Délmagyar logó

2018. 04. 19. csütörtök - Emma 11°C | 23°C Még több cikk.

A hátrány fokozódik

A gazdasági miniszter bejelentése nyomán örömmel vettük tudomásul, hogy a veszprémi vonalszakasz nem fog – egyelőre – megszűnni, mert azt a további utasszámlálások és gazdasági mutatók elemzése során fogják újraértékelni. December 10-én új menetrend lépett életbe, amely az utasok igényeinek magasabb szintű figyelembevételével készült. Csak néhány példa, hogy a csatlakozásokat miképpen oldották meg győr-szabadhegyi átszállással: Veszprém felől érkezik a személyvonat 10 óra 5 perckor, előtte elmegy Pápa felé a személy 9 óra 59 perckor. Veszprém felől érkezik a személyvonat 13 óra 1 perckor, előtte elmegy Pápa felé a gyorsvonat 12 óra 55 perckor. Bakonyszentlászlóról érkezik személyvonat 20 óra 54 perckor, előtte elmegy a gyorsvonat 20 óra 52 perckor Pápa felé. Az ilyen menetrend is hozzájárul ahhoz, hogy az utasok elpártoljanak a vasúttól! A MÁV- és a Volán-menetrendeket, ha ilyen színvonalasan sikerül összehangolni, akkor a vidéki emberek hátrányos helyzete tovább fokozódik. (Az adatokat az „intelligens vasúti menetrend”-et tartalmazó internetes honlapról másoltam.)

Név és cím a szerkesztőségben

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

FC Fehérvár

3 (2) FC Sopron 1 (0)

Székesfehérvár, Borsodi Liga-mérkőzés, 1500 néző. V.: … Tovább olvasom