Délmagyar logó

2017. 02. 23. csütörtök - Alfréd 5°C | 14°C Még több cikk.

Loptak, majd megütötték a pénztárost

Sarkad - Mindennaposak a lopások s már-már elviselhetetlen állapot uralkodik a sarkadi Tescóban.
Tegnap 13 óra körül egy pénztárost ütött meg az alig 15 éves Gy. L., nem sokkal 18 óra után pedig a hipermarket vezetőjét ütötte arcon egy felháborodott asszonyság.

„Na mit loptatok a csórelási központbú...?" — ordították a hipermarketből kitérő ismerőseik felé, a Szalontai utca irányából a posta felé tartó, fiatalokból álló csapat tagjai pénteken este. Ez a párbeszéd bármelyik nap elhangozhatott volna a dolgozók elmondása szerint. Azt mondják, ritka az olyan nap, amikor nem lopnak az áruházból.

Legutóbb pénteken délután hívták a rendőrséget a hipermarket dolgozói. 13 óra körül ugyanis egy pénztárost ütött arcon, a mint utóbb kiderült 15 esztendős Gy. L.

Az üzletben tartózkodók elmondása szerint egy népes família tagjai többen álltak be a péntárhoz a sorba. Közben egy hozzájuk tartozó óvodáskorú kislány egy szívószálas csokis tejitallal fizetés nélkül inalt el a pénztártól.

A pénztáros rászólt, és ezt követően szabadultak el az indulatok. Az ugyancsak a sorban álló fiatalabb nő leköpte a feladatát teljesítő pénztárost. Majd az ott várakozó Gy. L. egy alkalommal tenyérrel arcon ütötte, s ezt követően egy literes, dobozos tejjel vette célba a munkavállalót. A família tagjai azt sérelmezték, miért mert erélyes, határozott hangon rászólni a pénztáros az enyveskezű óvodáskorú kislányra.

A Sarkadi Rendőrkapitányság bűnügyi osztálya Gy. L. ellen garázdaság és könnyű testi sértés vétsége megalapozott gyanúja miatt indított eljárást.
Hivatalos forrás által meg nem erősített információink szerint ugyancsak tegnap este, szatyra ellenőrzését követően a hipermarket vezetőjét is arcon ütötte egy felháborodott asszonyság - adja hírül a Békés megyei hírportál.

