Délmagyar logó

2016. 12. 08. csütörtök - Mária -5°C | 3°C

Az EDF Démász a legjobb lakossági áramszolgáltató

Az ügyfélkapcsolatokat tekintve az EDF Démász nyújtotta 2009-ben a legmagasabb színvonalú szolgáltatást a lakosságot és kisfogyasztókat ellátó egyetemes szolgáltatói körben a Magyar Energia Hivatal megállapítása szerint.
A hivatal honlapján közétett rövid jelentés megállapítja: a szolgáltatók fokozott figyelmet fordítottak az elvárt színvonalat meghatározó mutatók teljesítésére, aminek eredményeként emelkedett a szolgáltatás minősége. Ugyanakkor szükség van további fejlesztésekre, mert folyamatosan nő a becsléssel megállapított és visszavont, illetve törölt számlák száma.

Az egyetemes szolgáltatók közül az Émász, az E.ON Energiaszolgáltató Kft. és ez EDF Démász Zrt. egy-egy, míg az Elmű Nyrt. három esetben nem tudta teljesíteni a hivatal által meghatározott - nyolc mutatóból álló - elvárt szolgáltatási színvonalat.

A vizsgálat megállapította, hogy 2009-ben a személyes ügyfélszolgálati irodákban az ezer felhasználóra jutó ügyintézők száma a 2008-as teljes piacnyitás óta eltelt két évben 34 százalékkal emelkedett, aminek eredményeként az átlagos várakozási idő 39 százalékkal csökkent.

A szabadpiaci áramszolgáltatók, az úgynevezett elosztói engedélyesek közül két meg nem nevezett társaságnál a szolgáltatási színvonal - a hivatal által megállapított 11 mutató alapján - romlott. A felhasználói bejelentéseknek csak a 81 százalékát tudták megválaszolni 30 napon belül.

A személyes ügyfélszolgálati irodákban az ezer felhasználóra jutó ügyintézők száma 33 százalékkal nőtt két év alatt, az átlagos várakozási idő pedig 44 százalékkal csökkent. Az éves fogyasztásmérők leolvasása átlagosan 22 százalékkal esett vissza az elmúlt két évben, ami miatt növekedett a becsléssel megállapított, illetve rontott és törölt számlák száma.

Az energiahivatal megállapítása szerint ebben a körben is az EDF Démász csoport tagja volt a legjobb, az EDF Démász Hálózati Elosztó Kft.

