Délmagyar logó

2016. 12. 04. vasárnap - Borbála, Barbara -5°C | 4°C

Marás a végleges megoldásig

Szeretném megtudni, hogy Ménfőcsanakon a Győri út aszfaltozása miért maradt el az utolsó 150 méteren. Fel van marva – balesetveszélyes!

A Győri Útkezelő Szervezettől kapott információ szerint júniusban elkészült a Királyszéki útnak a vasúti átjárótól számított 250 méteres szakaszán az aszfaltburkolat cseréje, valamint az ezen a szakaszon található autóbuszöböl-pár betonburkolatú kiépítése. A szakasz és a már évekkel ezelőtt felújított burkolat között maradt mintegy 120 méter nem megfelelő minősítésű útburkolat, melyet csak úgy lehet felújítani, ha a teljes pályaszerkezetet kicserélik, így javítva az út teherbírásán, s egyúttal megoldva az út csapadékvíz-elvezetését is.
A Királyszéki út–Győri út felújítási költségkerete azonban döntésre kényszerítette az útkezelő szervezetet: vagy a busz-

öbölpár burkolatát újítják fel, vagy a kérdéses 120 méter szakasz burkolatát építik újjá. A buszöblök pályaszerkezet-cseréje a teherbírás miatt nem tűrt halasztást, így került sor a projekt végső műszaki tartalmának meghatározására.
A szóban forgó „maradék” 120 méteres szakasz nyomvályúk okozta vízelvezetési anomáliáján a gyűrődések marásával igyekeznek segíteni addig, míg nem kerül sor a felújításra. A lakóktól, valamint az önkormányzati képviselőktől számos észrevételt kapott ez ügyben az útkezelő szervezet, mindenkit a leírtak alapján tájékoztattak, megértésüket és türelmüket kérve.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Győzött

az ETO KC

Kézilabda

A férfiaknál hagyomány, hogy augusztusban megrendezik a Balaton-kupát.… Tovább olvasom