Délmagyar logó

2017. 08. 23. szerda - Bence 15°C | 25°C Még több cikk.

Disznólábakat tettek a holokauszt emlékmű cipőibe

A Cipők a Duna-parton elnevezésű szoborkompozíciónál elhelyezett sertéslábakat a rendőrök összeszedték.
Disznólábakat tettek ismeretlenek a pesti alsó rakparton található holokauszt emlékmű több cipőjébe - jelentette az MTI munkatársa a helyszínről hétfő reggel. A Budapesti Rendőr-főkapitányság későbbre ígért tájékoztatást.

A szoborkompozíció azoknak az áldozatoknak állít emléket, akiket nyilaskeresztes fegyveresek 1944-45-ben a Dunába lőttek.

Olvasóink írták

145 hozzászólás
  • 145. apátfalvifaszagyerek 2009. június 17. 07:22
    „<moderálva>”
  • 144. ditta79 2009. június 17. 07:17
    „142.
    ki kell hogy javítsam, aki M.B. után(amúgy ez mi új időszámítás?) is tanítják az iskolában, max. aki elutasító és
    M.B. miatt nem figyel órán és a gyülőleteivel van elfoglalva nem veszi észre az órai anyagot!
    De ha a sulit kihagyja, gondolom keresztény vagy más vallást ismer,és tudja mi az a kegyelet?Vagy nem?”
  • 143. ditta79 2009. június 17. 07:12
    „138.
    milyen hazaárulásról beszélsz?
    Azért mert nem tudta bizonyítani, hogy nincs zsidó az ősei között?
    Ez hazaárulás?Ezért kellett kirúgni őket az állásukból,felgyújtani a boltokat,kirabolni a lakásukat,
    összetereleni őket utánna meg vonatra rakni?
    Akkor ki a hazaáruló?
    Nem lehet összehasonlítani a mostani történésekkel!
    Tiszaeszláron gyilkosság történt, senki nem siratja az elkövetőket!
    a dunaparton is gyilkosság történt, ott sem fogom siratni az elkövetőket,csak az áldozatokat akiket ártatlanul lelőttek!
    Egyébként meg ha itt tartunk az volt a hazaáruló, aki ősei meg származás miatt megölte a saját honfitársát!
    Ugyan mond már meg milyen bűnöket követtek el, ami miatt a nyilaskeresztes fegyveresek bepöccentek?
    SEMMIT!Nem tudsz ilyet írni!”
  • 142. .suhym. 2009. június 17. 07:05
    „Bayer Zsolt: Miért?
    Disznólábakat tettek a Duna-parti bronzcipőkbe. Ez most a hír.

    Nézzük először felülről.

    A halottakat, a halottak emlékét nem gyalázzuk. Ez az ősi, ez az isteni törvény. S elég régi már. Hiszen Kreón türannosz is azt a parancsot adta, hogy nem szabad eltemetni az ellene lázadók tetemeit. S akkor az egyik temetetlenül heverő halott testvére, bizonyos Antigoné jött, és eltemette bátyját. Mert azt mondta, az isteni törvény magasabb rendű, mint az emberi, különösen, ha azt az emberi törvényt egy zsarnok hozta.

    Aki Magyar Bálint előtt járt iskolába, biztosan hallott már Antigonéról. S az tudja, hogy aki disznólábakat rak a Dunába lőtt zsidók emlékére állított bronzcipőkbe, annak nincsen köze az európai civilizációhoz, s ekképpen nincsen köze a magyarokhoz sem. Így jár, aki Kreón és Antigoné harcában Kreón mellé áll. Így jártak a Nagy Imrééket kutyaként elkaparó Kádárék is, hogy kicsit időszerű legyek. Egyszerű ez, nem bonyolult. S a cipőkbe tett disznólábak gyalázata nem mérhető össze a turul szájába rakott emberi kéz gyalázatával sem. Mert a turul szájába egy angol barom rakta azt a kezet, aki művésznek gondolja magát. Mert ebben a beteg korban művésznek képzeli magát mindenki, aki súlyos frusztrációit nyilvánosan akarja levezetni. Az az angol barom azt sem tudta, mit csinál - de a bronzcipőkbe disznólábat rakók gyalázni akartak. Halottat gyalázni.

