Délmagyar logó

2017. 12. 13. szerda - Luca, Otília 0°C | 12°C Még több cikk.

Betörte egy tanár orrát egy 16 éves fiú

Betörte egy tanár orrát egy 16 éves fiú a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Bökönyben. Az eset még pénteken történt.
A fiú azért támadt a tanárra, mivel az felpofozta az öccsét. A rendőrség vizsgálja az ügyet - olvasható a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Rendőr-főkapitányság szombati közleményében.

A 39 éves tanár a helyi általános iskolában történt verekedés miatt vont kérdőre egy tízéves kisfiút. A gyerek szidalmazta a pedagógust, majd hazament. A tanár utána indult, hogy a fiú szüleivel is megbeszélje a történteket. Amikor az utcán utolérte, a gyerek ismét szidalmazta, mire a férfi pofon vágta. A kisfiú bátyja, aki szintén az iskola tanulója, ekkor ütötte meg a tanárt, akinek eltört az orra. A tanár erre az idősebb fiúval kezdett dulakodni, a verekedőket végül egy - a verekedésre felfigyelő - férfi választotta szét. A rendőrség vizsgálatot indított az ügyben, és vizsgálják a tanár büntetőjogi felelősségét is.

Olvasóink írták

35 hozzászólás
12
  • 35. egyszeru polgar 2008. június 02. 21:10
    „Igazat mond az elottem szolo, de meg nagyon sokan masok is. Szerintem a problema napjainkban mas teruleteken is, az emberi jogok eltorzitasa, kicsavarasa . Termeszetesen a gyerekeknek vannak jogai, de mar csak ne ugy tekintsuk oket mint felnotteket. Na es persze nagy eloszeretettel beszelunk a jogokrol, de hol vannak a kotelessegek? Az, hogy az oran csendben lenni es figyelni, elvegezni a tanar utasitasaiban kiadott munkat? Es igaz, nagyon sok esetben maguk a szulok nem latjak be, az iskola a gyerekekert van es nem ellenuk. Meg az esetleges elmarasztalas, buntetes is annak remenyeben, hogy a dolgok joraforduljanak.”
  • 34. Horton 2008. június 02. 09:00
    „Emberek! Gondoljatok bele, ti mertetek visszabeszélni annak idején? nem!!! Én még fiatal vagyok,14 éve végeztem a nyolcadikot, de soha nem volt problémám a tanáraimmal, sőt utánna a gimibe sem,és ez teljesen egyszerű, ezt hívják TISZTELETNEK!!!!!!!!!!!!Csak mertem volna visszabeszélni...kaptam volna otthon is! Bárki bármit mond,a gyerekben a szülő mutatkozik meg!!!!!!!!!!!!!Amilyen az Adjon isten,olyan a Fogadj isten!!!!Aki azt mondja, hogy ez nem így van, az magának is hazudik!!!!!”
  • 33. 008 2008. június 02. 02:14
    „Mi nap mentem el az egyik iskola előtt,akarotom ellenére hallottam a Tanárt már szinte könyörgött a tanulónak,hogy legalább félpercet hadjon nyugalmat a tanítási órán..hmm nem mintha mi makulátlanok lettünk volna,de ilyet nem mertünk volna tenni!
    Igen főleg 10-éves koromba nem mertem volna,vissza pofázni..”
  • 32. Brumee 2008. június 01. 22:41
    „Pan.cser!Olvasd el a 20.-ka hozzászólását,aztán neked is látomásaid lesznek.Seleronnak igaza van,valamikor körmöst adtak az emberfiának, hogy az eget is nagybőgőnek nézte.Drága jó múlt.”
  • 31. pan.cser 2008. június 01. 18:37
    „Brumee! Látomásaid vannak, ha füvezel legább ne írj. Kettő pofon a tanárbácsitól, otthon meg az aputól, mindjárt lesz nagy rend. A gyerek sem sérül lhanem megtudja mit tehet mit nem. A macskám is leken néha egy egy pofont a kölykének ha nem bír magával, az attól még boldog kismacska marad!”
