Délmagyar logó

2017. 03. 30. csütörtök - Zalán 8°C | 18°C Még több cikk.

''Megérte pályázni, a díj értéke kézzelfogható''

A minőség szorosan összefügg az árral, egy cég elismertsége a minőségi szolgáltatásokkal és az elnyert nívós elismerésekkel. Prohászka Rajmund, az Ablakcentrum Kft. ügyvezetője mindkét igazságot igazolhatja. Cége termékeinek és szolgáltatásainak minőségéről és nem az olcsóságáról híres, a jó hírnév terjedésének pedig igencsak jót tett a tavaly elnyert Kisalföldi Presztízs Díj.
Bár „Az év üzletembere" kategóriában nyerte el a Kisalföldi Presztízs Díjat Prohászka Rajmund, az első perctől kezdve azt hangsúlyozza: úgy érzi, az elismerést az Ablakcentrum Kft. kollektívája kapta. Az elnyert díjakat mindig a jó csapatmunka elismeréseként fogta fel és ez ebben az esetben sem volt másképp. Büszke a csapatára, mert válogatott szakemberekből áll és több év munkájával sikerült hatékony, jól felkészült gárdává kovácsolni.

– A Presztízs-díjnak köszönhetően nőtt a presztízsünk. Az én személyes megbecsülésem és az Ablakcentrum Kft. megbecsülése is nőtt a díj hatására. Az emberek odafigyelnek arra, hogy kik kapják a Presztízs-díjat, „jegyzik" azokat a cégeket és személyeket, amelyek kiérdemelték. Folyamatosan érezzük ezt. Ezzel együtt a felelősségünk is megnőtt. Egy Presztízs-díjas az állandó figyelem miatt nem hibázhat, tőle mindig többet várnak el, mint a többiektől, a többi cégtől – szögezte le az ügyvezető és hozzátette: a díj jelentős mértékben segítette a kft. kommunikációs és marketingtevékenységét.

– A díjjal járó kommunikációs csomag kihasználásához a Goodwill PR- és Kommunikációs Ügynökség segítségét is igénybe vettük, az elmúlt hónapokban így még hatékonyabb volt a kommunikációnk. Nagy lehetőség ez a teljesebb, „mélyebb" bemutatkozásra, az ügyfeleink és a lakosság tájékoztatására. Nemcsak a cégünket és a szakértelmünket mutathattuk be, hanem újdonságainkat, előnyeinket is. Nagy segítség volt ez az Ablakcentrum marketingjének is. Aki az üzleti életben mozog, pontosan tudja, milyen értéket képvisel a kiemelkedő kommunikáció.

Prohászka Rajmund elmondta: a díj hatására érezhetően nőtt az Ablakcentrum Kft.-vel szembeni bizalom, a beszállítóik, a vevőik és a bankok részéről is. Fórumhoz és figyelemhez jutottak, így közzé tudták tenni szakmájuk szélesebb körének álláspontját, elképzelését. Meggyőződése, hogy megérte pályázni, mert az erkölcsi siker mellett a Kisalföldi Presztízs Díj hozadéka tapasztalatai szerint számszerűsíthető is.

Idén Pályázhat és jelölhet is
Egyszerűsített pályázati adatlap, látványos díjátadó, elismertség és ismertség – ezeket kínálja a hagyományok szellemében a Kisalföldi Presztízs Díj. Idei pályázatára nemcsak jelentkezni, jelölni is lehet. Aki megmérettetné magát vagy vállalkozását a Presztízs-díjért, úgy érzi, megfelel valamelyik kategória feltételeinek, elküldheti pályázatát a Kisalföldhöz. Aki úgy érzi, tudja, kinek kellene odaítélni a díjat, ugyancsak elküldheti jelöltje nevét a marketing@kisalfold.hu e-mail címre. Amennyiben a jelölt megfelel a pályázati feltételeknek, felkérjük pályázata benyújtására. A pályázat leadási határideje szeptember 20. A pályázati adatlap letölthető a www.presztizs.kisalfold.hu weboldalról, és itt megtalálhatók az egyes kategóriákra vonatkozó pályázati kritériumok is. A kategóriák: az év üzletembere; az év kisvállalkozása; az év középvállalkozása; az év vállalkozása; az év innovációja; az év új vállalkozása. Bővebb információ a 96/504-445-ös és a 30/227-2326-os számon kérhető.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Keressük a gazdasági élet legjobbjait

Hétfőn jelenik meg a Lapcom Kft. Délmagyarország Kiadó pályázati felhívása a 2007. évi Presztízs… Tovább olvasom