Délmagyar logó

2017. 05. 23. kedd - Dezső 15°C | 25°C Még több cikk.

Tavasszal érkezik a 2008, az új városi terepjáró

A Peugeot a 3008 crossover sikerének tapasztalataira építve egy különleges ajánlattal, az új 2008-cal jelentkezik tavasszal a B szegmensben.
Az új 2008 crossover az első Peugeot modell, amelynek tervezése egy több kontinensre kiterjedő, nemzetközi csapatmunka gyümölcse. Napjaink városiasodó világában egy új ügyfélkör jelent meg, lételemük a mozgás, a dinamizmus és a tudatos életvitel. Ezt a réteget megcélozva a Peugeot nagyra törő terveket fogalmazott meg az új 2008 fejlesztési koncepciójában.

Az alig 4,16 m hosszú 2008 ötvözi a limuzin vezetésének élményét és a szabadidő-autók robusztusságát egy olyan utastérrel, amelynek tágassága, variálhatósága és kényelme meggyőző.


A 2008-at a legjelentősebb piacokhoz közeli országokban gyártják majd, Franciaországban (Mulhouse), Kínában (Wuhan) és Brazíliában (Porto Real).
A 2008 az egyterű járművekben megszokott funkciókat örökíti át a kisautók szegmensébe. – A 2008 megalkotása igazi kihívást jelentett, de határozott elképzelésünk volt arról, hogy milyen autót szeretnénk. A korai szakaszban megszületett stílus nem igényelt jelentős módosítást egészen a sorozatgyártásig. Már az első vázlat telitalálat volt – mondta Eric Dejou, a 2008 formatervezésének felelőse.

A megemelt 2008 Mud&Snow gumiabroncsokon és 17 colos, matt fényezésű, úgynevezett gyémánt könnyűfém felniken gördül. A kerékjáratok különleges, ívelt formájának és a jól hangolt futóműnek köszönhetően a 2008 remekül tapad az úthoz. A karosszéria védelméről a feketére fényezett alsó lökhárító és küszöbbetétek, valamint a rozsdamentes acélból készült oldalsó díszlécek gondoskodnak.


Az alacsony rakodóküszöbbel készült csomagtartó domború felső része az RCZ-t idézi. A széles csomagtérnyílást a karosszériához simuló lámpatestek keretezik. A hármas oroszlánkarmokra emlékeztető, szinte fekvő helyzetű lámpákat ékszerként világítják meg a fénydiódák.

Az e-HDi dízel és a háromhengeres benzines motoroknak köszönhetően a 2008 városi terepjárót a kilométerenként 99 grammtól induló CO2-kibocsátás emeli ki a versenytársak köréből.

Olvasóink írták

  • 1. uborka 2013. január 09. 11:50
    „Nélküle, aztán egy lépést sem???”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Nem lesznek lengén öltözött reklámlányok a brüsszeli autókiállításon

A szervezők a tavalyi botrányok után kényszerültek a családbarát szabály kidolgozására. Tovább olvasom