    S nézzük tovább, most már kicsit közelebbről, alulról... A Kuruc.info nevű portálon alig egy nappal a június 7-i választás után ez volt olvasható:

    "Az SZDSZ és a zsidópárt holdudvarának minden tagjának felajánlunk egy-egy bőröndöt a meneküléshez. Cserébe elfogadunk aranyat (nem baj, ha fog formájú), ezüstöt (a tőlünk ellopott családi érdekelne leginkább), valamint emberi bőrt, lámpaernyők készítéséhez. Hitelre nem adunk semmit, mert tudjuk, hogy nem kapnánk vissza. Amennyiben két bőröndöt vásárol, úgy ajándékba egy Zyklon B-t tartalmazó gázpalackot adunk. Jó utat Izraelbe, soha ne halljunk egymásról! Kuruc.info."

    Ilyen szöveget nem ír le és nem mond az, akinek köze van az európai civilizációhoz, s ezen belül a magyarsághoz.

    Ilyen szöveget állatok írnak, mondanak... Vagy? Vagy fizetett provokátorok. Vagyis gazemberek.

    Mert nézzük csak, kinek jó az ilyen szöveg? Hát nekik jó. Az MSZP-nek és az SZDSZ-nek. Az egyik megszűnt létezni, a másik meg már alig látszik. S nekik nincsen már egyéb fegyverük, lehetőségük, reményük, mint a fasisztaveszély, az antiszemita kártya.

    Amúgy ez az ő örök reményük és fegyverük.

    Csakhogy például június 7-e után ez a fegyver is kicsorbult.

    Hát ki kell köszörülni.

    S vajon ki köszörüli? Hát ezek. A kurucinfósok. Amúgy az idézett szövegen egyszerűen érződik az izzadságszag. Az erőlködés, ahogy kimódolják, kifundálják, hogy s miképpen lehet valami elborzasztót odavetni a nyilvánosság erre éhes kutyáinak. Beteg és árulkodó az egész. Az egész bűzlő Kuruc.info. Amely amúgy kizárólag "holokamu"-nak nevezi a holokausztot, s most, lám, ebben a zagyva borzalomban tételesen felsorolja a holokauszt összes attribútumát. Aranyfogtól Zyklon B-ig.

    Szolgálnak a kurucinfósok. Így, ezzel. S miközben szolgálnak, miközben árulják mindazt, ami sokaknak szent, aközben egy sor fontos ügyet is lehetetlenné tesznek. Például fontos dolgok megvitatását. A cigányügyet, s bizony, a zsidók és nem zsidók együttélésének s jövőjének megvitatását is. Vagy a holokausztiparról való elmélkedést, ami rémisztő és árulkodó jelenség - Norman G. Finkelsteint tessék olvasni!

    Ezt mind-mind lehetetlenné teszi a Kurucinfó. Viszont élteti a reményt az MSZP-ben és az SZDSZ-ben, hogy talán mégsem lesz meg a Fidesz kétharmada, s hogy talán mégis sikerül elhitetni sokakkal, a nácizmus a kapuban. S akkor majd esetleg újra lesz ötszázaléknyi megtévesztett szerencsétlen, aki az SZDSZ-t választja oktalan rémületében.

    Mert az oktalan rémületnek a Kurucinfó ad értelmet s kézzelfogható bizonyosságot. Meg a disznólábak a bronzcipőkben. Ezen kellene elgondolkoznia mindenkinek. Az ősi, a legfontosabb kérdésen: kinek az érdeke?

