Délmagyar logó

2016. 12. 07. szerda - Ambrus -5°C | 3°C

Melyik műsor a legnépszerűbb?

A két nagy televízó nézettségi versenyében az RTL KLub , a műsorok között a Barátok közt vezet. Az újonnan indult Claudia Show nincs az első húsz között.
A két nagy kereskedelmi televízió nézettségi versenyében a legutóbbi felmérések szerint - különösen a legfőbb reklámcélcsoportnak számító 18-49 éves korosztályban - utcahosszal vezet az RTL Klub. A tv2 műsorait csak a teljes lakosságra kiterjedő mérés említi az első 20 helyezett között, de ebben a rangsorban is az RTL ért el jobb eredményt.
A legszembetűnőbb, hogy a 18-49 éves lakosság preferenciáit mutató lista első öt helyén a Barátok közt sorozat áll: a hétköznapokon este sugárzott szappanopera minden egyes epizódját többen nézték, mint bármi mást. A Berényi család és kft. szövevényes kalandjait bemutató magyar teleregény már negyedik éve fut; a kezdetekkor alacsonyabb érdeklődést kiváltó, kiforratlan sorozat meghálálta a csatorna vezetőségének türelmét.
Összesítve a BK után a második legnépszerűbb műsor a - szintén az RTL Klubon futó - Fókusz; az eredményekben szerepet játszhat az is, hogy a bulvárhíradó éppen a Barátok közt előtt látható, a két produkció így egymást erősíti. Szintén kimagasló nézettséggel büszkélkedhet a Vágó István vezette Legyen Ön is milliomos! vetélkedő, amelynek tv2-s ellenlábasa (Jakupcsek Gabriellával a műsorvezetői forgószékben) már lekerült a műsorról. A nagy politikai vitát kavaró, egyesek szerint a választások eredményét is befolyásolni képes Heti hetes a 16. helyet foglalja el a listán.
Kiesett az első 20 közül a Claudia-show is, amely debütálásakor még becsúszott a 19. helyre; igaz, a rivális Mónika-show is csak az utolsó előtti helyre futott be a kor alapján nem szűkített közönség adatai alapján.
A tv2 műsorainak csak a teljes lakosság körében sikerült az első 20 közé kerülniük, bár az RTL Klub itt is erősebbnek bizonyult. Figyelemreméltó, hogy a "hadrafogható" korú lakosság toplistáján nem szerepelnek hírműsorok; a tv2 Naplója és az RTL Híradója csak a teljes lakosságot reprezentáló listán tűnnek fel. A híradók mellett itt jut nézettséghez - vélhetően a nyugdíjasoknak köszönhetően - a Dáridó , amely a tv2 arculatának meghatározó elemévé nőtte ki magát. A dáridósodás anyagilag aligha kifizetődő: a hirdetők nagy része nem a tévéfotelhez nőtt öregeket kívánja elérni.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Óraszíjak Győrből

Luxusóraszíjak gyártását kezdte meg Győrött a francia Cobra. A kezdetben huszonöt dolgozóval induló,… Tovább olvasom