Délmagyar logó

2017. 04. 25. kedd - Márk 6°C | 21°C Még több cikk.

Leállt a T-Online internet-szolgáltatása vasárnap

A példátlan rendszerzavart egy T-com kábel szakadása, majd azt követően egy hálózati eszköz túlterhelődése és meghibásodása okozta.
Ma délelőtt negyed 12-körül Baranya megyében átvágtak egy, a Magyar Telekom (MT) hálózatához tartozó optikai kábelt. Ezt követően a T-online hazai szerverközpontjában egy hálózati eszköz túlterhelődött, majd meghibásodott. Emiatt kora délután a teljes, a cégcsoporthoz tartozó IP (internet-protokoll) forgalom leállt – tájékoztatta az Indexet a MT lakossági üzletágának kommunikációs igazgatósága.

Az üzemzavar a vezetékes és a mobil adatforgalmat is érintette. A hibás eszközt délután 3-ra cserélték ki, az adatforgalom 2-től akadozva, majd délután 4-re nagyjából teljesen helyreállt.

Olvasóink írták

  • 8. kincsecske 2009. január 26. 15:07
    „1412 ügyfélszolgálat
    192 hibabejelentés
    Gondoltam ezek azért vannak, hogy ha bajom van, felhívjam őket. Nem a vasárnap délutáni programot akartam megbeszélni.... Nem volt netem... Ha nem akarják, hogy teleonáljak, ne adjanak meg telefonszámot. Mindegy... Már van...”
  • 7. flexsnake 2009. január 26. 14:41
    „a callcenterek lényege hogy ne zaklassák a szolgáltatót az ügyfelek.
    Másik szolgáltató jobb mikor a hibajelentés menüpontban egy órán keresztül sorolja hol nincs éppen szolgáltatás? Örüljetek hogy csak ennyi a baj, nálunk ma is kb. 20-szor elment a net meg állandóan megszakad.”
  • 6. kincsecske 2009. január 26. 14:17
    „Valami úton-módon megszűnik a szolgáltatás. Oké. Előfordul. De az, hogy a telefont nem veszik fel, és 67 perc várakozás után sem sikerül beszélni egyetlen emberrel sem, az azért durva.
    Más szolgáltatónál láttam olyat, hogy automata bemondta, hogy tudnak a problémáról és javítás alatt áll. Csak azért, hogy a paraszt otthon ne azon aggódjon, hogy az ő készülékében van a hiba.
    Egyszerűen leszarták, hogy az emberek nem tudnak semmit. Azért egy ilyen kaliberű cég szerintem nem engedhetné ezt meg magának”
  • 5. szgd-i 2009. január 26. 13:53
    „Érdekes tapasztalattal lettünk gazdagabbak ismét. A jó nevű cég ismét bealakított. Iszonyatosan drága szolgáltatási díjért cserébe mit kap az ember? Egy olyan rendszert ami egy kábelvágás után szinte a teljes magyar információs rendszer összeomlását eredményezi!!!!! Internet, telefon ... mind oda 1 kábel miatt hogy is van ez kedves T-Hom?
    Ennyire elég csak az előfizetői díja sok nyereség és prémium után???”
  • 4. flexsnake 2009. január 26. 10:30
    „GaborV inkább maradj csendben, ne nevettesd ki magad.”
  • 3. GaborV 2009. január 25. 23:58
    „hát, a kedves helyi roma értelmiségi bizonyára meglepődött amikor a kábelben nem talált rezet XD

    de az a szégyeh sok médium ezt letagandó még olyan kaptiális baromsággal elő is álnak hogyTÉLEN, VASÁRNAP délután útépíők vágták átt. ez kb 4szeresen is ostobaság.”
  • 2. che 2009. január 25. 19:27
    „Persze rájuk nem vonatkozik a "hűségidő" ... egyoldalú a szerződés ! A kiesett idő pénz !!! Fizessék ki az előfizetőknek a "szolgáltatás mentes időt" ! Kemény előfizetési díjakat számolnak fel ezért el várom hogy a műszaki hibát is keményen (gyorsan) hárítsák !!!”
  • 1. nyomdasz63 2009. január 25. 18:15
    „Sebaj! Emeljék meg az előfizetési díjakat!”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Fidesz: a kormány hozza nyilvánosságra a Malév-szerződést

A Fidesz felszólítja a kormányt, hogy hozza nyilvánosságra a Malév privatizációs szerződését és… Tovább olvasom