Délmagyar logó

2017. 01. 21. szombat - Ágnes -11°C | 0°C Még több cikk.

Yeti: egy SUV, ami elérhető

A Skoda a Genfi Autószalonon megmutatja, milyen fiatalos és élénk karaktert képvisel, mint a világ egyik legrégibb autógyártója. A Yetire, az elérhető áru SUV-modellre felkapta fejét a szakma.
A Skoda Yeti a Genfi-tó partján jelent meg először a nagyközönség előtt. E kompakt SUV újabb lendületet adhat a márkának. Üzemanyag-takarékosságával, alacsony károsanyag-kibocsátási értékeivel a Yeti éppen azt kínálja, aminek hiánya sok vásárlónak nehézzé tette a választást ebből a kategóriából.

A kedvező üzemanyag-fogyasztású limuzinok kínálatát az Octavia GreenLine teszi teljessé. E kiemelkedően gazdaságos modell szíve az erőteljes és kulturált járású 1,6 literes TDI dízelmotor, amely az intenzív fejlesztőmunka eredményeképpen, common-rail befecskendező rendszerével immár megfelel a célkitűzéseknek.

Yeti-lányok, az új modell és a menedzsment Genfben
Yeti-lányok, az új modell és a menedzsment Genfben

A Fabia Scout ugyancsak világpremierjét ünnepli, mégpedig olyan újdonságként, amely igazi Skoda-hagyományt testesít meg. A karakteres Scout-stílus az életörömöt és a megbízhatóságot árasztó design révén a népszerű kombit egyéni modellé varázsolta.

A negyedik kiállított modell a Fabia Super 2000 hatásosan képviseli a versenysport iránti elkötelezettséget, amellyel a márka mindig is közeli kapcsolatban állt. A nagy kihívást jelentő Monte Carlo Rali során a Fabia Super 2000 sikeresen esett át a tűzkeresztségen, s Norvégiában, a PWRC futamán is diadalmaskodott.

A Skoda fehér
A Skoda fehér standja a Palexpón

Az autózás érzelmi oldala is egyre jelentősebb szerepet tölt be a gyár modellpolitikájában. A márka genfi standján ezért három designtanulmány is szerepel, amelyek a Skoda kompakt modelljeinek újszerű és kreatív megközelítését képviselik.

Az eladások 2008-ban is nőttek

Átgondolt modellkínálatának köszönhetően a Skoda a nehéz piaci helyzet ellenére tavaly ismét rekordértékesítést könyvelhetett el. Míg 2007-ben összesen 630 ezer járművet értékesített, addig 2008-ban a társaság 7 százalékos növekedéssel immár 675 ezer darabos eladást produkált.

Olvasóink írták

35 hozzászólás
12
  • 35. bespin 2009. március 07. 21:12
    „Szánom-bánom.:-) Mea culpa!
    Máskor kisebb lendülettel kell kezdeni a hozzászólást és nem megy át az emberfia alpáriba. Nem szoktam, nem szeretek sem a való, sem a "virtuális" világban nagyon lélektipró lenni, de vannak irritáló cselekedetek, mondatok, amelyeket nem tudok szó nélkül hagyni. Ez azok közé tartozott. :-) Na joccakát!
    Tolok egy "csiptelen" teligázt a tdi-nek!”
  • 34. trixi11 2009. március 07. 18:42
    „De ez inkább visszatetszést keltett bennem, bocs! A Bespin pedig megbánta bűneit!:-)))))”
  • 33. Buksi 2009. március 07. 16:28
    „Küberl csiptuning = 90.000 Ft

    Trixi !

