Délmagyar logó

2017. 12. 14. csütörtök - Szilárda -1°C | 8°C Még több cikk.

A nők és a (be)vásárlás

Magyarországon a bevásárlást továbbra is jellemzően a nők intézik.

A nők számára a vásárlás többet jelent, mint a szükséges termékek beszerzését. Csupán 16 százalékukra igaz, hogy „csak leemel valamit a
polcról, és mármegy is", 35 százalékuk szívesen tölti idejét vásárlással és kirakatok nézegetésével. A GfK Hungária felmérései szerint a nőkre jellemzőbb, hogy átnézik a kereskedelmi láncok akciós szórólapjait.

A hölgyek hajlamosabbak olyan terméket is megvásárolni, melyet nem terveztek előre – igaz, az életkor növekedésével ez az arány csökken. Szintén a nők azok, akik hajlandók többet utazni azért, hogy az elvárásaiknak minél inkább megfelelő üzletekben vásároljanak. A hölgyek 70 százaléka állítja, hogy mindig megnézi, mit hol érdemes beszerezni, míg az urak körében csak 57 százalék ez az arány.

(Forrás: NetAktív Kommunikációs Ügynökség)

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

420 ezer gyermek él a szegénységi küszöb alatt

Magyarországon körülbelül 420 ezer gyermek él a szegénységi küszöb alatt, mintegy 700 általános… Tovább olvasom