Délmagyar logó

2017. 01. 22. vasárnap - Vince, Artúr -9°C | 0°C Még több cikk.

Baleset a Lágymányosi hídon: három halott, három súlyos sérült

Három fiatal meghalt, három súlyosan megsérült a Lágymányosi hídon történt csütörtök hajnali balesetben, a híd Pestről Budára haladó oldalát lezárták a forgalom elől.
Molnár Péter a Fővárosi Tűzoltóság szóvivője az MTI-nek elmondta, hogy a híd Budai hídfőjénél egy személygépkocsi a forgalommal szemben hajtott fel a hídra, ahol összeütközött a Posta egy tehergépkocsijával. A teherautó a személygépkocsi baloldalába csapódott, az autóban utazók beszorultak a roncsok közé.

Rendőrök és mentősök állnak a baleset helyszínén a Lágymányosi hídon. Fotó: MTI
Rendőrök és mentősök állnak a baleset helyszínén a Lágymányosi hídon.
Fotó: MTI

Az áldozatok és a sérültek, akik mind a személyautóban utaztak, fiatalok voltak: 90-es születésűek valamennyien. A helyszínen meghalt két lány és egy fiú, egy fiút életveszélyes, kettőt súlyos sérülésekkel szállítottak kórházba a mentők.

Három fiatal meghalt, három súlyosan megsérült a Lágymányosi hídon történt balesetben. Fotó: MTI
Három fiatal meghalt, három súlyosan megsérült a Lágymányosi hídon történt balesetben.
Fotó: MTI

A forgalmat a Budára vezető oldalon a helyszínelés idejére leállították, mert a sérült járművek elfoglalják a két forgalmi sávot.

Olvasóink írták

32 hozzászólás
12
  • 32. Nataras 2010. november 26. 17:26
    „Szerintem meg nem azokon kéne veszekedni hogy miért is történt a baleset és hogy ki lehetett a hibás hanem rájönni hogy van annál fontosabb is hogy elnézték a tábkát mert nem ismerték a környéket, például az hogy HÁRMAN MEGHALTAK!! És ha valaki ki akarja deríteni hogy mi történt azt ne egy közösségi oldalon vitassa meg amit a halottak rokonaik, ismerőseik és barátaik is láthatnak. Hisz nem elég nekik hogy ilyen szörnyű veszteség érte őket még ráadásképp láthatják hogy hogy veszekednek a cikk olvasói a szeretteik figyelmességén.
    U.I: Nem hinném hogy ez bárkinek is jól esne. Inkább érezzenek együtt a gyászolókkal!!!!”
  • 31. fazekasi 2010. november 24. 18:47
    „Részvétem a hozzátartozóknak.
    Elnézést a véleményemért, de egyértelműen a soför hibázott. Médi hülyeségei miatt ezt le kellett írnom valahova, hát megtettem. Itt nem lehet mást hibáztatni, csak az autó vezetőjét.”
  • 30. Snoop-y 2010. november 22. 09:06
    „"Nem teljesen egyértelmű az ottani helyzet, tehát bizony a helyi önkormányzat egyértelműen hibáztatható a hitvány kitáblázottság miatt."