    Mindenesetre az is elgondolkodtató, hogy akik mindenkit bíróság elé citálnak, akik nem restek feljelenteni bárkit, ha nem tetszőt ír (én lassan beköltözöm a bíróságra), azok még soha nem jelentették fel a Kuruc.infót. Például a Mazsihisz még nem...

    Hát nem furcsa?
    Bayer Zsolt”
  • 141. apátfalvifaszagyerek 2009. június 17. 03:37
    „140. Tökéletesen igazad van, remélem a neonáci idióták olvassák...”
  • 140. Hmmm... 2009. június 17. 02:18
    „Emberek! Itt egyaltalan nem errol van szo. A magyarsag egy genetikailag olyan kevert nep, hogy sem nevek, sem pedig vonasok alapjan nem lehet kategoriakat kialakitani. Egyebkent az a magyar, aki annak vallja magat es tesz a nemzteert, a hazajaert, nem pedig rombol es pusztit. Ezt pedig genetikai adottsagoktol fuggetlenul lehet tenni.
    A korabbi rendszerekben is voltak ,akar a kommunista part tagjai kozott is olyanok akik igen is szinte nevtelenul a hazajuk tisztesseges dolgozoi voltak es a mai rendszer es szolas szabadsag mellett is vannak hitvany, semmiterok.
    A nemzet epitese a feladat es ennek reszese lehet mindenki, aki magyarnak vallja magat. Hogy milyen politikai nezetet vall valaki, az nem jelenti azt, hogy kitagadott, csupan a cselekedetei alapjan lehet valakit elitelni.
    Partok es nezetek jonnek es mennek, de a lenyeg nem valtozik!!! Emberek vagyunk es egyutt kell elnunk, dolgozni es a hazankat szolgalni. Ez pedig alazatos hetkoznapi munka, nem hangzatos szavak puffogtatasa.”
  • 139. apátfalvifaszagyerek 2009. június 17. 00:53
    „<moderálva>”
  • 138. dblaci 2009. június 16. 23:52
    „"A szoborkompozíció azoknak az áldozatoknak állít emléket, akiket nyilaskeresztes fegyveresek 1944-45-ben a Dunába lőttek."

    Tegyük fel, hogy így volt. Kiket lőttek a Dunába abban az időben? (statárium, stb.) Hazaárulókat. Hopsz, mind zsidó volt? Ezt inkább elhallgatnám. De ugye a zsidó arcátlanság, hogy még őket kell siratni, mint a "meghurcolt" gyilkosokat Tiszaeszláron.