  • 30. seleron 2008. június 01. 18:28
    „Amikor én jártam suliba akkor ilyen nem volt de az jobb volt ebből a szempontból. A tanárt megüti a gyerek szép új világ mondhatom.”
  • 29. Brumee 2008. június 01. 18:00
    „És te kire gondolsz,Rechtsradikal?Azokra a bohócruhába bújtatott gárdistákra,akik csiszta magyar vérvonalat követik? Hol az igazság szerinted?Csurkánál, aki lenyúlta a pártkasszát? - Ő egy igazi vezető? Ember a gyereknevelésbe ne keverd a politikát.”
  • 28. pan.cser 2008. június 01. 15:11
    „Lutetia hol élsz? Az agresszióra a legjobb válasz az erőszak, a fizikai. Egy erőszakos gyerek két fülestől, négytől-öttől előbb utóbb lecsendesedik. Miért változott volna meg ami tízezer évekig működött? Az is világos előttem, hogy a bezárás, mint az "egy" is írta sokkal kegyetlenebb büntetés, mintha a fenekére húznak egyet pálcával. A szabadság elvonásnál kegyetlenebb dolog nics, felér egy kínzással. Még a felnőttek társadalmában is olcsóbb és nevelőbb lenne 25 botütés a deresen, mint egy év zárkában a zsiványok között. Hol élek én? Ezen a Földön, akinek országában egy kisebbségnél még mindig divat a vérbosszú, ilyen bolygón ahol évente több száz embert végeznek ki nyilvánosan, ahol asszonyokat köveznek halálra. Azokat nem meri elítélni senki, csak itt nálunk lehet ostoba liberális elvekkel szétrombolni a társadalmat.”
  • 27. busch 2008. június 01. 13:32
    „kommentár nélkül....... 3 év kényszermunka”
  • 26. Lemba 2008. június 01. 12:44
    „Kedves NM,
    Nem gondolja, hogy ennek a szellemi visszamaradotsagnak sokkal komolyabb oka van?
    Nem ismerem a magyar statistikat, ezert egy vezeto hatalom adatait tudom figyelmebe ajanlani:
    Ez bizonyitott, hogy U.S. fekete lakossaganak 25%-a mentally disturbed. Ez egynek koszontheto, "helytelen taplalkozas". A helytelen taplalkozas lehet a hianyos taplalkozas vagy a genetically modified etelek fogyasztasa. Ebben az esetben ki a bunos? A mergezett szemely vagy a mergezo vallat, tarsadalom.”
  • 25. NM 2008. június 01. 12:09
    „Aki 15. életévéig nem tudja megcsinálni azt a nyomorult 8 osztályt azt be kell vágni egy intézetbe. Az a társadalomba is képtelen beilleszkedni.
    Rend kell!”
  • 24. Lutetia 2008. június 01. 12:04
    „Én úgy gondolom, hogy ha előre lefektetjük a "játékszabályokat", vagyis megmondjuk, hogy milyen fegyelemsértésnek milyen büntetés (de nem testi fenyítés!) a következménye, azzal még senkit nem akadályozunk a szabad mozgásában, hiszen tette elkövetésekor tisztában volt annak következményeivel. A felnőttek társadalmában is vannak szabályok és vannak büntetések, amelyeknek kisebb-nagyobb elrettentő ereje lehet.
    A demokráciának tény és való, hogy van egy "hátulütője": szót lehet emelni a visszaélések, igazságtalanságok ellen. De mint mindent, ezt is túlzásba lehet vinni. Nekem is vannak diákjaim, és nagyon ügyelek rá, hogy a jogaikat tiszteletben tartsam. De kőkeményen megkövetelem tőlük, hogy maradéktalanul betartsák a szabályokat, mert ha nem, akkor viselniük kell ennek következményeit.”
  • 23. egy 2008. június 01. 11:20
    „Lutetia!