    Ez viccnek is rossz. Teljesen egyértelműen ki van táblázva:
    Kereszteződésnél kötelező haladási irány egyenesen és ahogy bekanyarodnál ott egy baszom behajtani tilos.
    Mi kellene még oda? Danger! Meghalsz! tábla halálfejekkel?
    Ráadásul illogikus felhajtani ha előtted van egy híd jobb oldalról hiszen akkor csak jobbra mehetnél rajta ( jobb oldali közlekedés ) ellenkező esetben kurvára szembe mész a forgalommal.”
  • 29. FűzfaVessző 2010. november 19. 17:04
    „"valakinek észre kellett volna vennie, hogy a másik irányba hajtanak fel a hídra, mivel balra kanyarodtak, jobbról hátulról jön egy út (márpedig balról hátulról kéne),és balra van az útszéle."
    Ebben az esetben ez nem felel meg a valóságnak, mert jobbra kanyarodtok( szembe a hídról lejövő forgalommal)
    tovább kellet volna menni egyenesen. A Lágymányosi, valamint a Vasúti híd alatt majd ezt követően jobbra kanyarodni és folyamatosan jobbra tartva fel a hídra.
    F.V.”
  • 28. klj_54 2010. november 19. 13:58
    „Kollégák, nem érdemes egymást marni.
    A közlekedés higgyétek el nekem, mindenütt egyforma!
    Van kevés eltérés az ázsiai részen de mi európa békésebb felén lakunk.
    Nem tudom ma hogyan oktatnak?
    Prágai Sanyi bácsi a volánnál azt mondta, ha nem vagy biztos magadban, akkor állj meg!
    És az elején nem véletlenül írtam kollégákat, mert én azt tanultam, hogy minden járművezető kolléga. Ez alapján igyekeztem több kevesebb sikerrel végigvezetni a szakmai időmet. Soha nem volt (kint!) konfliktusom személyautóssal.
    Nekem muszáj volt Pestre és máshová mennem, azt vállaltam. De ma amikor egy havi cigi áráért lehet navigációt venni, dőreség nem élni a lehetőséggel!”
  • 27. szatam 2010. november 19. 11:20
    „22. ízizí
    Ha az összes vidéki Budapesten vizsgázna, mindenki megbukna, és nem azért mert rosszul vezet, hanem azért mert nincs helyismerete, csak a táblákat és felfestéseket látja, simán be tudnának vinni olyan útszakaszra, ahol ha nincs helyismereted, akkor nem mész át (a vizsgán). Viszont ez fordítva is igaz, ha pesti tanulót hoznánk el Szegedre vizsgázni, nem menne át, az előbb említett okok miatt.
    A cikkhez visszatérve azért tegyük hozzá, hogy a táblák és a felfestések egyértelműek voltak, csak a sofőr és a kocsi utasai is figyelmetlenek voltak, valakinek észre kellett volna vennie, hogy a másik irányba hajtanak fel a hídra, mivel balra kanyarodtak, jobbról hátulról jön egy út (márpedig balról hátulról kéne), és balra van az út széle.”
  • 26. FűzfaVessző 2010. november 19. 09:43
    „9.atomboy!
    Szeretném ha legalább abban egyetértenénk, hogy senkinek nem kellene meghalni balesetben.
    Üdv:F.V.”
  • 25. deszkás 2010. november 19. 08:47
    „FERRER! Ezért mondják vidékiek.Pedig Pesten ott igazán lehet közlekedni bár ott nem a jármű mérete tulajdonosa a döntő mint vidéken. Ott gyorsan ráébresztik a vidéki teLepjárós barmot hogy kell közlekedni.Próbálj ki egy sávváltást vidéken (minek villog ez a barom nem látja hogy ez az én sávom meg én jövök és az én autóm..?) és a fővárosban.”
  • 24. _flexsnake_ 2010. november 19. 00:02
    „szépen túl is kell reagálni. valószínűleg elnézték a feljárót, ennyi a történet, még csak nem is ittak. Bárkivel előfordulhat.”
  • 23. Ferrer 2010. november 18. 23:32
    „"Ha rajtam múlna, én a forgalmi vizsgát Budapesten tenném kötelezővé, hogy minden jogosítványt szerzett sofőrnek legyen nagyvárosi vezetői tapasztalata."

    Légyszí ne tedd. Ez bizony nagy szívás lenne nekem és a többieknek. Mi elvezetgetünk Szegeden és a környékén, de Budapestre nem mennénk semmi pénzért. És többen vagyunk vidékiek.”
  • 22. ízizí 2010. november 18. 22:53
    „Pár napja én is a Lágymányosin vezettem, ugye több sávos mindkét irányba a híd. Google Earthön megnézve a pontos helyszínt egyáltalán nem lehetetlen, hogy valaki felkavar az ellenkező irányba a hídra. A sofőr 18 éves volt, valószínűleg friss jogsis, minimális rutinnal, és elképzelhető, hogy először vezetett Budapesten. Szabálytalanul használták az autót, ez a verda jószándékkal nevezhető csak 5 személyesnek, hátul már 3 ember valószínű nyomorog...nem tudom hogy fértek be 6-an komolyan, mindenesetre nem segítette ez a körülmény a nyugodt vezetést az biztos. Az is elképzelhető, hogy gps-t használtak, és az is tud néha furcsán navigálni..saját tapasztalat.
    Ha rajtam múlna, én a forgalmi vizsgát Budapesten tenném kötelezővé, hogy minden jogosítványt szerzett sofőrnek legyen nagyvárosi vezetői tapasztalata. Én Szegeden vizsgáztam, de emlékszem, amikor 18 évesen először mentem Pestre, bevoltam szarva rendesen a fővárosi közlekedéstől, sokkal több mindenre kell ugye figyelni...véleményem szerint az volt az igazán felelőtlen, aki a volánhoz engedte a 18 éves srácot.”
  • 21. Ferrer 2010. november 18. 21:54
    „20. hozzászólás klj_54
    Nem olyanokra gondoltam elsősorban, akik 34 éve nagy dögöket vezetnek... hanem a 40 év feletti lehet akár a közlekedés lúzere (http://www.youtube.com/watch?v=Ip7_7nb5RUw) vagy egy 70 éves vasárnapi sofőr.”
  • 20. klj_54 2010. november 18. 21:21
    „Részvétem a hozzátartozóknak!
    Nem teljesen egyértelmű az ottani helyzet, tehát bizony a helyi önkormányzat egyértelműen hibáztatható a hitvány kitáblázottság miatt.
    Tessék átmenni Ausztriába, ahol is a tilos irányban bődületes nagy tábla üvölt az egyénre! Ez kérem az üzembentartó tulajdonos felelőssége!