    Elismerés a művészeknek ehhez a tetthez, igazi modern polgárpukkasztás, nagyon tetszik. A politikai üzenettel meg végképp egyetértek.”
  • 137. ditta79 2009. június 16. 21:29
    „136. akkor a disznólábat azok érdemlik akik a cipő gazdáit belelőtték a Dunába...”
  • 136. Mathiasking 2009. június 16. 21:02
    „Disznó dolog, hogy lába kelt a cipő gazdáinak!”
  • 135. peter_miskolci 2009. június 16. 19:05
    „A szocik tették oda. Provokácio!”
  • 134. flexsnake 2009. június 16. 18:53
    „<moderálva>”
  • 133. ditta79 2009. június 16. 16:55
    „131.
    Mondom nem tudsz felelni!Egy vitában nem tudod az érveket sorolni, miért is jó és miért van igazad,vagy igaza annak aki szélsőségesen látja és akarná megoldani a dolgokat!”
  • 132. ditta79 2009. június 16. 16:53
    „130.
    Gonolom érzi ő is hogy sántít az elméllete!Különben azt is büszkén elmesélte volna mit tettek az ősei,és nem én hoztam fel ő kezdett bele a dicsekvésbe,de lehet a további része a sztorinak nem szalonépes.
    Amúgy meg,én nem tudom és nem is érdekel az ükeim mit csináltak,hol voltam én akkor?
    De ha lenne is történetem, valószínű magamban tartanám.És magamban azért csak érezném mi az ami nekik jó cselekedett volt és mi az ami rossz cselekedet.Normális emberben működik, hogy ezt meg tudja különböztetni egymástól!
    Sajnálom, az önbizalmát növelhetné máshogy is!És ezért a sok fiatal is sajnálom, aki egyenruhába bújt, hogy legyen valaki!”
  • 131. Istenostora 2009. június 16. 16:49
    „Távárisi!Konyec!
    Dá szvidányijá!”
  • 130. apátfalvifaszagyerek 2009. június 16. 16:36
    „Istenostora, te vagy a szélsőjobbos idióta archetípusa... komcsizol itt mindenkit, aki nem a te véleményeden van, meg azt írod, h nem büszke a magyarságára... hát elárulom, hogy én büszke vagyok a magyarságomra, csak nem a (kapaszkodj!) nyilasokra meg az újvidéki gyilkosokra, hanem pl. Szent Istvánra, a Hunyadiakra, a neves sportolóinkra, művészeinkre, a történelmünk sok részére, meg a kultúrára, és még sorolhatnám... Ja, és írtál 1 olyat, h a magunkfajtának jól megy a hazudozás... Szálasi is előszeretettel hazudozott szegény sleppjének, akárcsak Hitler, a váratlan fordulatról, amely visszaveti a szovjeteket... mégsem így lett... az ÁVOt meg ne hozd fel, a nyilasok is ugyanúgy kínozták az embereket, és ők is kivégezték azt, aki nem tetszett nekik, csak jóval kevesebb idejük volt rá, mint a kocsiknak, ennyi a különbség, nem több... a szovjetek sem azért öltek meg annyi embert, mert "rosszabbak" voltak, hanem mert több idejük volt rá... Különben meg sose értettem, hogy a holokauszt témánál miért kell mindig felhozni a szovjetek bűneit? Mondta vki, hogy azok kevesebb embert öltek meg? Senki. Kevés róla a szakirodalom? Nem igaz, be kell menni egy könyvtárba. Mondta vki, hogy a holokauszt szörnyűbb volt? Senki, ugyanolyan szar volt mind2. Ezek után nem értem, hogy a holokausztnak mi a franc köze van a szovjetek bűneihez... Ennyi erővel ha elkapnak egy cigány származású gyilkost, neki joga lenne azzal védekezni, h a gádzsók is ölnek? Rohadtul nem...
    Más: Istenostora, a románok csak beképzelték maguknak a dákóromán kontinuitást, a románok NEM rokonai a valaha azon a területen élt dákoknak, ezt már bebizonyították. (az egyik kommentedhez ment)”
  • 129. Yossarian 2009. június 16. 16:34
    „mocskos nácik!
    akik ezt csinálták, azoknak semmi közük a magyarsághoz. rendes magyar ember ilyet nem tesz.
    és nagyon szomorú, hogy ebben az országban ilyet meg lehet csinálni bűntetlenül. próbálnák meg ugyaezt a németeknél. a sitten zöldülnének meg. sajnos európában még midíg van egy náci állam. és ez Magyarország. mert itt gond nélkül lehet ilyet elkövetni.”
  • 128. ditta79 2009. június 16. 16:28
    „nekem ez a hozzáállás továbbra sem szimpatikus!”
  • 127. ditta79 2009. június 16. 16:27
    „126.
    Pont erről beszéltem!
    Én nem kezdtelek ki, így magyar úgy magyar vagy-e, te meg örülsz ha feltehetsz ilyen kérdést!
    Hú de bátor legény!”
  • 126. Istenostora 2009. június 16. 16:23
    „124.
    Izééé...neked anyanyelved a magyar?
    Vagy csak értelmezési problémáid vannak?”
145 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Súlyosbodó orvoshiány Magyarországon

Kritikussá válhat a létszámhiány, ha az öregségi nyugdíjasként dolgozó szakemberek egy része… Tovább olvasom