Délmagyar logó

2017. 05. 27. szombat - Hella 14°C | 24°C Még több cikk.

A magyar férfi hódítani akar

A mai generáció sokkal többet ad a jó megjelenésre, mint szüleik nemzedéke. A magyar férfiak érdeklődése megnőtt az ápolt külső iránt – egyebek között ezt állapította meg a Nielsen piackutató vállalat.
A megkérdezett magyarok 83 százaléka érez fokozódó késztetést arra, hogy jól nézzen ki. Ez a világon a hatodik legmagasabb mutató. Az európai átlag 75 százalékos – állapította meg a piackutató cég. Miért fontos az ápoltság? A leggyakoribb válaszok: „jobb lesz a közérzet", tetszés a partnernek, „egy férfi vagy egy nő meghódítása", illetve „igyekszem mindig stílusosan, ápoltan kinézni".

Nem meglepő, hogy a magyar válaszadók 73 százalékánál az ár befolyásolja a vásárlási döntést. Ezzel európai listavezetők vagyunk. A magyarok márkahűek – legalábbis az európai átlaghoz képest hűségesebbek. A legtöbb megkérdezett magyar napi vagy heti rendszerességgel ápolja a bőrét, utána holtversenyben a haj- és az arcápolás következik, majd a haj erősítése, növekedésének serkentése.

Érdekes kérdés volt, hogy ha a pénz nem számítana, mire költene többet. Tíz magyarból hét a testmasszázst nevezi meg, azután ötven százalékkal jön a fogfehérítés, a haj-, a bőr- és az arcápolás. Egyharmad körüli arány említi a manikűrt, a pedikűrt és a bőr barnítását.

A magyarok 74 százaléka szerint a férfiaknak ma a külső megjelenés fontosabb, mint bármikor. A megkérdezettek 82 százaléka szerint rendben lévő, hogy az erősebb nem képviselői több időt töltenek megjelenésük javításával, és több pénzt is költenek rá, mint eddig.

A Nielsen Company 46 országra kiterjedően végezte felmérését, az internetfelhasználók körében.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

17 milliárdba kerül az államnak a passzív dohányzás

Évente körülbelül 17 milliárd forintot költ Magyarország a passzív dohányzás miatt. Ennyibe kerül… Tovább olvasom