    Azért irtam ide mert valaki a passatot és a passatosokat sértegette !!! De ez tégedet ne érintsen kicsikém !!”
  • 32. bespin 2009. március 07. 13:42
    „Mosás hsz-t /28./nem is láttam , mert írtam éppen, te nem szoktad mosni?Mosom is, ráhibáztál tényleg nem az enyém, hanem a cégemé!”
  • 31. bespin 2009. március 07. 13:33
    „Na,az alap 170lovas PDTDI meg 350Nm, ha te azt 30 lovat és a 30 Nm-t nagyon észreveszed fékpadi mérés nélkül, akkor eszem faszom. Polo 1,2 benzin vs. 1,4 TDI észrevehető a különbség a nyomatékban, de mondjuk az 1,4 benzinesnél nyomatékosabban használható városban az 1,2-es motor.A listaárat meg felejtsük el, tudod minden autó alku kérdése, ebből több, mint egy miskát sikerül letolni. A chipre költött pénz kissé soká térül meg, mert a Küberl chip, nem egy ellenállásos Powerbox ugyebár? Túl vannak méretezve ezek a motorok, de szerintem fölösleges húzni, úgy jó , ahogy van,kinek a pap, kinek a paplan. Ahogy öregszem,úgy veszem vissza a sebességet, szoktam járni 3literes sor hatossal is, de csak lassan, az-az igazi motor, nem ezek.”
  • 30. trixi11 2009. március 07. 13:24
    „Te Buksi, akkor most Te miért is írtál ide? Ja, értem már a 7 millkával akartál villogni!”
  • 29. Buksi 2009. március 07. 13:19
    „De csak a te kedvedért elmondom, hogy a 2.0 Pd Tdi Superb is csak 140 LE és 326 Nm-es..... Ez még messze van a 204 Le és 400 Nm-hez. Ja és mennyi is a vételára az új Superbnek !!!???????”
  • 28. Buksi 2009. március 07. 13:15
    „De ez a Passat az enyém, te meg a Superbet csak mosod......”
  • 27. bespin 2009. március 07. 12:58
    „Buksifej mennyivel is nagyobb a Superb beltere? Megmutassam?
    Passat forever! Muhahahahahaha!”
  • 26. bespin 2009. március 07. 12:55
    „Én meg Superb II. 2.0 PDTDI-vel jelenleg. Nagyképűkém, ennyit az irigységről, meg, hogy melyik milyen autó.Abból is ki lehet hozni az általad emlegetett teljesítményt, de mi a fasznak. Németországban is elég a csippeletlen teljesítmény, ennél a motornál. Szerintem fejezd be , mert kurvára nem áll mindenek felett a passzátszél. Menj és "rugassad" a passzátodat!”
  • 25. Buksi 2009. március 07. 12:39
    „Nem, kedves barátom , én olyan faszi vagyok aki 2 évig Skoda Octavia 2.0 tdi-vel szeltem a z utakat. És nem is kevesett, 2 év 176 ezerkm. Most pedig Passatom van. Én nem májerolásból mondtam azt, hanem azt akartam ezzel éreztetni, hogy a Passat mindig is és most is egy kategóriával a versenytársai felett áll. De téged kedves "autómosó" kisbarátom lehet, hogy elvakít az írigység de ez nekem nem gond..... Úgyhogy hidd el én valóban megtudom mondani, hogy melyik autó miben jó estleg rossz!!

    Teeee, palimadár !!!”
  • 24. bespin 2009. március 07. 07:13
    „Idefigyel te műmájer kiscsákó.
    Tipikusan az a kis paraszt gyerek lehetsz, aki egy másfél szobás 40 éves panelból osztja az észt felsőbbrendűként , mert vett 120 havi hitelre egy passzátszelet, de még téli gumira sem futja. Menj a fócvágen sztrít racsing topikba és ott oszd a haverjaidnak az észt. Senki nem hívott ebbe a topikba , te kezdtél el nagyarcoskodni, a kib@szott szuper kurva jó autóddal.
    Egyébként a szar Skodákba is ugyanezek a motorok vannak és egészében kevesebb a hiba a cseh remekekkel mint a fócvágennel.
    Én inkább bízok Bohumilban Csehországban, mint Pedroban a spanyol üzemben,vagy Beygir Gücüben a német üzemekben, vagy netán a Jetta ürügyén a mexikói melós képességeiben.
    Úgyhogy tedd takarékra magad, versenyezzél sokat, csak ne az én családomat nyírd ki, épp most kell egy kislánynak egy szív, remélem a te vércsoportod megegyezik az övével.
    A haverjaidnak szólhatnál, hogy a skodásoknak alapban van index a kocsijukban, nem extraként kell megrendelni, mint a legtöbb fócvágenbe, mert úgy látom az utakon, hogy a legtöbben nincs.

