Délmagyar logó

2016. 12. 11. vasárnap - Árpád -2°C | 7°C

Eljön az az idő

Az E.ON szolgáltatóként naponta megkeseríti a fogyasztók életét. A szinte mindennapi áramkimaradások és az időnként be nem jelentett áramszünetek a fogyasztók készülékeiben jelentős kárt okoznak. A fogyasztók, ha szeretnének bejelentést tenni telefonon a hibáról, meglepő módon egy vidéki diszpécserrel tudnak beszélni. Kételkedem, hogy onnét a távolból segíteni tudna. Az áramszolgáltatónak végre tudni kellene a következőt: ő egy szolgáltató, mi pedig fogyasztók vagyunk és elvárjuk, hogy az általuk szolgáltatott energia megfelelő minőségű legyen. A mi esetünkben már a második számítógép ment tönkre az ilyen ki- és bekapcsolások miatt. Reklamációm során azzal találkoztam, hogy a legkülönlegesebb indokokkal magyarázzák a hibát, mint például, hogy „hattyúk repültek neki a vezetéknek”, és a fogyasztó kárigényét folyamatosan elutasítják. Tudomásom szerint, ha egy szolgáltató kárt okoz, akkor köteles az okozott kárt megtéríteni. Remélem, még elérkezik az az idő, hogy az energiát egyszer attól a szolgáltatótól vesszük, akitől akarjuk és nem kényszerülünk egy szolgáltató monopolhelyzetére.

Név és cím a szerkesztőségben
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Gerrard: nem

labdarúgás

Rafael Benitez, az FC Liverpool labdarúgócsapatának vezetőedzője… Tovább olvasom