Délmagyar logó

2017. 01. 19. csütörtök - Sára, Márió -7°C | 0°C Még több cikk.

Elmaradt utazás

Az egyik utazási iroda a minap árubemutatással egybekötött kirándulást hirdetett meg, amelyre barátnőmmel jelentkeztünk. Egy héttel előtte az iroda értesített, hogy az utazás időpontját egy nappal későbbre módosítják. Az értesítést tudomásul véve a megjelölt napon többedmagammal reggel fél hétre odamentünk az általunk megjelölt helyre, amelyet jelentkezésünkkel az iroda elfogadott. Hiába vártunk többen az autóbuszra, nem érkezett meg. Amikor nyolc órakor telefonon felhívtuk az irodát, olyan hangon foglalkoztak velünk, mintha mi lennénk a felelősök az utazás elmaradásáért. Arra hivatkoztak, hogy „tárgynapon” volt autóbusz a kiránduláshoz, de egy másik helyről indult és nekünk is oda kellett volna mennünk. Ebből teljes egészében kitűnik az iroda felelőtlen intézkedése, mivel értesítésükben csak az időpontváltozást közölték, és leszögezték, hogy az utazással kapcsolatos többi adat nem változik. Úgy gondolom, ezek után legalább egy lapon elnézést kérhettek volna az utasoktól, különösen azoktól, akik szabadságot vettek ki arra a napra. Jó lenne, ha végre tudomásul vennék: nem az utazó van az irodáért, hanem a szolgáltató az utasért.

Név és cím a szerkesztőségben
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Az istennő, a gésa és a sportos kislány

Az idei sminktrendek között többféle stílus közül lehet választani: alkattól és alkalomtól függően… Tovább olvasom