Olvasóink írták

37 hozzászólás
12
  • 37. KolompárRómeó 2009. január 20. 07:19
    „Gyuloletet fogok kelteni, kerem, adjak ki az IP-cimemet. De ezek akkor is mocskos rohadt ciganyok!”
  • 36. flexsnake 2009. január 19. 20:02
    „wosemy, miért nem te vagy a rendőrfőnők? Annyira sok dologhoz értesz :D
    Tudod a rendőrség úgy működik hogy osztályok vannak. Hogy ezt számodra érthetően levezesem:
    képzelj el egy korházat ahol éppen szívátültetésed lenne de mivel foglaltak a specialisták ezért a takarítónő ülteti be neked az új szívet.
    Az ember csak a saját területén lehet jó. Mindenhól nem. A rendőrök specializálódnak a saját osztályukra. A közlekedési a közlekedésre az életvédelmis az életellenes büncselekményekre a bünmegelőzésiek meg nyilván a tájékoztatásra és még sok ilyen dolog van. Vagy ott vannak a rendőrségi szóvivők, nyilván ők sem lopás ügyben nyomoznak hanem van egy szakterületük.
    Németország nem magyarország területén fekszik, értelmetlen a párhuzam mert németország speciel kevésbé volt kommunista meg valahogy ott más az életszínvonal is. Ha nem tetszik akkor oda kell költözni. Ott is van probléma hidd csak el.
    Sajnos látom hogy a rendvédelmi feladatokhoz semmit sem értesz, ezért értelmetlen magyaráznom. Legyél rendőr, tegyél érte hogy jobb legyen. Te majd megoldod kálámbó :D”
  • 35. nyomdasz63 2009. január 19. 15:19
    „! "28"!-Van példám: A Kkhalasi vásárba évtizede vannak ilyen rendezők>>>azóta nincs annyi gond a "famíliákkal" !”
  • 34. wosemy 2009. január 19. 08:24
    „flexsnake: Mi köze a lopásnak a közlekedéshez? A közös pont a rendőrség, csak hogy lopás ügyben tologatták a dolgok, sebességet mérni meg 3 főt küldtek ki olyan területre, ahol a madár sem jár, és a 12 km/órás sebességtúllépéssel senkit nem veszélyeztettünk. Lopás ügyben megszüntették az eljárást. Az egy hétig őrzőtt felvételt azért nem tudták megnézni mert majd egy hónap után kezdtek el nyomozni... Mert nincs rá ember, ezzel szemben 3-n ülnek a sebességmérő kocsiban. És ne, hogy már teljesen más irányú, külön kiképzés kelljen egy csavargó tolvajbanda leszereléséhez, mint a sebességméréshez. Roppant kvalifikált emberek kellenek mindkettőhöz. Igen is szükség van egy kultúrált, erős rendőrségre. De, tanuljanak a németektől: Nincsenek építkezésről kintmaradt sebességkorlátozó táblák, ahol pénzt szednének. Ha van kint tábla, annak oka van, szét is rúgják a seggét a szabálytalankodónak, biztosan. Végig mehetsz több ezer km-t az országon úgy, hogy rendőrt nem is látsz. De ha oka van, valahogy 10 percen belül mindig odakerülnek. És nem az az első, hogy azt lessék, hol szedhető be pénz, hanem a probléma megoldása a fő szempont. Utána mérlegel. Ha egy helyi hajt be egy egyirányú utcába szemből, az fizet, de nem 110 EUR-t mint nálunk, hanem mondjuk 20-at. De ha "flexsnake" odatéved vidékről, és véletlenül behajt, akkor megkérdezik, hová igyekszel, és felvezetnek! Próbáljon meg ott lopni, rabolni valaki, egy pillanatig sem mérlegelnek, hogy, ja én közlekedési vagyok, semmi közöm hozzá. No itt kezdődik a rendőrség!”
  • 33. achilleus 2009. január 18. 17:49
    „"Kis kerülővel" a sértett hozzászólása a BEOL-ról:
    (BEOL; vannak olvasói hozzászólások, köztük az érintett pénztárosé is: "Tisztelt Hölgyek, Urak! Jómagam voltam az az ominózus kasszás, akit leköptek, becsméreltek, megütöttek... Sok hozzászólásból az alapvető utálatot érzem ki, mely az etnikum iránt fejeződik ki. Jómagam soha nem vallottam magam rasszistának. Mindenki a munkáját végezné az üzletben, azonban vannak egyének, akik rendszeresen megzavarják a dolgozó emberek nyugalmát, hiszen nekik semmi dolguk nincs csak a segélyért sorban állni a Polgármesteri hivatalban. Az egész hozadéka remélem nem az lesz, hogy bezárjár a Tescot, bár ez is fenyegeti. A vezetőség lelkileg tropa, napi, sőt órai rendszerességgel kapják a fenyegetést. Ki bírná ezeket? Minden tiszteletem az ott rendszeres alkalmazottaknak, mert én csak diákmunkás vagyok. Ennek ellenére a munkatársak és a nem mellékes $ miatt a jövőben is ott leszek. Egymás közt csak az alábbi kis mondóka a menő: Há´ a kisebbsíg is számít, Tecso!!!! :-)")”
  • 32. flexsnake 2009. január 18. 17:27
    „A csendőrséget átnevezzük munkásőrségre és megint ugyanott vagyunk.Abban minden ember egyet ért hogy erősebb fellépés kellene de ha erősebben lépnek fel akkor meg azzal jönnek hogy rendőrállím.Ki a fene érti ezt :D”
  • 31. dodó 2009. január 18. 16:55
    „Mi, magyarok, más szóval a többségi nemzet vagyunk a felelősek!

    600 éve nem vagyunk képesek alkalmazkodni a hozzánk érkezett cigányság értékes, védendő és megőrízendő kultúrájához! Mit várhatunk a jövőtől, ha erre sem vagyunk képesek?
    Hányszor kell ismételnem miniszterelnökünk örökérvényű szavait?
    ROMÁK NÉLKÜL AZ ORSZÁG SZÜRKÉBB LENNE!”
  • 30. Mathiasking 2009. január 18. 16:09
    „TELSTAR!