    Bezárással? Munkavégzéssel? Azt hiszem tisztában vagy vele, hogy valakit (a Te szavaidat idézzem) "más időket élünk", és ha Te valakit akadályozol a szabad mozgásában, akkor nagyobb "bűnt" követnél el, mintha lehúznál a gyerkőcnek egy taslit!
    Na, de a lényeget kapisgálja mindnenki: Szülői felelősség!!!
    Tény, hogy én a szülőknek köszönhetően nem lettem, és voltam elvetemült, csak eleven... :)
    Nekem nincs gyerekem, de egy társas házban élek, ahol mindenkinek van legalább egy! (szerencsére nincs kisebbség)
    Látni a szülők közötti különbséget. A pénz hajszolása, és az ezzel járó túlmunka idegessé tesz, és türelmetlenné... Igaz, már nem azok az időket éljük, és változnunk kell a korral, de az mindenki számára világos, hogy a rendszerváltással sok-sok szabadságnak nevezett "kellemetlenséget" is szereztünk...”
  • 22. Lutetia 2008. június 01. 10:39
    „Kedves Tanita, nem tudom, miből gondolod, hogy szerintem minden gyerek agresszív. Nekem is van gyerekem, és ő sem agresszív. És még rengeteg gyereket ismerek, aki nem az. Egyetértek Veled abban is, hogy a szülőnek óriási a felelőssége abban a helyzetben, ami mára kialakult. Abban is egyetértek, hogy igenis legyen következménye annak, ha egy tanuló nem tartja be a közösségi normákat. Abban is egyetértek, hogy márpedig fegyelmezni KELL. Őszintén szólva nem látom, hogy mi ebben a szabadelvűség. Talán nem kellene a szavaimat kiforgatni. Én is próbállak szó szerint értelmezni Téged, mert tiszteletben tartom a véleményedet (és eszem ágában sincs nevetségesnek vagy bármi másnak minősíteni). Azt viszont továbbra is fenntartanám, hogy szerintem konkrétan a testi fenyítés nem old meg semmit, főként nem a mai közállapotokban.”
  • 21. Tanita 2008. június 01. 10:16
    „Lutetia! Nem értek veled egyet. A szabadelvűséged nevetséges! Azért bátrak a mai gyerekek, mert tudják, hogy semmit nem fog kapni az általa elkövetett cselekményekért, magyarán nincs következménye annak, amit tesz. Ezért tanulni sem fog az esetből. Nem minden gyerek agresszív, mint ahogyan állítod, de vannak közöttük azok is. Mint ahogyan az az állításod is hamis, hogy bezárással, vagy valamilyen munka elvégzésével kellene rendet tennie egy pedagógusnak. A többi gyerek addig mit csinál? Azt kellene már végre belátni, hogy egy gyerek, másik 10-20 gyerek és a pedagógus munkáját teszi tönkre. A szülők is "öntudatosak" lettek, de gyermekeikkel nincs idejük foglalkozni. Bezzeg, ha rosszul néz rá a tanár, akkor már szalad az igazgatóhoz, vagy a bíróságra, vagy csak egyszerúűen megverik a pedagógust. Átestünk a ló másik oldalára. Ha egy tanárra rábízom a gyermekemet, akkor bízzak meg benne. Ez a minimum. Ma a szülő - tisztelet a kivételnek - a pedagógus ellen van, a törvények szintén, ezért agresszív gyerekek továbbra is agresszívak maradnak.”
  • 20. Rechtsradikal 2008. június 01. 09:57
    „Rendpárti kormány kell,nem anarchista!szigorú,kemény,határozott,igazságos!nem ilyen balliberális csőcselék!”
  • 19. Lutetia 2008. június 01. 09:45
