kisebbre, 360 mm átmérőjűre cserélték a kormányt, a rádiót és a légkondicionálót a súlycsökkentés érdekében kiszerelték. Részben ennek köszönhető, hogy 105 kilogrammot le tudtak faragni a kiindulási alapnak használt, 1420 kilogrammos Cayman GTS tömegéből.

A kocsi mozgatásáról a 911 Carrera S-ből átvett 3,8 literes, hathengeres bokszermotor gondoskodik, a 375 lóerőt hatfokozatú kézi váltó továbbítja a hátsó kerekek felé, automatikus PDK váltó felárért sincs. A Boxster Spider 4,5 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára, a végsebessége eléri a 290 km/órát.

Bemutatják az új Porsche Boxster Spydert a New York-i autószalonon 2015. március 31-én. (MTI/AP/Craig Ruttle)
Bemutatják az új Porsche Boxster Spydert a New York-i autószalonon március 31-én.
Fotó: MTI/AP/Craig Ruttle

Nemcsak a motort, de a fékrendszert is a 911 Carrera S-ből vették át, emellett a futóművet feszesebbre hangolták a Boxster GTS-hez képest, és 20 mm-rel csökkentették a szabad magasságot is.A Spyder forgalmazása júliusban indul Németországban, az alapár 79 ezer 945 euró.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Életérzés: már nem is Polo ez a Volkswagen

Sokak szerint a Volkswagen Polo mindig is Golf akart lenni, s ha ez igaz, akkor a Fresh modell nagy lépés ebbe az irányba. Tovább olvasom