    A "rendőrségnek szabad kezet adni" jelszóval csínján bánnék, mert tapasztalatom szerint több az aberrált hatalom mániás ember a rendvédelmi szervnél, mint akárhol máshol! Sajnos erre empirikus módon rá is szolgáltak.
    Szerintem egy társasjátékot kellene bevezetni kis hazánkban: Élve fogd el! avagy utána mit teszek vele az az én ügyem!”
  • 29. achilleus 2009. január 18. 15:16
    „" (...) de az államnak van felelőssége a társadalmi konfliktusok kezelésében, s végső soron a rendet is neki kell fenntartania. Ezért hát a közjóra tekintettel élnie kell azokkal az eszközökkel, melyekkel befolyásolhatja, hogy milyen magatartással lehet könnyebben boldogulnia az állampolgárnak. Világos például, hogy ha egy közösség bizonyos csoportjainak archaikus kulturális felfogása rendre ütközik a társadalom törvényekbe is foglalt normarendszerével, akkor ott az államnak teendője van. Ehhez persze tekintéllyel bíró államhatalom is kell, amelyik lépten-nyomon érzékelteti, hogy nemcsak elítéli, hanem megtorolni is képes a bűnt. Amelyik nem prédikációkkal akarja a társadalmi munkamegosztás rendszerébe bevonni az erre kevésbé hajlandó roma és nem roma honfitársainkat, hanem kivonul az erőfeszítés nélküli segélyes életforma finanszírozásából (az önhibájukon kívül nehéz helyzetben lévőket természetesen méltányosan kezelve). Ahogy Németh György fogalmaz: "Tegyük világossá: aki - tágabb értelemben véve - nem dolgozik, az ne is egyék! A meleg teán és ingyenlevesen kívül a közösségtől másra ne számítson! (...)" Szerető Szabolcs írása a jobbklikk.hu-n, az általam idézett tanulmányról (achilleus 2009.01.18. 12:55), hozzá is lehet OTT szólni (akár még az első is lehet!) tehát: jobbklikk.hu.”
  • 28. JungHeinrich 2009. január 18. 14:43
    „...szerintem nem hülyeség biztonsági őröket a cígók közt keresni, nem általánosítok de abból a pár %nyi dolgos cigányból keménytökű biztonsági őrök lennének az tuti.A cígók esze járását úgysem tudja senki követni,ha meg odacsap nem lehetne rasszistázni...már pedig odacsap...”
  • 27. achilleus 2009. január 18. 14:42
    „Csendőrségre, vagy ahhoz hasonló, rendfenntartó szervezetre előbb-utóbb szükség lesz.
    A helyzet ugyanis egyre katasztrofálisabb. Nem hozta a Délmagyar, de a pécsi Elcoteq jelentős leépítést jelentett be:
    "2009-01-17 16:54
    Több mint ezer embertől válik meg Baranya legnagyobb foglalkoztatója
    250 saját és 900 kölcsönzött dolgozójától válik meg Baranya megye legnagyobb foglalkoztatója a pécsi székhelyű Elcoteq.Az elektrotechnikai, elsősorban mobil telefon alkatrészeket gyártó cégnél jelenleg 5400-an dolgoznak. A létszámleépítést már bejelentették a Dél-Dunántúli Regionális Munkaügyi Központnak. Az Elcoteq csökkenő megrendelései miatt kényszerült erre a lépésre, a döntést versenyképessége megőrzésével indokolta a cég vezetése." (HírTV)
    Tudni kell, hogy ez a cég tulajdonképpen az Ormánsági falvak cigány lakosságának egyetlen jelentős foglalkoztatója. (Bocsánat, de megint Moldova: Ha az Isten hátranézne ... című riportkönyvét kell ajánlanom). Az eladósodott lakosság minden esélye megszűnik, hogy a(z uzsora)- és egyéb (pl. kereskedők felé fennálló) hiteleiket törleszthessék. Ott el fog szabadulni a pokol. /A helyzetet legfeljebb a drávapiski ügyek kapcsán ismeri a közvélemény, esetleg érintheti a mohácsi körzetet is./ Ebben a térségben csak erős rendőrségi átcsoportosításokkal lehet majd megakadályozni a csoportos rablásokat, gyilkosságokat, miegyebeket.”
  • 26. xxl 2009. január 18. 14:38
    „Szerintem csak egy megoldás realizálható a c.problémával kapcsolatban:
    kizárólag olyan pártra fogok szavazni, amelyik feltünteti a programjában, hogy megoldja. (Például könyörtelenül eldózerolja a megélheti bűnözésnek még a fogalmát is!)
    Nem olyanra, amelyik 14. havi nyugdíjat, meg emelt családi pótlékot ajánl.

    Vajon lesz ilyen valaha? :(”
  • 25. kisokos 2009. január 18. 14:06
    „TELSTAR !
    Teljesen igazad van javaslataid illetően. Különösen a második pontban leírtakat kellene megvalósítani. 1881-ben pontosan azért hozták létre a csendőrséget, hogy a vidék közbiztonságát megerősítsék, amit egyébként nagyobb sikerrel hajtottak végre, mint a mostani rendőrség. Érdemes elolvasni a Magyar Királyi Csendőrség szabályzatát. Persze a csendőrség mögött nemcsak egy erős jogszabályi háttár volt, hanem politikai akarat is. A mai rendőrség mögött is ott a jogszabályi háttér, csak a politikai akarat hiányzik fellépni a c típusú kisebbség bűnöző részével szemben, mert ennek társaságnak a szavazatai megvehetők. A láncszavazási csalási módszer is erre a rétegre lett kitalálva.
    Persze csendőrség addig itt nem lesz, amíg szoci-libsi hatalom van. Az ő olvasatukban, a csendőrség a hat évtizedes fennállása alatt mást se csinált, csak üldözte a kommunistákat, a zsidókat, meg időként egy kis kikapcsolódásként a szegény proletárokat.”
  • 24. beatgirl 2009. január 18. 13:58
    „...O_o....ez a durva....”
  • 23. Warrior07 2009. január 18. 13:38
    „TELSTAR

