Délmagyar logó

2017. 04. 29. szombat - Péter 7°C | 22°C Még több cikk.

Kétszázezer euró büntetés a Google-nak

A luxuscikkeket gyártó francia LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA pert nyert a Google ellen, a francia bíróság márkavédjegy megsértése, tisztességtelen verseny és megtévesztő reklám miatt 200 ezer euró megfizetésére kötelezte az internetes keresőt működtető vállalatot.
Amint az ismert a Google legnagyobb bevételét a hirdetések adják. A vállalat népszerű keresőjének találatai melletti reklámhelyet bárki megvásárolhatja. A LVMH azt kifogásolta, hogy a Google a Louis Vuitton keresésekor más cégek hirdetéseit jelentítette meg, többek között olyanokét, amelyek hamisított Louis Vuitton termékekkel kereskednek. A Google közölte, hogy még nem kapta kézhez a bíróság határozatát, azonban nem kizárt, hogy fellebbezni fog az ügyben.

A kereső-óriást nemrégiben már elmarasztalta a francia bíróság egy hasonló ügyben, akkor a Le Meridien Hotels & Resorts volt a felperes. Az Egyesült Államokban ugyanakkor a Geico biztosító keresetét elutasították, a vállalat szintén azt kifogásolta, hogy a Geico szóra keresés találatai mellett versenytársak hirdetései láthatók.

Az LVMH a világ egyik legnagyobb luxuscikk-gyártója, a cégcsopotrhoz olyan márkanevek tartoznak a Louis Vuitton mellett, mint a Fendi, a Donna Karan, a Givenchy, a Kenzo, a Sephora, a Tag Heuer, a Moet, a Hennessy, vagy a Dom Perignon.

Forrás: hwsw
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Fényírók, határok nélkül

Fele költségvetésforrása még bizonytalan, de a Mediawave nem eladó, hangsúlyozta a Kisalföldnek Hartyándi Jenő. A művészeti igazgató szerint mindezek ellenére a másfél évtizedes jubileum összegző programra kötelezi a szervezőket. Hatvan országból közel ezerháromszáz film nevezett az idei  fényírófesztiválra, amely áprilisban kezdődik. Tovább olvasom