Délmagyar logó

2017. 10. 22. vasárnap - Előd 10°C | 20°C Még több cikk.

A rábaközi régió 2005-ös értékelése

A rábaközi vállalkozóknak az elmúlt évben több alkalommal volt módjuk a megyei küldöttséghez kapcsolódva részt venni külföldi kiállításokon, vásárokon, üzletember-találkozókon.

Regionális elnökség kezdte meg munkáját a Rábaközben 2005-ben. Az aktív megyei küldöttekből, pótküldöttekből álló elnökség céljai a régióban: a kamarai szolgáltatások minél több vállalkozóhoz eljuttatása, érdekvédelem biztosítása, együttműködés az önkormányzatokkal, szakképző iskolákkal, érdekvédelmi szervekkel, tagtoborzás, ügyfélszolgálati irodák színvonalának emelése, a térség gazdaságának, infrastruktúrájának fejlesztése.

A célok, tervek megvalósítását a 11 tagú elnökség, a rábaközi irodavezető és az ügyintéző a megyei kamara szakreferensei bevonásával végezte. A térségben két irodát – Kapuvár, Csorna – működtetve tudtuk a vállalkozókat fogadni. Tavaly mindkét helyszínen teljes körű felújítást, korszerűsítést sikerült végezni. Szolgáltatásaink: rendezvények (kiállítások, vásárok, szakmai tájékoztatók) szervezése, adó- és pénzügyi, hitelezési tanácsadás, Széchenyi-kártya-ügyintézés. Két településen – Beleden és Fertődön – és a térségeikben aktív kamarai munkába kezdett tavaly a regionális elnökség, a tisztségviselők.
Tagjaink száma a Rábaközben: kereskedelmi tagozat 102 tag, ipari tagozat 53 tag, kézműipari tagozat 102 tag, szolgáltatási tagozat 40 tag. Összesen: 297 tag. A kiszámlázott tagdíj összege 9911 ezer forint. A tagdíjfizetési arány 85,54 százalékos. Az elnökség tagjainak bevonásával – személyes kapcsolataik révén – szeretnénk növelni a tagok létszámát, aktivitását.

Külkapcsolatok. A rábaközi vállalkozóknak az elmúlt évben több alkalommal volt módjuk a megyei küldöttséghez kapcsolódva részt venni külföldi kiállításokon, vásárokon, üzletember-találkozókon. Idén a régió rendezvényein is szeretnénk a külföldi kamarák segítségével – főleg a környező országokból – vállalkozókat fogadni.
Minőségbiztosítás. A rábaközi irodák működése megfelelt a minőségbiztosítási audit szigorú feltételeinek. A jövőben is szeretnénk a vállalkozók igényeit minél szakszerűbben, pontosabban, gyorsabban kielégíteni. A rábaközi iroda vezetője Horváth Árpád (96/260-147, 96/595-310).

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Egy szoknya, egy nadrág

A nagy nőcsábász hírében álló sikeres színész, Sóvári Péter és a jobb napokat látott kábeltelevíziós… Tovább olvasom