Délmagyar logó

2017. 09. 22. péntek - Móric 11°C | 18°C Még több cikk.

Két hétig véleményezhetjük az APEH ügyfélszolgálatát

Hétfőtől két héten át tartó akcióba, közvélemény kutatásba kezdett az APEH. Az adóhatóság arra kíváncsi, mennyire elégedettek az emberek az ügyfélszolgálatukkal.
A kérdőíveket az APEH internetes oldalán, illetve személyesen, az ügyfélszolgálatokon is ki lehet tölteni. Az eredményeket az adóhivatal beépítené mindennapi munkájába.

Bakonyi Ágnes, az APEH szóvivője elmondta, hogy néhány megyében évekkel ezelőtt volt már hasonló felmérés, de országos kutatást most először indítanak. A cél, hogy megtudják, mennyire elégedettek az ügyfelek az ügyfélszolgálataikkal. Az akció két hétig tart, az APEH internetes oldalán tölthető ki a kérdőív, de a kitöltés lehetőségét felajánlják az ügyfélszolgálatokat személyesen felkereső ügyfeleknek is.

A kérdések között szerepel például, hogy honnan jött az ügyfél, milyen gyakran kell ügyet intéznie az APEH-nál, jól elérhető-e az iroda, vagy például arra kérik az ügyfelet, értékelje 1-től 5-ig a munkatársak szakértelmét, gyorsaságát, udvariasságát. A válaszokat két hét után összegzik, értékelik és az eredményeket szeretnék beépíteni a hivatal mindennapi munkájába.

Olvasóink írták

  • 1. tahoszegedi 2008. november 17. 17:20
    „Évi 365-ször kéne közvélemény kutatni”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Két éve hunyt el Puskás Ferenc

Két éve, november 17-én hunyt el Puskás Ferenc, minden idők legeredményesebb és legnépszerűbb magyar… Tovább olvasom