Olvasóink írták

  • 15. napfenyfurdo_mutyi 2010. augusztus 15. 09:04
    „IGEN
    ANNYIRA OLCSO
    HOGY MAJD TÉLEN MEGÉRI ÁRAMMAL FÜTENI.
    OLCSOBB MINT A GÁZ.
    :)”
  • 14. mj52, 2010. augusztus 14. 21:16
    „Na most akkor képzeljétek el hogy milyen a többi.”
  • 13. dorevi 2010. augusztus 14. 15:30
    „Nem fogyasztó-barát, a fogyasztón uralkodó cég.
    Történt velem, látom, hogy a nappali és éjszakai óra száma el van cserélve, így a számla téves.
    Telefonon jelzem, mondják jöjjön be. Mondom vigyem az órát, mert ugyebár azt kellene ellenőrizni.
    Mondják: jöjjön be. Várakozás után közölték, hogy na akkor kijönnek.
    Dolgozom a gépen, egyszer csak áramszünet. Hangot hallok az udvaron. Se formaruha, se kitűző, se megbízólevél, se köszönés, már matatnak az óránál. Kérdésük csak az volt, hogy ez meg milyen óra?
    Mondom digitális. Hát ők még ilyet nem láttak. Próbáltam elmagyarázni, majd felírták az állásokat.
    Ezután 32 plombát kicseréltek. Kérdezem miért. Válasz: mert ők most ellenőriztek.
    Majd kapom a levelet, miszerint észlelték a számcserét, és nem megköszönték a fogyasztó jelzését.
    Ugye az eset minősíti a céget, és arra nem lehet mondani, hogy pozitív.”
  • 12. klj_54 2010. augusztus 14. 14:14
    „Hozzánk kijött az EDF-től Karsai László nevű, magát villanyszerelőnek valló egyén és leszerelte a villanyóra fali szekrényét, majd szomszédomnak villanyórát cserélt.
    Az általa leszerelt villanyóra szekrény ma is a földön hever.
    Erről többször értesítettem az érintett főnökeit, akikről kiderült, hogy sajnos funkcionális analfabéták:(
    Az írott betűket nem tudják értelmezni!
    Nem nyúlok hozzá, mert félek a démász még engem büntet meg.
    Nem mellesleg TV2 és az RTL Klub fényképes beszámolót kapott tőlem a villanyszerelő dúlásáról!
    Úgyhogy démász, lehet sietni, hamarább itt legyetek, mint a tévék!”
  • 11. nagyzsuzsa 2010. augusztus 14. 12:16
    „4. Tapasztalt 2010.08.14. 09:45
    Teljesen egyetértek veled. Hozzátéve ha óra meghibásodás miatt nekik kellene visszafizetni akkor azt minimálisra próbálják venni, de ha a fogyasztó pl. lopja az áramot akkor 3x díj évekre visszamenőleg.
    Plusz a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók hangneme illetve a félre tájékoztatása az ügyfélnek az nem éppen arról szól, hogy a Démász ügyfélbarát lenne.”
  • 10. deszkás 2010. augusztus 14. 12:04
    „ZSEBI! Az azért kurva GÁZ hogy amit ma elfogyasztok annak holnap holnapután tudom meg az árát!! Nem olyan rohadt bonyolult az a kalória kiszámitás. Ne ragozzuk nem naprakészek a kalóriaértékek! Ez az érdekes műszaki embernek aki ezt nem hiszi (én se).Bár a gözgazdászok-történészek-jogászok országában nem lepődök meg inkább bosszantó hogy hülyének néznek.”
  • 9. zsebi 2010. augusztus 14. 11:47
    „panda: a dégáz utólag számol....mert utólag tudja meg a gáz fűtőértékét és már GDF SUEZ a nevük:D”
  • 8. deszkás 2010. augusztus 14. 11:35
    „Helyesen: ki az áramszámlát...”
  • 7. deszkás 2010. augusztus 14. 11:33
    „Mitől? Azért mert nincs pl pénztára? Mondjuk a kockázati alapba "átcsoportositott" összeg láttán nem is idegeskednék hogy minél előbb fizessék ki az áramszálát. Vagy a 15-20éve még áramszámla leolvasó 300m2 es lakást épit a 350m2 es(!) telkén az utcára néző kamerákkal.”
  • 6. pandababa 2010. augusztus 14. 10:44
    „Én lekopogom,de még semmi baj nem volt velük...
    Csak azt nem értem,ha a démász kiírja a számla összegétinternetes bediktáláskor,akkor ezt a dégáz miért nem tudja megtenni??”
  • 5. achilleus 2010. augusztus 14. 10:01
    „A) verzió: a személyes ügyfélszolgálati irodákban az ezer felhasználóra jutó ügyintézők száma (...) 34 százalékkal emelkedett, aminek eredményeként az átlagos várakozási idő 39 százalékkal csökkent.

    B) verzió: A személyes ügyfélszolgálati irodákban az ezer felhasználóra jutó ügyintézők száma 33 százalékkal nőtt (...), az átlagos várakozási idő pedig 44 százalékkal csökkent.

    A csak ~= B, főleg, ami a várakozási idő csökkenését illeti. Az ügyintézőszámegyébként kb. megfelel annak, hogy 2 helyett 3 embert alkalmaznak (ezer lakosra).”
  • 4. Tapasztalt 2010. augusztus 14. 09:45
    „bürokratikus, lassú, bonyolült ügyintézés, átláthatatlan szervezet, müködés, nem ügyfélbarát, csak a reklámaiban, drága.......tényleg, milyen lehet a többi, ha ez a legjobb??”
  • 3. vmagdi 2010. augusztus 14. 09:14
    „ja es az ugyintezes is szigoruan allva tortenik , mert ez egy izzig verig ugyfelbarat szolgaltato :), pedig ugy masfel ora acsorgas utan mar szivesen leulne az ember”
  • 2. vmagdi 2010. augusztus 14. 09:13
    „mondjuk tenyleg nincs veluk gond, beirom az interneten az oraallast, kiszamoljak a fizetendot, es par nap mulva itt a csekk. Igaz , lehetne ezen egy kisebb szam is :)
    Viszont a tvnetwork utodja a Digi megkaphatna a legcarabb szolgaltato cimet. Ket honapja nincs szamla, igaz nem is szolgaltatnak normalisan, plusz 2 km-es sor all az utcan az ugyfelszolgalat elott a hosegben (igaz van bent olykor nehany ures szek, de oda az idoseket se engedi be a biztonsagioristen) ugyhogy megkaphatna a locitrom dijat”
  • 1. N.P. 2010. augusztus 14. 08:41
    „Istenem! Milyen lehet a többi?”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kiesett a kereke egy BKV-busznak

Menet közben kiesett az egyik hátsó kereke a 148-as busznak Kispesten péntek késő este - erősítette… Tovább olvasom