Délmagyar logó

2018. 05. 24. csütörtök - Eszter, Eliza 16°C | 27°C Még több cikk.

A bíróságig lehet menni

Már két hónapja, hogy egy garanciális (nem olcsó) készüléket vittünk vissza. Azóta ahányszor érdeklődtünk, mindig azzal nyugtattak, hogy felhívnak. Természetesen ez is elmaradt. Mit lehet tenni? Ha valaki tudna tanácsot adni, megköszönném.

Simon István, a megyei fogyasztóvédelmi felügyelőség igazgatója a Kisalföld érdeklődésére elmondta: amennyiben minőségi kifogás merül fel a termékkel kapcsolatosan, akkor a vásárlás helyére kell az árut visszavinni. Az üzletben kötelesek jegyzőkönyvet felvenni, amiben a problémamegoldás módját (javítás, csere, egyéb) fel kell tüntetni. Ha ez ott helyben nem dönthető el, akkor három napon belül postai úton értesítést ír elő a jogszabály. Amennyiben a termék minőségvizsgálatra kerül, és annak eredményét nem fogadja el a vásárló, úgy a békéltető testülethez (Győr, Szent István út 10/A) vagy a bírósághoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi felügyelőség csak annyit tehet, hogy ha a jegyzőkönyvfelvétel elmaradt, akkor annak hiánya miatt megbünteti az üzletet.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Sör-pálinka-pezsgő az ünnepekre

Megnéztük, hol mennyiért lehet az ünnepekre sörhöz, pálinkához és pezsgőhöz jutni. Tovább olvasom