Délmagyar logó

2016. 12. 04. vasárnap - Borbála, Barbara -5°C | 4°C

Életstílus

Csak minden második nő számára jelent örömet a vásárlás, a férfiak 60 százaléka maga szereli meg az elromlott dolgokat, a jövő ruhaanyaga pedig gyűrhetetlen – derült ki a GfK Hungária Piackutató Intézet életstílus-kutatásából.
A felmérésből az is kiderül, hogy Magyarországon általában jellemző a nyugalomra és a biztonságra való törekvés a felnőtt lakosság körében, és ezek az értékek még erősebben jelennek meg a nők körében. A férfiak ugyanakkor a karrierre és az anyagi jólétre fogékonyak.

A megkérdezett nők mintegy 85 százaléka számára fontosabb családja, mint önmaga. Emellett a nők ugyanilyen arányban vallják azt, hogy elsősorban „önmagukhoz szeretnének hűek maradni", nem pedig úgy élni, mint mások. A férfiak saját bevallásuk szerint, inkább a jelenre összpontosítanak, míg a nők figyelme nagyobb arányban irányul a jövőre.

A megkérdezett hölgyek mintegy fele állítja azt, hogy számára a vásárlás örömöt jelent, ugyanakkor megközelítően 65 százalékuk ért egyet a fogyasztás csökkentésének szükségességével.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Képviselői fogadóóra

Boros László, az MSZP önkormányzati frakciójának képviselője pénteken 15 és 16 óra között fogadóórát… Tovább olvasom