Délmagyar logó

2017. 05. 01. hétfő - Fülöp, Jakab 5°C | 20°C Még több cikk.

A Yahoo már érzi a karácsonyt

A Yahoo bejelentette, hogy az eredetileg tervezett 10 százalék helyett máris 23 százalékkal ugrott meg a forgalma, míg a Microsoft MSN hálózatán szintén érezhető a karácsonyi bevásárlási roham kezdete.
A Yahoo ezt a negyedévet 10,3 milliárd dolláros árbevétellel zárja, a Microsoft portálja pedig 5,6 milliárd dollárt produkált. A Yahoo-n a játékkonzolok (Xbox, PS2, Gamecobe) jelentetik a slágert, ezeket követték a digitális kamerák, laptopok, játékszerek és az öltözködési cikkek. Az MSN-en szintén leginkább a digitális kamerák, az MP3 lejátszók, a PDA-k és a drótnélküli termékek cikkek a legkelendőbbek.
Akárcsak tavaly, a forgalom magasban tartása érdekében mind a Yahoo Shopping, mind az MSN idén is "központokat" hoz létre, ahol a felhasználók felkínálhatják eladásra nem kívánt ajándékaikat, ill. a szeretteikről esetleg megfeledkező vásárlók a sok országban dívó vízkereszti pótajándékozásra potom áron vásárolhatnak vadonatúj "használt" cikkeket.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Az űremail félmillió kilométert utazna

A kaliforniai TransOrbital Inc. egy olyan új szolgáltatás bevezetését tervezi,… Tovább olvasom