Délmagyar logó

2017. 06. 23. péntek - Zoltán 22°C | 35°C Még több cikk.

„ A legjobb marketinges

a városkép”

Szabó József, az MDF győri polgármesterjelöltje a minap sajtótájékoztatón mondta el: úgy látja, új, átfogó lakásprogram kellene, és nem csak az önkormányzati tulajdonra értve.

Győr kb. 50 ezer lakásából ma 6 ezer van az Inszol kezelésében (az önkormányzati lakások eladása előtt 14 és fél ezer volt). A lakásállomány az országos átlagnál jobb állapotú ugyan, ám 60 százalékban felújításra szorul. Számítások szerint ehhez 12 milliárd forint kellene, most évi egymilliárd áll rendelkezésre. Szabó József úgy véli, hogy – a nyugati példák alapján – a jövőben növekedni fog a bérlakások szerepe különböző formákban, nem csak a szociálisan rászorulókat tekintve.
Sikeres Győrben az úgynevezett panelprogram, a 16 ezer ilyen lakásból 7 ezer még hátravan, egy ötéves program szerint ezeket is be lehetne fejezni a polgármesterjelölt szerint. De nem csupán a panelházakra kellene támogatási formákkal gondolni, hanem azokra a volt önkormányzati tulajdonúakra is, amelyeket annak idején bérlőik látszólag jó áron megvásárolhattak, most viszont már nem tudják vállalni a szükséges felújítások költségeit. Szabó József szerint egy fejlődő város számára a „legjobb marketinges” maga a városkép. Szeretné, ha Győr meghirdetné: nem lesz taszító külsejű, elhanyagolt épülete.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Rajtra készen a válogatott

A csütörtökön kezdődő 35. sík vízi kajak-kenu világbajnokság előtti utolsó sajtóeseményét tartotta… Tovább olvasom