    A 4 felsororlásod jó. De szerintem a jobbik nem igazán erős jobboldali párt. Keményebb emberkék kellenének akik helyreállítanák az országot. A csendőrség is jó lenne, nekik is az ilyen esetekben szabad kezet adni meg eszközöket ha a kéz nem elég. Kolompáréktól meg a mostani politikusoktól is megszabadulni, hisz amíg ez a 4 párt van bent addig jóra nem lehet gondolni. A cigányoknak is kötelező legyen dolgozni. Minimum heti 48 órát, bár ez már nekik roma holokauszt lenne. :-) .”
  • 22. N.P. 2009. január 18. 13:26
    „flexnake

    Persze általánosítás. De én nem azt írtam, hogy a pénzszállítók fele van benne a rablásokban, hanem azt, hogy a rablások felében vannak benne biztonságiak is. Ezt bizonyítja a rendőrség nyomozási gyakorlata is. A forró nyom után azonnal a "belső" embereket veszik elő.”
  • 21. Túróvarázs 2009. január 18. 13:25
    „Ezek miatt a dolgos családok miatt is KELL a Magyar Gárda. oszt pont... A többiben TELSTAR-ral egyetértek, bár én a rendörséget szétzavarnám, a korrupció miatt.”
  • 20. SomeBody 2009. január 18. 13:20
    „sujokbálint!

    Jól látod, EZ itt a BAJ! Én is így látom, igazat adok neked.”
  • 19. SomeBody 2009. január 18. 13:16
    „Sok baj van ezzel a világgal. A bűnösök BŰNHŐDJENEK! Legyen szó bármilyen bűntettről, akár lopásról, megcsalásról, betörésről, stb... Amíg az ember bármit megtehet szinte büntetlenül, addig ez lesz, sőt, már csak ennél rosszabb. Ma bárki bármit megtehet. Én úgy vallom, hogy ha az ember valóban megkapná méltó büntetését bűneiért, többet nem vétkezne. Na persze ha valaki gátlástalan, lelkiismeretlen, nincs olyan büntetés, ami beválna számukra, csak valami nagyon drasztikus, mondjuk lopásért egy karnyisszantás .... :)”
  • 18. flexsnake 2009. január 18. 13:10
    „wosemy
    Ha a szegedi buszpályaudvarról beszélsz ott egyetlen őr látja el a feladatát 12órában miközben a kamera elött is ő ül, de kint is ő járőrőzik.1 őr mindenre... A felvételeket 1hétig mindenhol megőrzik...De a pályaudvaron vannak kamerák amik közteresek azok felvételeitt ne ott keresd.A közlekedés már megint hogyan jön a lopáshoz?
    Utálod az orvosokat is mert mandulát műtenek mig addig műthetnének agyat is?Nincs logika benne.

    N.P.
    Ne álltalánosíts, a pénzszállítők elég kemény munkát végeznek fizikailag is.A rablások nagy részéhez nincs közük.Ma magyarországon kb. hasraütök dolgozik mondjuk 10.000ember pénzszállítóként és abból mondjuk 3 benne lesz egy rablási ügyben mint gyanúsított vagy tettestárs.
    Ma már nem adják a papírt hanem elég komolyan képeznek is.Eltekintve pár kisebb, szutyog cégtől.A jelölteknek fizikailag és szellemileg is alkalmasnak kell lennie a feladat elvégzésére.Az őrők jogot tanúlnak,. helyzetekre készülnek fel, elég komoly kis tankönyveket állítottak össze ami elegendő ahhoz hogy jól képzett őrők álljanak munkába.De sajnos könnyű pénzkereset lett oktatni.Túl könnyű.Ezért még ma is van tömeges vizsgáztatás ahol mindenki átmegy.Szerencsére ezek az emberek kiszórodnak és nem maradnak meg komolyabb helyen.
    Régen én magam is őriztem széfet, kisértem kocsit vagy szállítót,védtem bankot is.Mégsem jutott eszembe rabolni és nem csak nekem nem, elképzelhetetlen lett volna más tulajdonára kezet emelni mert ellent mond a feladattal.
    Hogy a hulladék is bekerűl a rendszerbe a gépek hibája ami oktat.”
37 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kevesebb halálos, több súlyos baleset az utakon

Kevesebb halálos, de több súlyos baleset történt a magyar utakon 2009 elején, mint egy évvel korábban. A balesetek alakulásában döntő szerepe volt eddig az időjárásnak. Tovább olvasom