Délmagyar logó

2017. 05. 28. vasárnap - Emil, Csanád 13°C | 25°C Még több cikk.

Képzések a tökéletes ügyfélkapcsolatért

Ügyfélszolgálati munkakörben több mint 110 ezren dolgoznak, ami az európai arányoknak csupán egyharmada, és közel 300 call center működik hazánkban.
Nem véletlen, hogy szakemberek és nagyvállalatok az oktatási intézményekkel karöltve megteremtették az ügyfélkapcsolati szakma képzési feltételeit, melynek keretében 2003-tól államilag elismert OKJ-s szakképzések indulnak.

Magyar és idegen nyelven

illusztráció
A BKF Szakmai Akadémia – mely egyike a képzési programban részt vevő néhány iskolának – az integrált ügyfélkapcsolatok asszisztense képzést (call center asszisztens) indítja el államilag finanszírozott formában szeptembertől.
A BKF Szakmai Akadémia olyan szakemberek képzését vállalja, akik egyszerre képesek magyar vagy idegen nyelven kiszolgálni az ügyfeleket, értékesítést előkészíteni, marketingkutatásokat lebonyolítani, informá-ciókat gyűjteni és kezelni.

24-féle szakma

A szinte biztos elhelyezkedést ígérő call centeres képzés mellett további 24-féle kommunikációs, újságíró-, közgazdasági (marketing és PR), humán-, pénzügyi és informatikai szakma közül választhatnak az érdeklődők.

Államilag elismert

Az államilag elismert képzésekről további részleteket abból az ingyenes kiadványból lehet megtudni, amely igényelhető a www.bkf.hu weboldalon, vagy a szki@bkf.hu e-mail címen. A szakképzés keretében elvégzett tanegységeket a Budapesti Kommunikációs Főiskola elismeri, így továbbtanulás esetén is hasznos marad a tanulással töltött év.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Burgenlandba kerülhet a ''Péniszember'' botrányszobra

Burgenlandban nyerhet végleges elhelyezést a "Péniszember", egy fölmeredő hímtagú meztelen férfit… Tovább olvasom