Délmagyar logó

2017. 08. 16. szerda - Ábrahám 17°C | 31°C Még több cikk.

Magyar termelők az Auchan áruházakban

Magyar termelőket bemutató akciót szervez az Agrármarketing Centrum (AMC) május 7-13. között az Auchan áruházakban, (V)együnk egy kis hazait elnevezéssel; az akciósorozatra 6,5 millió forintot fordítanak - tájékoztatta az AMC az MTI-t.
Az Agrármarketing Centrum idei marketingprogramjának több mint kétharmadát teszik ki a belföldi programok. Ezek azt célt szolgálják, hogy a belföldi élelmiszerek kiskereskedelmében a magyar termékek aránya közelítsen a 80 százalékhoz.

Az intézmény keresi a lehetőséget a magyar termékek mind szélesebb körű áruházi úgynevezett belistázására, illetve további kampányokkal kívánja felhívni a magyar árukra a fogyasztók figyelmét.

A megvalósítást szolgáló lépések egyike a mostani akció, amelynek ideje alatt hat - a budaörsi, a soroksári, az óbudai, a dunakeszi, a székesfehérvári és a kecskeméti - Auchan áruházban 200 magyar termék részére - elsősorban friss áruknak - biztosítanak időszakos belistázást, továbbá beltéri másodlagos kihelyezést az áruházi bejáratoknál.

Emellett a május 7-én és 8-án között kültéri mini-fesztiválokon az áruházak parkolóiban a háztáji ízeket kedvelő érdeklődők nemcsak kenyérlángost, hanem házi rétest, kürtöskalácsot, lekvárokat, pálinkát, borokat és sajtokat is kóstolhatnak, vásárolhatnak az érdeklődők.

Pál József, az Agrármarketing Centrum (AMC) igazgatója az MTI-nek korábban elmondta: a nehezebb gazdasági körülmények miatt csökkent az AMC idei - a programokra fordítható - költségvetése, 1 milliárd forintra a tavalyi 1,2 milliárd forintról.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Árokba borult egy autó az M5-ösön

Eddig ismeretlen okból árokba borult egy német rendszámú gépkocsi az M5-ös autópálya örkényi… Tovább olvasom