Délmagyar logó

2017. 04. 25. kedd - Márk 6°C | 20°C Még több cikk.

Új Lancia Thema: az első globális zászlóshajó

A Lancia Thema premierjével új fejezet kezdődik a márka történetében: az 5066 milliméter hosszú, több mint 3,5 méter tengelytávú modell a prémium nagyautók közé igyekszik.

Az új Thema-nál a belső tér stílusos és kényelmes, puha tapintású anyagokkal szerelt, Nappa bőrkárpittal, a Poltrona Frau® bőrrel borított műszerfallal, valódi fabetétekkel az ajtópaneleken és a kormánykeréken.

A városban és hosszú utakon egyaránt takarékos üzemanyag-fogyasztásra hangolt új Lancia Thema kétféle kivitelben (Platinum és Executive) és kétféle Euro5-ös hathengeres motorral kapható - mind automata váltóval és hátsókerék-hajtással. A Pentastar 3.6 V6 benzinmotor 286 lóerős nyolcfokozatú automata valtóval érhető el, a 3.0 V6 dízel motor 239 lóerős kivitelben választható, amelyhez ötfokozatú automata váltó csatlakozik.


Az új Lancia Thema számos fejlett, aktív és passzív biztonsági funkciót kínál, köztük alapfelszerelésként a kulcs nélküli nyitási és indítási rendszert, valamint elektronikus menetstabilizálót (ESC). A legrosszabb körülmények között is optimális látási viszonyokról a széria Xenon Smartbeam™ adaptív fényszóró gondoskodik. Az Euro NCAP töréstesztjén az új Thema megkapta a kiváló, ötcsillagos minősítést. Új Lancia Thema: az első globális zászlóshajó


A Lancia Thema-hoz számos további innovatív megoldás rendelhető, ezek kategóriája mértékadó modelljévé teszik az új Lanciát, mint például: az adaptív sebességtartó automatika, a holttér és keresztforgalom figyelő rendszer és a Parkwiew™ tolatókamera, amely hátrameneti fokozat választásakor automatikus bekapcsol. Az autó Uconnect® rendszere élményt nyújt a vezetőnek és utasainak egyaránt, az érintőképernyős műholdas navigációs rendszertől és a kétzónás klímaberendezéstől kezdve a fedélzeti funkciók testre szabhatóságáig, amelyek kezelőfelületét 8,4 colos érintőképernyő biztosítja.


Olvasóink írták

  • 4. Franziee 2011. december 20. 08:37
    „skoda superbéé + az a buta bumszli krájzler összegyúrva olasz prezentációban... ingyen beletuszkolnám magam amíg új, de pénzért nem venném meg”
  • 3. Mike3 2011. december 14. 22:24
    „A Thesis csodálatos darab volt. Ez sem rossz, de nagyon átüt az alap”
  • 2. Büfékocsi 2011. december 14. 09:41
    „Igazán én sem tudom, hogy mi ebben az autóban a különleges. A formatervében szinte semmi olaszos-, és egyáltalán különleges megoldás sincs. Amikor ezt az autót még Chrysler 300C-nek hívták akkor sem kellett a kutyának sem, nem baj, így most mégannyira sem fog kelleni senkinek. Bár az is lehet, hogy csak mi gondoljuk rosszul, mert a Daimler-Chrysler csoportnál bizony ezt jól kitalálták. Ha szénné lennék gazdagodva akkor sem vennék sem olasz-, sem német autót, amerikait pedig egyáltalán nem.”
  • 1. Linka11 2011. december 10. 09:50
    „Akinek eddig nem tetszett annak eztán sem fog bejönni ez az autó.Nevetséges,hogy Lancia néven mitől várnak átütő
    sikert az Olaszok ?! A forma elődjében Mercédesz motor volt ,nem gondolnám jobbnak a Fiatot sem.Ha unatkozó
    millióim lennének akkor is nagyon gondolkodnék a vásárláson,pedig alapvetően kedvelem a Lanciákat.”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Bemutatták A Magyar Járműgyártás Nagykönyvét - videó

Elkészült a magyar járműgyártás elmúlt 100 évének történetét felölelő kiadvány, "A Magyar… Tovább olvasom