Délmagyar logó

2017. 01. 24. kedd - Timót -7°C | 1°C Még több cikk.

Harmadszor nyerte el a Duna Televízió a Hot Bird-díjat

Harmadszorra nyerte el a Duna Televízió az Eutelsat-Hot Bird műholdas televíziós verseny Közönségdíját (People's Choice Award) - közölte a Duna Televízió szombaton az MTI-vel.
A rangos televíziós kitüntetést, a Hot Bird-díjat Cselényi László, a Duna Televízió elnöke vette át péntek este, a Velencében tartott díjátadó gálán.

A Duna TV-t 20 ország 150 televíziós csatornája közül választották a legjobbnak a nézők, akik öt világrészről voksolhattak.

A közszolgálati televízió előzőleg 2006-ban és 2008-ban kapta meg a díjat. A harmadik közönségdíjjal televíziós történelmet írt: a pályázó csatornák közül a Duna Televízió nyerte el legtöbb alkalommal a kitüntetést.

Az idén a pályázók között volt román, lengyel, német, osztrák, bolgár, szerb, olasz, brit, svájci, francia, török, albán, orosz, ukrán, katari, nigériai, dél-afrikai és kínai televíziós társaság is.

A Duna Televízió nemcsak a közönségdíjat hozhatta el Velencéből, hanem egy nemzetközi televíziós szaktekintélyekből álló, független zsűri a legjobb három csatorna közé nevezte a "Nemzeti Ablak" kategóriában 20 ország 150 televíziós adója közül. Ebben a kategóriában a nevezés feltétele egy részletes, a televízióról szóló pályázat és egy kisfilm elkészítése volt. A Duna Televízió Kázsmér Kálmán, a csatorna vezető rendezőjének filmjével pályázott.

Olvasóink írták

  • 3. KolompárRómeó 2009. november 21. 17:37
    „2. hozzászólás mattil 2009.11.21. 14:36

    Nálad a pont.”
  • 2. mattil 2009. november 21. 14:36
    „A DUNA Televízió tizedannyi pénzből működik mint az MTV. (Nem az amerikai Music Televisionra gondoltam) Ennek ellenére a világ egyik legtöbb szakmai díjával kitüntetett közszolgálati televíziója, amely ugyanazon közszolgálati feladatokat teljesíti mint nagyobb testvére iszonyatos pénzekért, miközben az utóbbi időben nemhogy szakmai díjakat nem kap, hanem éppenhogy olyanokat mondanak róla a szakmai szervezetek a világban, hogy a korrupció melegágya ami ott folyik és ilyenek.
    A legújabb az, hogy fellázítja az embereket olyan szöveggel, hogy ha jövőre nem adnak nekik több pénzt, akkor majd nem lesznek vallási, kisebbségi és regionális műsorok, ami egész egyszerűen hazugság! Ugyanis törvény által előírt kötelezettség az ilyen egy közszolgálati televíziónál.
    És visszakanyarodva a DUNA tévéhez ott is mennek ilyen műsorok tizedannyiért. Fontos nekünk fenntartanunk egy MTV-t, ami már alapfeladatai ellátására sem képes viszont a pénzt nyeli? Ne szántsuk be inkább az egészet és maradjon közszolgálatinak egyedül a DUNA? Ezen azért nem ártana elgondolkodni!
    (Nem vagyok a DUNA TV embere, csak egyszerű tévénéző és újságolvasó ember)”
  • 1. szatyi 2009. november 21. 13:45
    „Oszt akkó´ mivan?”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Több időközi választás miatt éjféltől kampánycsend lép életbe

Vasárnap időközi polgármester-választást tartanak a főváros VIII. kerületében és Zalalövőn, valamint… Tovább olvasom