    „Kedves "egy": szerintem el kellene fogadni, hogy ma már más időket élünk. Egyetértek azzal, hogy az agresszióra szigorú fegyelmi eszközökkel kell(ene) válaszolni, de nem agresszióval, mert az nem vezet semmire, csak újabb agressziót vált ki, legalábbis a mai világban. Nekem az a gyanúm, hogy ha Téged annak idején nem veréssel szoktatnak rendre, hanem más eszközökkel, az is ugyanúgy megtette volna a hatását, mert nem lehettél egy elvetemült gyerek. Ha ma egy tanár mepofoz egy diákot, azzal kizárólag csak a saját feszültségét vezeti le, nevelő célzata nulla. Aki ilyen esetben nevelő célzatról beszél, az jó esetben önmagát ámítja, rossz esetben egyszerűen csak álszent. Az agresszív diákot lehetne bezárással, vagy valamilyen munka elvégeztetésével is büntetni, na, az már nevelő célzatú lenne. De a mai világban, ahol a pofonra a diák is pofonnal válaszol, teljesen értelmetlen agresszióval válaszolni az agresszióra.
    Régen azt is rendjénvalónak találták, hogy a férj veréssel "rendszabályozza meg" "helytelenül viselkedő" feleségét. Pedig hát ez nem volt más, mint a férj agresszióba torkolló feszültségének a levezetése, olyan módon, ami nem sértette a társadalom erkölcsi érzékét.
    Egyébként érdekes, hogy a legtöbb agresszív gyerekről kimutatható, hogy agresszív családi légkörben nevelkedik, ahol a szülő már a legapróbb "kellemetlenségre" is úgy reagál, hogy üt. No, ha egy ilyen gyereket veréssel akarsz megrendszabályozni, azzal pont az ellenkező hatást fogod elérni.”
  • 18. Turbo 2008. június 01. 08:52
    „Az MSZP a felelős azért, hogy hagyta ezt a liberális oktatáspolitikát megvalósítani. A tanárok nagyon rossz helyzetben vannak, mert nem tudnak mit kezdeni a szemtelen, pimasz és neveletlen gyerekekkel. A pedagógus tartsa tiszteletben a gyermek és szülő jogait, de neki nincs joga semmire. Egy-két neveletlen lurkó miatt még az órákat sem tudják tisztességesen leadni. Vajon meddig tarthat még ez az áldatlan állapot?”
  • 17. TELSTAR 2008. június 01. 07:49
    „Szabolcs, persze... Ki hitte volna?... :DDD”
  • 16. pan.cser 2008. május 31. 22:29
    „Tények: Ifjú tanítónő ismerősöm, férjezett, igen lelkesen kezdett munkához az egyik megyei iskola alsó tagozatában. Cigány alig, de mégis vannak gondok. A gyerekek szemtelenek, nem vesznek részt a feladatokban, buktatni, nem lehet, a tanárt semmibe veszik. Az egyik gyereknek beírta egyszer, hogy a gyerekkel foglakozni kéne egy kicsit otthon is mert gondok vannak az írás- olvasással. A szülői válasz írásban érkezett. "Tanícsa meg, a maga dóga". Azt mondja még a hölgy, verekedés bámikor előfordulhat, most csak egymást verik, de bármikor a tanárt is megüthetik, ez a levegőben lóg. Elkeseredésében, már egyszer kijelentette tanitsa meg a hülye szülő a a hasonló neveletlen gyerekét neki kezd elege lenni. VISSZA POROSZOS ISKOLARENDSZERT, SENKI NEM LETT LELKI SÉRÜLT TŐLE, VISZONT VOLT ISKOLAI MUNKA AKI MEG NEM TANULT ARRA A HELYRE KERÜLT AHOVA VALÓ. Nem iskolapszichológus kell, hanem a züllesztő, liberális iskolsrombolásnak kell véget vetni, különben tényleg a szülők fogják tanítani a gyerekeiket. Akik meg törődnek csemetéjükkel majd jónevű magániskolába járatják őket, ha nem dolgoznak apjuk leveszi a nadrágszíjat ahogy kell.”
35 hozzászólás
12

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Öt százalékos gazdasági növekedést vizionált Gyurcsány

Munkával boldoguló, emelkedő Magyarország - ez az MSZP ajánlata a következő két évre - mondta… Tovább olvasom