Délmagyar logó

2017. 11. 23. csütörtök - Kelemen, Klementina 3°C | 13°C Még több cikk.

Miért a vásárlót büntetik?

Nem tudom, ki hogy van vele, nekem gyakran olyan érzésem van, hogy nem közeledünk, de távolodunk Európától. Ezt igazolja számomra az a bosszúság, amit most leírok. Karácsonyra egy porszívót kaptunk ajándékba. Három hónap használat után elromlott. Sebaj, van garancia, 12 hónap! A garanciális javításokat az egyik bt. végzi, vagyis végezné csak, Győrben. Itt kezdődtek a gondok. A papírok részünkről rendben, el is vették a porszívót, majd megjelent – gondoljuk mi – a főnök, aki elkezdett replikázni, hogy mióta, és mennyivel tartoznak neki. Előszedte és visszaadta a porszívót, és közben mondogatta, hogy miért ilyet vettünk, ezt nem szabad megvenni. Cseréltessük ki, ahol akarjuk, ők nem foglalkoznak vele. Sok kérdés fogalmazódott meg bennem. Miért megint a vásárlót büntetik? Miért árulnak olyan árut, amit nem érdemes megvenni? Miért van garancia, ha nem élhetünk vele? Végül egy költői kérdés: megérjük-e valaha, hogy ezek a kioktató, arrogáns emberek, akik azt gondolják, hogy mi vagyunk őértük és nem fordítva, oda kerülnek, ahova valók?

Pénzes Józsefné nyugdíjas, Győr

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Világbajnokság a Fertőn

Gőzerővel folynak a május 10-e és 20-a között a Fertő tavon megrendezésre kerülő vitorlás-… Tovább olvasom