    Utoljára mondom, ide te ne írogassál, mert letépem a buksidat Buksi és belehányok a tüdődbe.”
  • 23. Buksi 2009. március 06. 20:54
    „Én sem akarnám überelni, ha a Skodánál lennék autómosó......”
  • 22. trixi11 2009. március 06. 18:35
    „:DDDDDDDDDD”
  • 21. bespin 2009. március 06. 18:32
    „Akarja a f@szom überelni, leszarom, hogy ilyen hülye vagy, mert ilyen marhaságokra költöd a pénzed. Add a szegényeknek, Magyarországon a max. sebesség 130 km/ó az autópályákon.”
  • 20. Buksi 2009. március 06. 17:50
    „VW Passat 2.0 Pd Tdi 170 Le alapban, Küberl csippelve és hozzátéve egy sportlégszűrő = 204 Le és 400 Nm-- Végsebesség 248 km/h , 140-es tempónál az átlagfogyasztás 235-ös gumikkal 6,3 liter. És mindez 7 millió körűli áron! Ezt ha van ami übereli, szóljon!!!”
  • 19. trixi11 2009. március 06. 17:27
    „Nekem is van "kispolszkis" emlékem. :DDDDDD
    Párom egyik régi autója volt, csak arra emlékszem, hogy amikor megállt vele és én mellette ültem, akkor az ülés és tető között sikerült jojoznom egy ideig! :DDDDD”
  • 18. bespin 2009. március 06. 16:17
    „Nekem is volt Tipo-m 4 évig(benzines), zéró hibával,szerettem nagyon, csak behülyültem és kellett egy új kocsi teli extrákkal.:-)
    A 80 "lós" rönó motor kellemes karakterisztikájú, ilyen motorral mentem vagy 90 ezer km-t és nagyon megszerettem.Ha a mostani kocsimban ez a motor lenne teljes lenne az örömöm!
    Vigyázz is a törpéidre, bár én a legjobb versenyeket mindig a fiammal együtt éltem meg. A legszebbek a kispolszki vs. kispolszki versenyek voltak pár éve, a mai napig emlegeti a manó.
    -Tudod apa, amikor lehagytuk a másik kispolszkit!
    Nekem jutott a vasbugyi , mert a nejem nem szerette és lenyúlta mindig a Tipo-t annak idején.
    (vasbugyi = kispolszki)”
  • 17. trixi11 2009. március 06. 13:49
    „Be kell látnom, a "V" betűket illetően igazad van, rosszul emlékeztem.
    "Szűk a válltér": Nekem és a két lúrkónak elég, nem ez a családi autónk! A többivel meg nem állnék le vitatkozni mert ebben nem vagyok otthon, de mégis imádom ezt a kis autót, mert az első kocsimhoz képest, (Fiat tipo 1,7D digit) nekem álom! 80 LE egyébként, de nem szoktam vele versenyezni, ha valaki megakar előzni, inkább megadom magam, nem szeretném a drágáim életét kockáztatni!
    "Nem válóok ez a kis egyet nem értés, csak beijesztettem!;-)" Na, jó nem bánom!;-)”
  • 16. bespin 2009. március 06. 11:38
    „Volkwagen!VW! Ezért "fauvé"!
    Mibe fogadjunk?
    A Clio, nagy mercivel előbb beállok egy parkolóba , mit azzal. Antifordulékony! Brutális a fordulóköre. Kicsi a szélvédő. Szűk a válltér.A motor melyik? 65LE vagy a 80 LE? A hatvanötös elég vérszegény és autópályán "besszíjja" nálam a 6,2-őt 6,5-őt, pedig csak a megengedett sebességgel megyek. A nagyobb (80-85 LE) az király motor, még a hasonló motorú Volkswagent is lealázza.
    Clioba, ami jó az a stabil futómű, más szerintem nem, a fordulékonyság hiánya nagyon negatívvá teszi, de az csak az én véleményem.
    Nem válóok ez a kis egyet nem értés, csak beijesztettem! ;-)”
35 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Genfben már tavasz van

A tavasz legbiztosabb hírnöke, hogy Genfben megnyílik az egyik legrangosabb európai autószalon. A… Tovább olvasom