Délmagyar logó

2017. 02. 20. hétfő - Aladár, Álmos -2°C | 7°C Még több cikk.

Indul a fergeteges reklámzabálás!

A világ legütősebb reklámfilmjeiben és zenei csemegékben tobzódhat a közönség 19-én Győrben.

FANTASZTIKUS JEGY-AKCIÓ: 10 db belépőjegy vásárlása esetén a jegyár 2004 Ft!

A reklám sokaknak nem más, mint bosszantó félbeszakítása a tévéműsornak, pedig a műfaj már régen túlnőtt azon, hogy eufóriában úszó, Claudia Schiffer-típusú háziasszonyok tukmálják ránk szuperbiztos mosóporaikat. Azt még a reklámok legádázabb ellenzői is elismerik, hogy a néhány perces szpotok ugyanúgy lehetnek viccesek, elgondolkodtatók, vagy éppen megindítók, mint a filmvilág bármely más darabja, nem beszélve a legújabb, látványos trükkök, effektek, technikai megoldások alkalmazásáról. Szlogenjeik szállóigévé válnak, dallamukat milliók dúdolgatják.

Erre alapoz az ötven országban megrendezett Reklámzabálók Éjszakája, amely önálló műsorrá lépteti elő a reklámblokkokat. De milyeneket! Megrendezésének negyedik évében a Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné túllép Budapest határain és ellátogat Győrbe is, hogy este nyolctól késő éjszakáig megmutassa a reklámok másik oldalát. 

Újra pezseg a Traubi

Ismerős? Traubi-reklám a hőskorból

A nemzetközi reklámipar gyöngyszemei mellett nosztalgiázhat is a közönség, hiszen kiben nem tolulnak fel régi emlékek a „Fabulon a bőre őre!", a „Rumba, rumba, a Centrumba!", vagy  a „Téged vár a papírgyár!" szlogenek hallatán?! Előkerül a tejkaramella és a takarékbetétkönyv, az „áramvonalas" kazettás magnó és a kész ruha, újra pezseg a Traubi. Felbukkannak a hazai reklámtörténet elfelejtett kincsei is; az idei év legnagyobb különlegességének számítanak Szabó Lóczy és a ’60-as évek, valamint a Kozmo reklámfilmjeiből készült összeállítások.

A nemzetközi vetítési programban idén már magyar filmek is helyet kaptak. A közel tucatnyi szpot közül talán legismertebb a hazai McDonald’s 15 éves születésnapjára készült „Hi" című film, amely az elmúlt évben számos nemzetközi reklámfesztiválon is díjat nyert.

A program zenei „aláfestéséről" élőben a Unique és a Supernem gondoskodik, egy reklámzenei mix felidézi a ’70-es évek reklámslágereit, a közönség pedig egy reklám-karaoke keretében maga is szereplőjévé válhat a ’70-es és ’80-as évek  kultikus reklámjainak. Ez azonban még nem minden: tánc show, interaktív mozi és mesterszakács-stand várja a közönséget, s miután mindenki kitombolta magát, nem marad más hátra, mint megszavazni az elmúlt év legnépszerűbb reklámfilmjét és legkedveltebb reklámarcát.

Részletes program>>

Még több információ: www.reklamzabalok.hu

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Fenyő hisz a rock and rollban

A rock and roll hazai királya fáradhatatlan: közel a hatvanhoz még mindig megmozgatja a közönséget, legközelebb november 12-én, a győri egyetemi csarnokban ad koncertet. Annak ellenére, hogy a „roki" sokaknak csak vidám bulizene, soha nem felejti el hangsúlyozni, hogy ez a műfaj jóval többről szól: forradalomról, falakat ledöntő bátorságról. Tovább olvasom