Délmagyar logó

2017. 10. 22. vasárnap - Előd 10°C | 20°C Még több cikk.

A boltok nyitva tartása is motiválja a vásárlási szokásokat

A magyarok akkor indulnak vásárolni, ha otthon valami éppen elfogyott míg a legtöbb európai országban a fogyasztók legnagyobb része tervezetten megy boltba, hogy feltöltse otthoni készleteit.
Az 55 országra kiterjedő, a The Nielsen Company által készített felmérés azzal magyarázza a magyarországi eltérést, hogy a boltok - főleg a városokban - késő este és hétvégén is nyitva vannak. A korlátozott nyitva tartás viszont tervszerűvé teszi a bevásárlást, különösen a britek, finnek, észtek, írek és lengyelek szerzik be az élelmiszert így.

Az európai megkérdezettek betérnek még a boltba azért is, hogy beszerezzék egy lánc szórólapjában látott akciós termékeket, továbbá megvegyék azt, ami az aznapi étkezéshez szükséges.

A felmérés során a Nielsen világszerte 55 országban - köztük 28 európaiban - több mint 28 ezer internet-használót kérdezett meg.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Százmilliós csalás: lebukott a számlagyár

Húsz megrendelőjével együtt bukott le az a számlagyár, amely három Komárom-Esztergom megyei cég… Tovább olvasom