Délmagyar logó

2016. 12. 03. szombat - Ferenc, Olívia -2°C | 5°C

A Magyarok Nyilai vállalta magára a buszrobbantást

A szervezet több szerkesztőséghez is eljuttatta levelét, amelyben úgy fogalmaznak, hogy "a magyarellenességet, vagy az abban való részvételt megtoroljuk."
Vizsgálja a rendőrség azt a levelet, amely szerint a magát Magyarok Nyilai Nemzeti Felszabadító Hadseregnek nevező szervezet áll a szabadszállási buszrobbantás hátterében.

Ismeri a rendőrség azt a levelet, amelyben a "Magyarok Nyilai Nemzeti Felszabadító Hadsereg" utal arra, hogy a szervezet áll az egy héttel ezelőtti szabadszállási buszrobbantás hátterében. A több szerkesztőségnek - köztük a Magyar Nemzet Online-nak - elküldött internetes levélben azt írják "Úgy látszik, a Broadway jegyiroda nem volt elég. Most itt van a szabadszállási Áipli busz esete, amely a magyarok ellen vonuló cigányokat szállította Ózdra. Most már az egész civil szféra vésse a fejébe, hogy a magyarellenességet, vagy az abban való részvételt megtoroljuk."

Szabadszálláson múlt csütörtök éjjel robbant fel egy telephelyen álló autóbusz, a detonációban hat másik jármű is megsérült, valamint lerepült az épület bádogteteje. Az már korábban kiderült, hogy szándékos robbantás történt, a tulajdonos kára több mint 100 millió forint.

Nyikos Tamás, a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóreferense a Független Hírügynökségnek azt mondta, hogy ismerik, és már vizsgálják a levelet, annak tartalmát. A robbantással kapcsolatban még várják a tűzszerész- és a vegyészszakértő véleményét, így többet egyelőre nem tudott mondani.

A Magyarok Nyilai nevű szervezetnek nem ez az első megszólalása. Korábban magukra vállaltak több szocialista politikus elleni Molotov-koktélos támadást, a Szilvásy György nyaralója elleni kézigránátos támadást, Csintalan Sándor, a HírTV műsorvezetőjének megverését, illetve a Hollán Ernő utcai jegyiroda felgyújtásában is - állításuk szerint - segédkeztek. Az SZDSZ közlése szerint a szervezet halálosan megfenyegette John Emesét is a IX. kerületi időközi országgyűlési képviselő választás előtt.

A Magyarok Nyilaival kapcsolatban a Központi Nyomozó Főügyészség vizsgálódik.

Olvasóink írták

37 hozzászólás
12
  • 37. flexsnake 2009. március 13. 17:45
    „36. hozzászólás comet 2009.03.13. 13:03
    Oh ember, olvass már a sorok között. Gyanúsított nem volt. Akiket felkerestek azokat tanúként hallgatták meg. Ez minden héten megesik, legfeljebb nem kötik az orrodra. a lecsapott meg rajtaütés, médiafogás. Szó nem volt ilyesmiről. Azért is csodálkoztam hogy itt összefüggésbe hozható személyekről írtál. Tanúként olyanokat is kihallgattak akik 2006ban megjárták a fogdát, volt benne rendszer, de nem azt jelenti hogy közük lett volna a dolgokhoz. Összefüggésbe még senkit nem hoztak ezzel, ha egyáltalán nem csak agyszülemény az egész.”
  • 36. comet 2009. március 13. 13:03
    „"Az NNI éjjel az országban egyszerre tizenkét helyen csapott le, két rajtaütés Budapesten történt."
    "Budapesten és vidéken egyaránt hallgattak meg tanúkat, AKIKKEL KAPCSOLATBAN ADAT VOLT ARRA, hogy információval rendelkezhetnek a támadásokról, valamint az azok elkövetését magára vállaló Magyarok Nyilai Nemzeti Felszabadító Hadseregről."
    A fiúkat szabadon engedték, mert gondolom a bizonyítékok nem voltak elég terhelőek.
    Persze lehet hogy nincsenek "magyarok nyilai" bűnszervezet és Csintalan Sándor csak leesett a lépcsőn, elvesztette az eszméletét és szeleburdi járókelők akik látták, gyorsan kreáltak egy történetet, meg a buszrobbanást is okozthatta öngyulladás, amire megint rácsaptak páran, a molotov koktélos támadosok mellett, meg a Nemzeti Nyomozó Hivatal is lehet hogy csak véletlenszerűen keresett pár címet a telefonkönyvben, hogy legyen má valami látszata hogy rámozdulnak az amúgy képtelen ügyre, hogy van ez a bűnszervezet. Lehet hogy az egész csak egy nagy vicc?”
  • 35. achilleus 2009. március 13. 11:47
    „A felvételeken látható járművek azonban régebbiek, mint a Szabadszálláson megsérültek. A megtámadott vállalkozó, Áipli László azt állítja: tévedés történt, mert valószínűleg nem őt, hanem azt a roma vállalkozót akarták megkárosítani, aki egy éve vásárolt tőle használt buszokat. Azokon ugyanis azóta is fennhagyták az Áipli-logót.

