Délmagyar logó

2017. 04. 24. hétfő - György 3°C | 15°C Még több cikk.

Mértékkel!

Sokan nem tudják élvezni a többfogásos vacsorákat és az azt követő desszerteket, mert félnek az ünnepek alatt felszedett pluszkilóktól. Pedig lehet úgy enni, hogy ez ne következzen be.
Az ételek készítésénél ajánlott korszerű konyhatechnológiai eljárásokat használni, például a grillezést, a párolást, az alufóliában sütést. Nagyon fontos, hogy a háziasszonyok körültekintően válasszák ki a nyersanyagokat. Ha valaki nem akar energiadús ételt készíteni, akkor tanácsos zsírszegény húst, tejterméket, gabonaféléket, és lehetőleg gyümölcsös tej alapú édességeket a bevásárlókosárba tenni. Az ünnep miatt nem kell nagyobb adagokat fogyasztani a családi, baráti vacsorákon. Ha több fogásból áll a menü, akkor ajánlott még kevesebbet szedni a tányérra, mint ahogy azt korábban megszokták, így többféle ételt lehet megkóstolni, anélkül, hogy nagyobb energia kerülne a szervezetbe.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Földalatti és buszjáratok nélkül maradt New York

Földalatti és buszjáratok nélkül maradt New York kedden a tömegközlekedési dolgozók sztrájkja miatt… Tovább olvasom