Délmagyar logó

2017. 02. 24. péntek - Mátyás 5°C | 12°C Még több cikk.

Hitek és tévhitek az aerobikról

Aki az aerobikkal kapcsolatos kérdésekben fényt derít az igazságra: Winkler Csabáné Irma fitneszedző.

A zsírégetés a harmincadik perc után kezdődik el.
Fontos, hogy a célzónát egyénre szabottan határozzuk meg. A pulzus, az életkor és a megfelelő pulzustartomány figyelembe- vételével lesz sikeres a zsírégetés.

A cipő a felszerelés legfontosabb darabja.
Igaz és nagyon fontos. Egy rosszul megválasztott cipő komoly károkat okozhat az ízületekben. A jó cipő ismérvei: fogja a bokát, a talp kiképzése tehermentesíti az ízületeket, jól szellőző anyagból készül, súlya könnyű. Hogy milyen a trikó, a nadrág, teljesen mindegy. Ez részlet- és divatkérdés.

Legkevesebb 400 kalóriát elégetünk egy aerobikóra alatt.
Igaz. Sőt. Ez a legkevesebb, hisz a mozgás intenzitásától függően 600 kalóriától is megszabadulhatunk.

A mindennapi edzés árt.
A szakirodalomban már megjelentek a fitneszmániások, akiknek muszáj mindennap bemenni az edzőterembe. A lelki függőség kialakulása fizikailag is káros. Heti 3-4 rendszeres edzés a megfelelő.

Edzés közben szükséges a folyadék bevitel.
A folyadékbevitel nagyon fontos. Minden órán elmondom. Hogy vizet vagy energiaitalt igyunk, az már egyéni döntés.

A stepaerobiktól megvastagszik a comb.
Nem igaz. Ha az edző arányaiban jól felépített órát tart, ez nem fordulhat elő.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Idős férfit gázoltak halálra Budapesten

Halálra gázoltak egy idős férfit kedden este Budapesten - közölte a BRFK sajtóügyeletese. A baleset… Tovább olvasom