    ,,Én vagyok az egésznek a szenvedő alanya, mert az én telepemen robbantották fel a buszokat" - fogalmazott Áipli László, az Áipli Busz Kft. ügyvezető igazgatója. Nagyon banális félreértés, vagy nagyon nagy hiba volt, nem ide szánta hozzánk. Ezek után a családomat sem tudom biztonságban - tette hozzá.

    A Hír Televízió információi szerint az Ápili feliratú buszokkal egy helyi vállalkozó valóban szállított egy ózdi tüntetésre cigányokat. Vélhetően a támadó is ott készített fotókat a járművekről.”
  • 34. flexsnake 2009. március 13. 10:24
    „28. hozzászólás comet 2009.03.13. 08:24
    Legyél kedves ismertetni hogy mikor és hol fogtak el bárkit is úgy hogy azt mondták volna hogy ő az?”
  • 33. tahoszegedi 2009. március 13. 10:01
    „Végre valami előrelépés.

    Legközelebb akkor kell buszt robbantani, mikor tele vannak fajtajelleget erősen tükröző kisebbségiekkel.

    de van egyszerűbb módja is az integrálásnak, értem itt a sárga földdel való integrálást.

    éjjel, mikor a fát lopják az erdőben, egyesével leszedni őket... :-))))

    stílusosan nyilakkal :-))))))

    http://www.kiszely.hu/istvan_dr/037.html

    Az egykori leírásokból is világos, hogy a magyarok legfontosabb, szinte csatadöntő fegyverének az íjat tekintették. Íjaink hírnevét dicséri a 924. évből Modena városának templomi könyörgéséből ismert ima: "Krisztus hitvallója, Isten szent szolgája, oh Geminianus, imádkozva könyörögj, hogy ezt az ostort, amelyet mi nyomorultak megérdemlünk, az egek királyának kegyelméből elkerüljük... Kérünk téged, bár hitvány szolgáid vagyunk, a magyarok nyilaitól ments meg Uram minket!" (A sagittis Hungarorum, libera nos Domine). Ezzel fohászkodtak védőszentjükhöz, Szent Geminianushoz. Regino prümi apát 908 táján jegyezte fel a következőket: "A magyarok sok ezreket ölnek meg nyilaikkal, amelyeket olyan ügyesen lőnek ki szaruíjaikból, hogy lövéseik ellen alig lehet védekezni".”
  • 32. savos 2009. március 13. 09:18
    „Nem nagyon hiszem, hogy a MNNFH voltak. Előbbre vinné a dolgot, ha a biztosító emberei nyomoznának az ügyben.”
  • 31. Boytronic 2009. március 13. 09:07
    „Természetesen a szavazásra gondoltam:::)”
  • 30. Boytronic 2009. március 13. 08:57
    „"De akkor hogyan lesz itt változás"?Ez egy nagyon jo és frappáns kérdés..A mai "elit-et"nézve sehogy sem tudom elképzelni azt hogy pozitiv változás legyen nálunk,de az biztos hogy nem "magyarok nyilai"lesz a megodás,mert igy is "meszeltek "már nekünk...Ha volna egy egység és rendszeresen kivonulnánk az utcára sem biztos hogy "ezek"elmozdulnának de még egységességről sem beszélhetünk mert az egyik be van tojva már a gondolattól is hogy ő sztrájkoljon,mig a másik meg szétszed mindent ami az utjába kerül..hogy hogy lesz változás?.Vagy polgárháborús uton,vagy összefogással közösen...és akkor itt a következő kérdés:-NA DE KI A GARANCIA?????KI AZ AKINEK A NEVE ELÉG ERRE??”
  • 29. kakoszeged 2009. március 13. 08:29
    „Micsibucsi! Ezzel is egyetértek, de a tehetetlen düh sokszor belőlem is az erőszakot követeli, holott személy szerint a magánéletben soha még egy pofont ki nem osztottam. Míg ha politikáról vagy Mo helyzetéről esik szó, akkor erőszakos gondolatok jutnak eszembe!
    A józan eszem azt diktálja, hogy a nem kell az erőszak, de akkor hogyan lesz itt változás?”
  • 28. comet 2009. március 13. 08:24
    „23. Mignon- a jó pap holtig tanul. Van ilyen szervezet, elég erős létszámmal, tagjai közül már tartóztattak is le, csak valami folytán elengedték őket. Az a gyanús hogy még működik a szervezetük. Nálunk aza baj, hogy nem lehet tudni, hogy a fekete az valójában nem fehér-e és fordítva. A politika erősen összefonodótt a bűnözéssel ill. titkosszolgálatokkal, a néphülyítés túlhangsúlyozása miatt.”
  • 27. micsibucsi 2009. március 13. 08:04
    „Kakoszeged! Nem! Nem értünk egyet azzal amilyen helyzet van ma Magyarországon! De gondolj bele az efféle erőszakot, agresszivitást szító provokatív cselekedetek hova fognak vezetni? Hogy nem a megoldás felé annyi szent. Vagy ez lenne a megoldás, hogy mindenki a problémájára dinamitot köt?? Akkor szerinted ő már csinált valamit ugye?!”
  • 26. kakoszeged 2009. március 13. 07:54
    „Én egyetértek valahol...sok impotens alak...vagy nem csinál semmit vagy ha valaki csinál, akkor bírálja elvtelenül...béna banda.
    Kíváncsi volnék arra, hogy akinek ezek az emberek - akik tesznek is valamit - ellenére van, az elégedett Mo. mai helyzetével?
    Neeem? Akkor mit tett meg eddig, hogy más legyen?
    Igeeen? Akkor politikus vagy nem becsületes! Mert ma az él fényesen aki nem becsületes!”
  • 25. joy 2009. március 13. 07:51
    „Ha tényleg ők tették, ilyen gyalázatos elv alapján, legyenek átkozottak, rohafjanak meg!

