Délmagyar logó

2017. 09. 21. csütörtök - Máté, Mirella 12°C | 17°C Még több cikk.

Egyre népszerűbb a müzli

Magyarországon is egyre többen fogyasztanak müzlit és gabonapelyheket, illetve az ebből készült rágcsálnivalókat, amelyek népszerűsége 1997 óta töretlenül növekszik az országban – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet Étkezési szokások című felméréséből.
Az egészséges táplálkozásban elengedhetetlennek tartott rostanyagok különösen a hölgyek, a 15-29 éves korosztály, valamint a diplomások körében hódítanak. Míg a férfiaknál 20 százalék alatti a müzlit, gabonapelyhet hetente legalább egyszer fogyasztók aránya, addig a nők esetében közel 30 százalékos ez a mutató.

A 15-29 évesek körében tízből egy fiatal naponta, vagy csaknem minden nap eszik ilyen terméket. Körülbelül hasonló a müzlit, gabonapelyhet csaknem napi rendszerességgel fogyasztók aránya a diplomások között is.

Az értékesített müzlik és gabonapelyhek, valamint müzliszeletek, azaz cereáliák 22 százaléka valamilyen kereskedelmi márkajelzéssel ellátva kerül a fogyasztók kosarába.

Ez az arány még magasabb a reggeli gabonapelyhek esetében, ahol az értékesített termékek 28 százaléka volt ellátva kereskedelmi márkajelzéssel.

A cereáliák értékesítése szempontjából az utóbbi időben jelentősen nőtt a diszkontok szerepe, amelyeket az eladási ranglistán a hipermarketek követnek. Ami a kis vegyesboltokat illeti, azokban egyre kevesebb reggeli pehely fogy és egyre több szelet.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Júniusi letölthető sudoku!

Folytatódik Sárdi Tibornak, az "Ész Ász Top 100" játék győztesének új logikai játéka a sudoku.… Tovább olvasom