Délmagyar logó

2017. 01. 17. kedd - Antal, Antónia -4°C | 1°C

Gyakorlatok a formás mellért

A mell zsírszövetből épül fel, így a mell edzéssel nem formálható, de a mellizom igen. Tanácsok a szép mellért itt.

A ferde padon történő fekvenyomás elsősorban a nagy mellizom felső részét formálja. Ha a mellizom felső részének tónusát javítjuk, ez a melleket optikailag megemeli. A fekvenyomásból először csak a rúd súlyával (kezdésnek ez elegendő), majd a rúd végeire 5-5 kilós tárcsát felhelyezve végezz 4x10 ismétlést, heti három alkalommal. Ha az 5 kilós tárcsa kezdetben túl nehéz, akkor 2,5 kilósat használj, ha túl könnyű, akkor emeld a súlyt.

Másik javasolt mellizom-gyakorlat a Soft Ball nevű kislabda préselése, szintén 45°-os szögben. A Soft Ball-t helyezzük a két alkar közé, és mellmagasságban préseljük 20x egymás után, majd arcmagasságban 20x egymás után. Az egészet (kb. 10 másodperces pihenőket beiktatva) négyszer végezzük el. A gyakorlatok után mindenképpen nyújtsuk le a nagy és kis mellizmot, a bicepszet, a tricepszet és a csuklyás izmot. A nyújtási pozíciókat kb. 20-30 másodpercig tartson.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Óvott az Újpest FC

labdarúgás

Az Újpest FC óvást nyújtott be a Magyar Labdarúgó Ligához, mert a … Tovább olvasom