Délmagyar logó

2017. 11. 21. kedd - Olivér 1°C | 8°C Még több cikk.

Érzelmes program az ügyfélszolgálatoknál

Felismeri az érzelmeket és így hatékonyabb munkára készteti az ügyfélszolgálatok dolgozóit egy magyar fejlesztésű szoftver, ami az ügyfélszolgálatokon rögzített hangfelvételeket elemzi.
A rögzített hívások alig egy százalékát értékelik ki a vállalatok és ennek alapján készítenek kimutatásokat. Az ügyintézők bár készítenek feljegyzéseket, ezek nem olyan pontosak, mint a rögzített hanganyag. A hívások 8-10 százaléka problémás, ilyenkor a cégnek indokolt volna aktívabban foglalkozni az adott üggyel. Sokszor azonban a vezetőség nem szerez tudomást arról, hogy lépni kellene, mert például az adott ügyfél elhagyja a szolgáltatót. Ennek kiküszöbölésében segít a Voice Miner, ami érzékeli az érzelmi változásokat a hangban. Ezzel a vezetők tájékozódhatnak, hogy milyen stílusban beszélt a dolgozójuk és az ügyfél, illetve hogy az ügyintéző betartotta-e a cég előírásait.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Tyúktolvajok nyomában

Vizsgálatot rendelt el az országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) az egész ország területére a kisebb,… Tovább olvasom