Délmagyar logó

2017. 12. 15. péntek - Valér 6°C | 13°C Még több cikk.

A kicsi termékek praktikusak

Az idei év a minitermékek berobbanásának kezdete lehet a drogériákban – vélik egyes kereskedelmi szakemberek. A hétvégi kiruccanások növekedésével egyre népszerűbbé válnak a kis kiszerelésű kozmetikumok.
Az egész a szállodaiparban kezdődött: a vendégek zöme imádja hazavinni a fürdőszobába bekészített pici samponokat, tusfürdőket és testápolókat. A legtöbben nemcsak gyűjtik is ezeket (hogy aztán egy-két év múlva kidobják), hanem fel is használják később, ha egy-két napos vidéki útra, konferenciára mennek.

A minitermékek kedveltségének másik forrása az újságokba beragasztott kereskedelmi minta volt. Ezeket szintén sokan gyűjtik.

Mindezt befolyásolta időközben a légi közlekedés feltételeinek változása. Mivel a folyékony kozmetikumokat csak a feladott bőröndben lehet újabban az utasnak magával vinni, még fontosabb lett, hogy ezek kicsik legyenek, hiszen pár napos útra nem érdemes hagyományos, otthoni kiszerelésű üvegcsékkel, flakonokkal megterhelni a szigorúan kidekázott bőröndöt.

Az egyik Magyarországon is jelen lévő drogérialánc közleményéből kiderül, hogy ma már mindegyik saját márkájából készít miniváltozatot. A lábápoló szertől az arckrémig, a testápolótól a gyerek málna- illatú samponjáig sok mindent gyártanak már néhány milliliteresben. A sporthoz vagy napozáshoz szükséges, illetve a férfiaknak szóló kozmetikumoknál ugyanez a helyzet.

A minitermékek előnye, hogy visszafelé ezeket már nem is kell bepakolni, mert kiürülnek és kidobják azokat az utazók a szemétbe. Ha ez a szokás elterjedtté válik, befolyásolhatja a szállodaszobákba bekészített – sokszor reklámként szolgáló termékek kínálatát, választékát is.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Győrött játszik az U19-es együttes

labdarúgás A májusi írországi EB-selejtezőre, az úgynevezett elit körre készülő U19-es… Tovább olvasom