Délmagyar logó

2018. 05. 26. szombat - Fülöp, Evelin 16°C | 25°C Még több cikk.

Keressek más megoldást?

Az egyik elektromos üzletben karácsony előtt vásároltam egy márkás készüléket az üzletben. Bár ne vettem volna! A beprogramozáson kívül nemigen volt időm foglalkozni vele. Körülbelül 2–3 hét múlva folyamatosan ki-be kapcsolt a masina. Visszavittem az üzletbe. Megnyugtattak: majd ők eljuttatják a szervizbe. Türelmesen vártam két hetet, majd érdeklődtem a szervizben, sikerült-e megjavítani. Hát az üzlet még addigra nem juttatta el hozzájuk, mert ott beüzemelték egy napra, s nem vettek észre rajta hibát. Személyes érdeklődésemre bolondnak néztek, amitől indulatos lettem. Kérdezem én: a családom vonuljon be mindennap az üzletbe filmeket nézni, vagy próbáljak más megoldást keresni?

Kovács Klára, Mosonszolnok

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A Fertő kiszáradásától félnek

Az osztrák vitorlázók attól félnek, hogy kiszárad a Fertő tó, ezért aláírásgyűjtést szerveztek. Azt… Tovább olvasom