    18. hozzászólás Ferrer 2010.11.18. 20:34
    Én 34 év hivatásos gyakorlattal a hátam mögött már akkor fékezek, amikor Te még semmit nem látsz!
    Akkor adok gázt, amikor Te fékezel és én élek túl ezzel a trükkel egy majdnem balesetet.
    Ne nézd le az idősebb, talán rosszabb reflexekkel rendelkezőt, mert lehet, hogy a gyakorlatban megbuknál mellettük!
    A közlekedés az analógiákra épül az ember agyában. Minél több szituáció (helyzet) fordult meg valaki életében annál több lehetősége van az egyén felettes énjének a döntéshez.
    Ugyanis azt felejtsd el, hogy a gyakorlott vezető tudatosan nézi az utat és mindent a környezetében. Ez képtelenség. Csak arra figyel (fel) ami eltér a normálistól.
    Ne menjünk bele a konkrét lépésekbe, mert itt érdektelen a pszichológiája a dolognak.

    14. hozzászólás mákosrétes 2010.11.18. 18:04
    Miből?
    Mármint miből finanszírozzuk azt, hogy egy 20 éves mellé üljön egy 40 feletti?
    Jó lenne átgondolt érvekkel ide fáradni.”
  • 19. egyszerűvállalkozó 2010. november 18. 20:55
    „11-essel egyetértek.Amíg nem tudjuk mi történt, ne ítélkezzünk!Egyébként meg bárkivel előfordulhat, hogy egy rossz sávba sorolás, vagy pillanatnyi kihagyás miatt bakizik.Ezek a nagy csomópontok, (nem ismerem ugyan a helyszínt) de első látásra elég átláthatatlanok tudnak lenni, pláne hajnalban, kialvatlanul és rutin nélkül.Sajnos az Ő őrangyaluk akkor éppen nem figyelt rájuk.Részvétem a hozzátartozóknak!”
  • 18. Ferrer 2010. november 18. 20:34
    „14. hozzászólás mákosrétes
    Továbbra sem fiatalok okozzák a balesetek többségét..

    "25 év alatt, csak 40 évnél idősebb személy jelenlétében vezethessenek."
    Ezt átgondoltad te? Jó ötlet lenne-e odaültetni valakit mellé, akinek egyrészt már a reakcióideje is kevesebb, másrészt olyan (rossz) szokásokat felvett a vezetési ideje alatt, amiket biztos rá próbálna erőltetni szerencsétlen gyerekre.
    A másik meg hogy mit csinálsz azokkal a 25 év felettiekkel, akik agyilag 8 évesek? Nekem úgy rémlik, mintha ők okoznák a több balesetet...”
  • 17. CicmókMacmók 2010. november 18. 19:43
    „A halottakat is muszáj volt felrakni... másképp senki nem nézné meg a hírt.. gratula a dm-nek, hogy így akar bevágódni...”
  • 16. _flexsnake_ 2010. november 18. 18:53
    „6an voltak és népi táncosok. nem látták a táblát....”
  • 15. mákosrétes 2010. november 18. 18:15
    „10. hozzászólás szatam 2010.11.18. 13:45
    "...
    Sajnos nagyon sokan azt hiszik (kortól és nemtől függetlenül), hogy ami a F1-ben vagy a túraautó világbajnokságban működik, az a közúton is, és ezen a felfogáson kéne változtatni, szerintem...."

    Ebben viszont NAGYON igazad van!!!!!!”
  • 14. mákosrétes 2010. november 18. 18:04
    „10. hozzászólás szatam 2010.11.18. 13:45

    "Egyetértek medvejanos-sal nem a koron múlik, hogy ki hogyan vezet."

    De bizony, a többségnél azon.
    Azért mert van 1-2 -3 normális kivétel,attól még a nagy többség felelőtlen.
    Lásd: diszkó balesetek.
    A biztosítók sem ok nélkül emelték ebben a korosztályban a tarifákat.
    (Szerintem sem ez a megoldás!)

    Nagyon egyszerű a megoldás.
    25 év alatt, csak 40 évnél idősebb személy jelenlétében vezethessenek.
    Nagy motort úgyszinén.

    Több fiatal élet megmaradna.

    Részvétem a családnak.”
  • 13. Zsoltee0716 2010. november 18. 17:03
    „A Ford Fiesta a Pázmány Péter sétányról a budai lehajtóra kanyarodott fel. Nem sokáig jutott a hídon, mert összeütközött a Magyar Posta szemből érkező Mercedes teherautójával. A személyautóban utazó fiatalok közül hárman - két 19 éves lány, valamint egy 17 éves fiú - a helyszínen életüket vesztették, a 18 éves sofőr és további két utasa, egy 31 éves férfit és egy 20 éves fiatalember kórházba került. A sérülteket, valamint két fiatal holttestét a tűzoltók szabadították ki az összeroncsolódott autóból.

    Langlovagok.hu

    6-an utaztak a kocsiban?”
32 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kockázatos lehet a nők korai nyugdíja

A nők negyvenévnyi munkaviszony utáni nyugdíjba vonulása hosszabb távon számos kockázatot rejt magában. Tovább olvasom