Délmagyar logó

2017. 02. 28. kedd - Elemér 5°C | 18°C Még több cikk.

A szolgáltató elismerte a hibát

Elnézést kért az áramszolgáltató a csornai Remete Lászlótól. A vendéglős 214 millió forintról kiküldött villanyszámlájáról a Kisalföld 2007. január 5-i számában olvashattak. Az E.ON elismerte hibáját, technikai okokra hivatkozva.

– Miközben sokszor szidjuk a különböző szolgáltatókat, vegyük észre, hogy ilyen is van – mondja megnyugodva Remete László.

– Elnézést kért a cég, levelükben arról írnak, amire én is először gondoltam. Kivizsgálták a hibát, és tényleg a mérőcsere miatt történt félreértés. Ezzel egy időben megkaptam a valós számlát is, ami így már négy hónap fogyasztását mutatja. Mivel a szolgáltató hibájából van elmaradásom, erre az összegre részletfizetési lehetőséget kaptam.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Farsang idején elmegy bálba?

Tovább olvasom