    Az okozott károkat, és a fájdalomdíjat a mi, brutálisan leadózott közpénzünkből fizetik meg a robbantottaknak.
    Ennyivel is kevesebb jut munkahelyekre, iskolára, egészségre.”
  • 24. Boytronic 2009. március 13. 05:48
    „Egyetértek nem is teszek hozzá semmit!!”
  • 23. Mignon 2009. március 12. 22:37
    „Szerintem, nincs is ilyen hogy Magyarok Nyilai...stb. Hadsereg!
    Valami barom, bocsanat, egy pszichikailag beteg agyreme lehet.
    Termeszetesen, a hatosagoknak minden nyomot ellenörizni kell.

    De, ha lenne tenyleg ilyen,------en, mar utalom is öket!!!!!!!!

    Mar csak a nevük miatt is...............!!!!!!
    (A "programjukat", meg el tudom kepzeni!)

    Ilyen hülyeseghez mar tapasztaltabb vagyok.”
  • 22. micsibucsi 2009. március 12. 22:12
    „No itt egy újabb "szimpatikus csürhe"!
    Uff-Off”
  • 21. efje 2009. március 12. 21:40
    „Akció, reakció. 2006. október 23-an oroszok voltak a tömeget oszlató rendőrök közt azonosító nélkül. Olaszliszka, Kiskunlacháza, Veszprém. Soroljam? Kormányváltás kell, börtönbe a bűnösökkel! Teljes vagyonelkobzás az élősködőknek. Lesz is rend nemsoká.”
  • 20. Mignon 2009. március 12. 21:20
    „18. es 19.-nek
    Nem csak Te Flexi, kerülgeted ezt a temat, hanem nagyon sokan.
    Talan, igaza van Cometnek, az"önmerseklet hianya miatt....."!

    Szerintem, az is megerdemelne egy Cikket, habar tudom,
    arrol mar volt elegszer irva.

    De, ugy latszik, mindeg aktualis maradna...........”
  • 19. comet 2009. március 12. 21:11
    „17. Mignon- az internet valóban nagy lehetőség a feszültség keltésre. Lehet hogy elég lenne a gyűlöletkeltő vagy megbotránkoztató cikkeket az amúgy is meglevő szélsőséges oldalakra szorítani. Ez a lehetőség amugy adott a moderálással. Sajnos az ujságok és portálok az olvasótábor növelése érdekében nyomatják ezeket a cikkeket és vadítják a jámborabb hozzászólókat is.
    Ha nincs önmérséklet akkor lehet hogy hasznos lenne a központi szabályozás.”
  • 18. flexsnake 2009. március 12. 21:07
    „17. Itthon is van :)

    Én is kerülgettem egy darabig hogy ehhez hozzászóljak-e. A MNNFH a Csintalan elleni támadás után jelentkezett először, ha jól tudom az a nyomozás sem zárult még le, viszonylag jól behatárolható az a csoport ahol keresni kell az illetőt vagy illetőket, Kétséges viszont hogy egyáltalán közük van-e a dolgokhoz illetve hogy nekik van-e közük hozzá. A google ezt és még egy másik cikket szinte a megjelenés után egy órával már indexelte, ezért valószínű hogy a hozzászólásokat is átnézik akiknek kell, ezért nem is akarok túl sok kotyvalékot összehordani. Az csak félreviheti a nyomozást.”
37 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Büntethető lesz a tojásdobálás

Módosította a jogalkotó például a rendbontás, a zaklatás, a közösség tagja elleni erőszak… Tovább olvasom